Hakutulokset

1. Lettuperkele

Päivät on yhtä saatanan nukuttamista!

Niin joo, meilläkin vauva nukkuu mahallaan kaikki unet. Ihan kaikki. Jätän myös yksin nukkumaan mahalleen. Rauhoittuu niin parhaiten. Yöllä nukun sohvalla vauvan vieressä - alkuun stressasin kätkytkuolemaa, mutta olen panostanut nukkuma-alustan jämäkkyyteen, poistanut turhat kankaat vauvan...
  2. Lettuperkele

Päivät on yhtä saatanan nukuttamista!

Tottakai ton ikäistä "saa huudattaa" jos se huutaa. Ethän sä voi olla 24/7 kantamassa tai taputtamassa lasta. Jätät sen yksin joskus turvalliseen paikkaan huutamaan ja otat aikalisän. Menet takaisin ja ehkä se muksukin siitä rauhoittuu (hetkeksi). Johtuisko näistä helteistä noi lyhyet...
  3. Lettuperkele

The ketju

...no just. Eiköhän se isän asenne ja sitoutumattomuus vanhemmuuteen ja sen eri aspekteihin ole se ainoa syy evätä niitä tapaamisia. Ja sitäkään et sä pysty tekemään, vaan lastenvalvoja tai oikeus. Kannattais ehkä miehen ihan oikeasti miettiä mitä suustaan päästää, eikä vain uhota. (Olisin...
  4. Lettuperkele

The ketju

On. Ja mä tein samaa tässä viimeisessä synnytyksessä, siinä määrin kuin kykenin. (Viimeiset 15 tuntia tosin tein hidasta kuolemaa, silloin en paljoa päivitellyt etenemistä (sitä kun ei edes ollut!). Sektionkin jälkeen hra Lätty ennätti viestittämään kaikille pojan mitat, multa mitään...
  5. Lettuperkele

The ketju

Mun mielestä tää kommentti kiteytti mun(kin) kannan asiaan:
  6. Lettuperkele

The ketju

Mun kaveri on tällä hetkellä Kättärillä synnyttämässä ja heittää whatsapp-viestiä nonstoppina milloin mistäkin. Peräruiskeista ja epiduraalista ja ihan kohta voisi olettaa että on uusi ihminen maailmassa, sen verran on kaveri tuskainen ja sentitkin kadonneet. Esikoinen kyseessä ja kaikki uutta...
  7. Lettuperkele

The ketju

Yrh, toi raiskausvänkäysketju on kyllä taas sanonko mikä. Näin vuosia lapsena seksuaalisesti hyväksikäytettynä ja aikuisuuden kynnyksellä raiskattuna, kamppailulajejakin harrastaneena tietysti voisi olla jotain sanottavaa - mutta enpä taida. Annetaan muiden kinastella ja nautitaan itse...
  8. Lettuperkele

The ketju

Huomenta! Kuulkaas, herramuksu (aka minilettunen) on nukkunut hienosti yhtäsoittoa toissa yönä 21.30-05.00 ja viime yönä 22.00-05.30! Jösses. Mä en oikeasti olisi uskonut että vauvat voi olla näin iisejä ja ihania ja uskomattoman rakkaita heti ensimmäisestä hengenvedosta lähtien. Mulla...
  9. Lettuperkele

**Kesäkuun kullanmurut 2014**

Pakko tulla hehkuttamaan, meillä on poika nukkunut putkeen toissa yönä 21.30-05.00 ja viime yönä 22.00-05.30! Samalla yösyötöt ja -pumppaukset jääneet pois, niin eiköhän tänään aamulla alkaneet taas kuukautiset. Että jos jotain hyvää niin jotain huonoakin sitten tilalle. :headwall: Edelleen...
  10. Lettuperkele

The ketju

Jos sitä siivois. Ja alkais ruoanlaittoon. Hyh, musta on kuoriutunut oikea kotivaimo tässä viime kuukausina. Ei olis uskonu.
  11. Lettuperkele

Hiiva tms tulehdus raskausaikana, missä hoidetaan?

Jos olet vasta plussannut, kannattaa muutenkin soitella neuvolaan niin saat varattua ajan ensimmäiselle käynnille (yleensä rv 8-10 - itselläni tosin tässä toisessa raskaudessa eka käynti jo rv 5). Samalla soitolla kysyä sitten että miten teidän kunnassa asiat hoituu. Onnea plussasta! :flower:
  12. Lettuperkele

Itä-Helsingissä asiat sitten paremmin kuin Espoossa tämän suhteen. Jännä. :D
  13. Lettuperkele

Neuvolaan, omalle hoitsulle. Mulla oli sähköisen asioinnin sopimus, niin mä laitoin aina yksityisviestiä neukkatädille ja hän laittoi lähetteen labraan. Tulokset hoitaja soitti ja silloin jo oli e-resepti odottamassa apteekissa lääkärin toimesta. Soitat neuvolaan - luultavasti keskitetty...
  14. Lettuperkele

Muita, jotka ei tahdo ilokaasua synnytyksessä?

Yök. Ihan järkyttävää ainetta. Ekassa synnytyksessä lensi oksennus, tokassa kieltäydyin kokonaan. Hengitin sitten ihan vain happea maskista.
  15. Lettuperkele

The ketju

Vahvan (ja rakastavan) naisen malli on aika pitkälle parasta mitä äiti voi lapsellensa tarjota. :heart:
  16. Lettuperkele

The ketju

Ei ole sun vastuulla patistella, ei tosiaankaan. Mutta jos isä ei itse tajua miten paljon mielipahaa aiheuttaa lapselleen epäluotettavalla käytöksellään (siis jos siitä on kyse?) ja miten paljon se vaikuttaa lapsen päivärutiineihin (ja sivussa sun jaksamiseen), näkisin kyllä aihetta...
  17. Lettuperkele

The ketju

En kyllä sanoisi. Mutta isin kanssa kävisin hyvinkin vittumaisen keskustelun, siis noin isin näkövinkkelistä.
  18. Lettuperkele

The ketju

Mä en sanonut mitään. Tuijotin tyttöä kunnes se liukeni paikalta kiusaantuneena. #motheroftheyear
  19. Lettuperkele

The ketju

Menee. Ruokahalukin. Ja paranoia iskee, täytyy tarkistaa sängynaluset, ikkunankarmit ja verhontaukset. Saamarin koipeliinit, kamalia otuksia.
  20. Lettuperkele

The ketju

Esikoislettu kysäisi äsken, "Onks sun lapsuudessa ollu telkkareita?" ...mitäs tohon nyt sitten sanoisi. Mähän oon melkein kakskymppinen, vain yhdeksän vuotta päälle. Voi näitä lapsia.

Yhteistyössä