Hakutulokset

1. H

:) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

aurora, kiitos! :) Toivottavasti teillä on mennyt mukavasti vauvan kanssa. :) Kimakka75, isot onnittelut plussasta ja hyvistä ultrakuulumisista. Tervetuloa mukaan. :) skorppari, harmi, jos syytä supistuksille ei löytynyt. :( Toivottavasti vauva malttaisi pysyä mahassa vielä hetken. Mulla...
  2. H

Pinvi, hurjasti onnea raskaudesta! :) Toivottavasti ylihuomenna ultrassa kaikki on kunnossa. Tsemppiä ensimmäisiin viikkoihin! :) skorppari, ihanaa, jos saat nauttia jo vapaalla olemisesta. :) Ikävää, että oot joutunut käymään supistusten takia lääkärissä. Myös mulla otettiin pissanäyte, kun...
  3. H

Lisäsin omanna sut synnyttäneisiin. Aivotoiminta ei riittänyt viikkojen laskemiseen, mutta voin lisätä ne myöhemmin. :) Oon myös saanut tiedon, että LaaL synnytti pojan myöskin keskiviikkona 15.10. :) Lisäsin tiedot listaan. :) Meidän lista alkaa lyhentyä ikävästi, joten olisi mukavaa...
  4. H

IVF/ICSI -hoidoista plussaan HOITO SYY LA MONESKO [/b] glimmer 1.ivf/2.PAS selitt 2.11. 1 Toive13 luomutärppi selitt 13.11. 1 Hydrangea 1.ivf/3.PAS PCO 28.11. 1 Wannawalli 1.ivf,tuore itsellinen 24.12. 1...
  5. H

Briitta, lähes kaikki alkaa olla valmiina. :) Vauvan kylpyamme on yhä ostamatta, mutta muuten kaikki tarpeellinen (ja mahdollisesti tarpeeton :D ) on hankittu. Kiva kuulla, että olet voinut hyvin. :) Mä jaksoin haravoida lauantaina pari tuntia. Aika verkkaista touhua kyllä oli, mutta ulkoilu...
  6. H

Toive13, mulla on imetystyyny. Eka vähän epäilin sen tarpeellisuutta, mutta mun hieroja kehotti panostamaan hyvään imetysasentoon heti, eikä vasta sitten kun niskat on jo jumiutunut. Jotkut sanoo, että maitotuotteet, esim. piimä, auttaisi närästykseen. Mä syön radin takia paljon rahkaa, kun se...
  7. H

Raskausdiabeetikoita?

muumimamma, oon kyllä samaa mieltä, että jokaisen radilaisen tulisi saada kokoarvio. Varmuuden vuoksi. :) Ajattelinkin kysyä sitä seuraavassa neuvolassa. Olin eilen työreissussa ja siellä tuli syötyä sitten sitä mitä sattui olemaan tarjolla ja omasta ruokarytmistä poiketen. Kunnon...
  8. H

skorppari, kiva kuulla sunkin kuulumisia. Hienoa, että lääkärissä oli kaikki kunnossa supisteluista huolimatta. :) Kiva kuulla myös, että vaunuvalinta on nyt tehty. :) Myös meillä on Brion vaunut ja uskon, että se on hyvä ja laadukas merkki. Toivottavasti saadaan olla molemmat tyytyväisiä...
  9. H

glimmer, ei ole sielläkään enää pitkä aika odotettavana. :) Kuulostaa jo ihan lupaavalta nuo supistukset. Varmaankin kohtu harjoittelee jo tositoimia varten. :) Tässä näyttäisikin siltä, että kohta alkaa taas tulla vauvoja tasaiseen tahtiin. :) Tälle kuulle kaksi laskettua aikaa ja ens kuulle...
  10. H

IVF/ICSI -hoidoista plussaan HOITO SYY LA MONESKO [/b] LaaL 2.icsi/tuore PCO? 17.-21.10. 1 omanna 3.ivf/tuore endo 20.10. 1 glimmer 1.ivf/2.PAS selitt 2.11. 1 Toive13 luomutärppi selitt 13.11. 1 Hydrangea...

Yhteistyössä