Hakutulokset

1. M

Miksi äitiyspakkaus pitäisi jakaa vain 'köyhille'?

Varmaan ihan samasta syystä, kuin ettei niitä äp:n vaatteita saisi myydä - vaikka niistä paketin ottaja maksaakin itse 140 euroa. :kieh: *saadaanko tästä kehkeytymään taas loputon ketju*
  2. M

MITEN SAAN VAUVAN JUOMAAN PULLOSTA????

Meidän 8 kk ei juo vieläkään mistään pullosta tai mukista. Voin kertoa, että olen kokeillut miljoonaa erilaista nokkaa ja tuttia, mutta ei. Olen vaihdellut Tuttelia ja Nania ja Semperiä, mutta kun ei oma äidinmaitokaan pullosta maistu, niin on se vaan uskottava, että tuo vauva on kai tissillä...
  3. M

Äitiys-/vanhempainvapaalla töitä tehneet, kysymys

Minä teen myös töitä, mutta vain sunnuntaisin. Soitin äitiysloman alussa Kelaan ja sieltä sanottiin, että voin tehdä sunnuntaisin niin paljon töitä kuin huvittaa ilman että siitä mitään kirjallista selvitystä tarvitsee heille tehdä. Palkka maksetaan kerran kuussa. Kela ja työnantaja ovat olleet...
  4. M

Maasta nostettu punajuuri?

Tuutko hakemaan muutamat punajuuret? Perunaa ja kurkkuakin taas olisi! :D
  5. M

Tämä selvä! Ei kun kokeilemaan. Kiitoksia! Jos vielä niitä reseptejä punajuuri-jauhelihalaatikolle tai punajuuri-homejuusto-hässäkälle löytyy, niin NAM.
  6. M

No niitä tuli viljeltyä koko rivillinen ja nyt näyttäisivät olevan kypsiä. Ajattelin tehdä etikkapunajuuria, mutta ei niitäkään nyt ihan noin paljoa voi tehdä. Kävin nostamassa nyt kolme ja siitä tämä pähkäily. En siis ole ikinä ennen tehnyt mitään tuoreesta punajuuresta, enkä sen puoleen...
  7. M

Mitä voi tehdä juuri maasta nostetuilla punajuurilla, paitsi säilykepunajuuria? Voiko niitä syödä raakana? Mitkä ovat kypsennysohjeet? Kiitoksia jo etukäteen! :flower: =)
  8. M

Passeli palkka ?

Eikös ne "DNA:n puhelinmyyjät", joita haetaan telkussa ja joiden palkkaa verrataan lääkäreihin, tienaa 8000 / kk. :saint: Siihen nähden aika huonosti maksaisi tämä työnantaja.

Yhteistyössä