Hakutulokset

1. suvannon helmi

Muita suomalaisia koruja ku Kalevala korut?

TAIGAKORU - Aidot Lapin korut, kultaa ja hopeaa. | Taigakoru
  2. suvannon helmi

G. Miehesi lähtee laivareisulle. Soittaako/viestittääkö hän sinulle kertaakaan matkan aikana?

Saattaapi kyllä soittaa kerran, sitten aamulla herättyään.
  3. suvannon helmi

G: Mitkä ovat teidän päiväkodin eri ryhmien nimet?

Sirkut, Kertut, Peipot ja Tintit
  4. suvannon helmi

Olen 24-vuotias enkä ole ikinä maistanut alkoholijuomia, olenko menettänyt jotain?

Minusta et ole menettänyt mitään. Itse olen sitä maistanut, aikoinaan liianki kanssa ja nyt en kaipaa enään ollenkaan. Voisin olla vaikka kokonaan ilman mutta joskus otan kerran pari vuodessa.
  5. suvannon helmi

te, jotka itse vuorotyössä mutta lapsi normi päiväkodissa, kuinka toimitte...

Itse olen päivätyössä mutta mies on vuorotyössä ja muksut on päivähoidossa. Kun miehellä on viikolla vapaata niin muksut on kotona isänsä kanssa ja tietty mun kaa viikonloput. :)
  6. suvannon helmi

Missä vietätte joulun?

Kotona ollaan ihan omalla porukalla vaan.
  7. suvannon helmi

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Kaikki muut nukkuu, mie odottelen että vois lähtee ajeleen työpaikkaa kohti. Alkais laitteleen hiuksii ja tän aamutakin vois vaihtaa pois. :)
  8. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta, kahvia hörpin tässä. Eilen tein talven ekat lumityöt ja tänään varmaan tokat... Lainalapset on herällä , omat vielä nukkuu. Muksujen kanssa tänään leivotaan joulua. :)
  9. suvannon helmi

Milloin oppii nukkumaan

Aamunvirkku täälläkin vaikka siippa löytyykin ja hän kyllä osaa nukkua pidempään. Ja tää aamunvirkkuus vaan pahenee tai paranee vanhetessa. :D
  10. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta, tainnu lunta tulla lisää.. En oo tohtinu kurkkia. Kaikki muut nukkuu vielä mutta kun keretään niin ulkoileen kun ei pakkanen haittaa. Illalla lapsimäärä tuplaantuu kun siskonpoijat tulee yökylään ja sunnuntaina leivotaan jälleen joulua koko köörin kanssa. Nyt kahvia ja en miekään osaa...
  11. suvannon helmi

Onko ok määrä lahjoja 4,5 v tytölle?

Minusta on ihan reilusti lahjoja tollainen määrä. Itse yritän pitää kohtuudessa lahjamäärän tai paremmin rahasumman mikä niihin menee. Max 150e per lapsi.
  12. suvannon helmi

Mikä toiseksi nimeksi Casimir-nimelle

Casimir Elias Casimir Johan Casimir Anton
  13. suvannon helmi

kuinka moni myöntää ottavansa iltaisin suklaata?

Joskus joo mutta en edes joka viikko. Nyt meni wanhan ajan laku pussi ja nukkumaan pitäs rientää, on nii veto pois. Tiijä sitte johtuuko lakusta? :)
  14. suvannon helmi

Missä päin Suomea sun sukujuuresi ovat?

50% lappilaista ja 50% etelä-pohjanmaalaista. :)
  15. suvannon helmi

Oletteko yksin kotona ja mies töissä?

En vielä mutta kohta oon, mies lähtee yövuoroon. Huomenna alkaa vapaat hälläkin mutta lähtee illan viettoon työkaverinsa kanssa. Siinä menköön. :)
  16. suvannon helmi

H U O M E N T A, vain veltot vätykset nukkuvat vielä!

Huomenta, näyttää lauhtuvan ja tietää sateita, ei kiitos. Mutta tänään alkaa 4pvän miniloma ja töitten jälkeen salille! :)
  17. suvannon helmi

Yleensä kiinnostuneena kyselen GALLUP:

37v ja rapiat, eihän tässä ny oo mittään hättää. :D
  18. suvannon helmi

Minkä ikäisenä menitte naimisiin?

Olimme 33v ja 40v

Yhteistyössä