Hakutulokset

1. suvannon helmi

tässäkö se nyt oli-elämä?! täytän 34 :(

Vaihtakaan asennetta tai lääkkeitä, eläkään elkäänkä valittako. Kaikkeen kerkee jos vaan haluu ja äkkiä vaihtaan sitä levyä, tulee tympäsevä pitkävetinen elämä koska parhaassa tapauksessa vielä 2/3 jäljellä. :)
  2. suvannon helmi

Mikä vartalotyyppi olet? Mikä haluaisit olla?

Olen toinen vasemmalta ja olen tyytyväinen näkemääni. Onko se ny V?
  3. suvannon helmi

Saatteko aina puhtaat pyykit heti kaappeihin?

Ei ny välttämättä pitkin poikin mutta kyllä niillä kestää se kulkeutuminen koska ovat vaan minun varassa. :)
  4. suvannon helmi

Kasaantuuko ruokapöydälle kamaa?

Kyllä kasaantuu mutta olkkarissa on toinen ruokapöytä johon ei pitäisi kasaantua. :)
  5. suvannon helmi

21.12.2012 maailmanloppu!

Juu, mulla loppuu silloin työsopimus. :)
  6. suvannon helmi

Monelta teidän pitää herätä?

Piti herätä 06.01 mutta heräsin 5.55 ja töihin, itseasiassa eka työpäivä. :)
  7. suvannon helmi

koska olette ekan kerran menneet viihteellevauvan syntymän jälkeen?

Lapset oli ekaa kertaa yöhoidossa 4v ja 1½v, ja tänään ovat kolmatta kertaa menossa yöhoitoon. :)
  8. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta. Tänään päivällä lainapojat tulee hoitoon ja illalla tytöt menee yökylään pitkästä aikaa, vuosi siitä on kulunutkin. Illalla ravintolaan syömään "loman" loppumisen kunniaksi. :D
  9. suvannon helmi

HuOmenta !!!

Huomenta, viimeinen kotiäitiviikko alkaa uhkaavasti läheneen loppuhuipennukseen, lauantaihin kun lähes puolen vuoden jälkeen päässään mieheni kanssa ulos syömään ja nauttimaan ihan kaksistaan. Maanantaina alkaa sitten uusi arki meidän elämässä, huomenna mennään kolmannen kerran päiväkotiin...
  10. suvannon helmi

10v on jo mun pituinen

Mie taidan meidänkin perheessä jäädä tapiksi, sen verran pitkänä tytöt kasvaa. Ite olen 165cm, mies on 191cm ja mun vajaa 6v on 4cm pitempi nyt kuin mie 7v. Tossa varmaan 10-12v menevät kohisten ohitte. :)
  11. suvannon helmi

HuOmenta

Huomenta, vasta tuli todella lujaa vettä.. Jaha, viimeinen viikko kotiäitinä käynnistyi ja sisältää ainakin päiväkotiin tutustumista tytöillä. Siivoilis ja kuntoilis minkä kerkeää, tästä se meidän perheen arki muuttuu mutta valmiita ollaan. Jee! :D
  12. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta, jaloille tullut jo joulu kun huutavat hoosiannaa.. :) Tänään ois työhaastattelu, vihdoinkin.
  13. suvannon helmi

Miten te pienituloiset jaksatte elää,jos mitään ylimääräistä ei voi hommata?

Olen pannut merkille, että rikasta, hyvin toimeentulevaa ihmistä vituttaa, jos köyhä saa elämän näyttämään rikkaalta ja vielä nauttii siitä olemalla onnellinen! Elämä on.. :)
  14. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta, tänään kolmas kerta ohjattuna salilla ja sitte pitäisi ihan ominpäin siellä laiteviidakossa alkaa suunnistaa.. Pääsee näkeen tuloksia. :D Tällä viikolla odotettavissa uutisia myös työrintamalta, toivottavasti hyviä ja kaikki väylät toimii. Elämme siis jänniä aikoja! Upeeta marraskuun...
  15. suvannon helmi

Käsi ylös, jos katsot tänään Dallasin!

:wave: Tallenteelta heti Vain elämää-sarjan jälkeen! :D
  16. suvannon helmi

G: Kuinka monen kolmevuotias tulee joka yö vanhemman viereen nukkumaan?

Meillä ei ole koskaan tullut , eikä sillä etteikö sais. Löytyy 5v ja 3v.
  17. suvannon helmi

Muita vanhoja pienten lasten äitejä?

En miekään itseeni vanhaksi miellä.. Ikää on 37v ja kaks tyttöö 5v ja 3v. :)
  18. suvannon helmi

Oletko nähnyt muiden harrastavan seksiä?

Kerran iltakävelyllä Lahden satamassa, katsoin että mikä tuolla pusikossa välkkyy.. Noh, sehän oli paljas pylly joka siellä heilui ylös alas, eikä jättänyt arvailujen varaa mitä siellä tapahtui. :) Jatkoin matkaa pikkasen rivakammin, en häirinny.

Yhteistyössä