Hakutulokset

1. Kaneli88

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Kyllä mies siis tiesi että ollaan puolivälissä kiertoa, mutta miehet tuntien ei varmaan tajua asian yhteyttä. Unohdettu asia. Varsinkin, kun mies tänään kertoi että on tuntenut oloansa väsyneemmäksi ja alakuloisemmaksi. Oli sitten googlaillut ja miettinyt että olisiko oma testosteroni taso...
  2. Kaneli88

Oi onnea SJ!!! Toivottavasti myö muut tullaan perässä. Hieman ärsyttää, kun tänä vkl:na olisi pitänyt pupuilla kunnolla niin mitä mies tekee. No on äitinsä luona! Olen ollut yöt töissä ja kun olen herännyt niin ei miestä eikä koiria näy. Tullut kotiin just kun ite läh-dössä. En viittinyt...
  3. Kaneli88

Liipa: Miusta toi 50 on hyvä raja kiertopäivissä. Just kotiuduttu yövuorosta. Ei mitään ihmeempiä uutisia täällä nyt tällä kertaa. Kun herään niin pitää tulla heti kattomaan mitä se SJ:n testi on näyttänyt :p Ja kiitos Mymosalle vinkistä. Kävinkin jo kurkkimissa testejä noilta sivuilta...
  4. Kaneli88

Minkäs rotuisia koiria palstalaisilla on?

Welsh corgi pembroke ja Welsh corgi cardican :)
  5. Kaneli88

Tervetuloa Sissinen! Itse valmistuin pari vuotta sitten ja siitä saakka olen ollut tuossa samassa työpaikassa. Olen haaveillut että opiskelisin vielä joskus itseni kätilöksi. Ei olisi edes paha nakki, koska koulutus kestäisi aikuispuolella vain sen puolitoista vuotta tausta koulutukseni...
  6. Kaneli88

Uijui! Monella jännät paikat! Pitää tarkistella listaa tänään tai huomenna töiden jälkeen. Toivottavasti saataisiin plussa aalto tämän kuun loppuun vielä :-) Mietin kyllä kovasti niitä ovistestejä. Pelkään vain että ne lisäävät stressiä. .
  7. Kaneli88

Onpas meillä paljon jännäilijöitä. Itselläni varmaan ovulaatio tässä pe-su aikana, jos kierto pysyisi jotenkin samana. Jos olisi tuon saman 27 päivää niin sitten olisi huomenna. Just kattelin tuossa miestä ettei siitä taida olla miulle tänään iloa :D Käskin ottaa huomenna päikkärit ennen kuin...
  8. Kaneli88

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet Torstai 20.3.2014 Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko Daagmar.............29..........49/28-30......4........11/13.........? empuska.............21..........9/30............5.........11/13........1...
  9. Kaneli88

Liipa: Minkä ikäinen teijän esikoinen on? Onhan noi aina hankalia kysymyksiä. Vauvat ja opiskelut... SJ: Mie nään kanssa haamun! Lisää testejä lähipäivinä että nähdäänkö alkaako vahvistumaan viiva :popcorn: Hui ku minuu jännittää siun puolesta. Katey: Haluatko jännäilijäksi listalla...
  10. Kaneli88

Pahoittelut tähtitytölle negasta :( Ei oo kyllä todellakaan meijän kuukausi tämä. Sipuliinaa: Kuulostaa ihanalta teidän iloiset yllätykset mieheltä. Tervetuloa joukkoon. Ilmoittele sitten punaisella, jos haluat listalle päästä :) Millos SJ meinaa tehdä testin? Tartteis saada pikaisesti...
  11. Kaneli88

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet Keskiviikko 19.3.2014 Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko Daagmar.............29..........49/28-30......4........11/13.........? empuska.............21..........8/30............5.........11/13........1...
  12. Kaneli88

Ihanaa kaveri on saanut eilen tytön <3 Jos ovat vielä huomenna osastolla, niin meen heitä jo sinne morjenstaa.
  13. Kaneli88

Mymosa: Täällä on peukut pystyssä :) Huoh... ei oo vielä edes puoliväli kierrosta. Kylläpä aika menee jotenkin hitaasti. Lihoin sitten loman aikana 5kg :D Ruoka siis maistui. Nyt voisi sitten taas keskittyä terveelliseen elämään. Onneksi pääsen huomenna töihin. Päivät alkaa ehkä menemään...
  14. Kaneli88

Mymosa: Oon niin tohelo etten osaa katsoa, mutta toivon parasta SJ: aa, no se voi tehdäkin hyvää ettei koko ajan kyttäile ja pissaile tikkuihin. Varsinkin, kun jos on luonteeltaan stressaaja. Olen itse vielä osannut välttää ovistikut, mutta saa nähä. Ajattelin, kun kesä tulee ja jos kierrot...
  15. Kaneli88

Jammaillen: Liian lyhyt kiertohan vaikuttaa ilmeisesti siihen ettei limakalvot kerkeä kunnolla jotenkin valmistautua ja se voi haitata kiinnittymistä. Onks siulla aina ollut noin lyhyet kierrot?
  16. Kaneli88

SJ: Miksi teillä loppuu yritys? Otatteko ihan ehkäsyn taas käyttöön? Toivotaan että tärppi tulisi nyt :) Liipa: Suosittelisin soittamaan ja varmistamaan asian.
  17. Kaneli88

Yrityksen odottajista yrittämään päässeet Maanantai 17.3.2014 Nimimerkki......Ikä.............Kp..........Yk........Ya...Monesko Daagmar............29..........47/28-30......4........11/13.......? empuska.............21..........6/30...........5.......11/13........1...
  18. Kaneli88

Tän meijän yrityksen piti mennä että tulee kun on tullakseen meiningillä ilman stressiä. Nyt huomaan kuitenkin laskevani todennäköistä ovulaatiota ja stressaavan siitä (osuu tod.näk kun olen pitkässä päivässä töissä eikä edellisenä päivänä olla samaan aikaan kotona). Huoh... mitenköhän tässä...
  19. Kaneli88

Enpä usko. Sitten kun tulee raskaaksi niin neuvolassa seuraavat kuitenkin hemoglobiinia että tarviiko rautaa vai ei :)
  20. Kaneli88

SJ: raskaana ollessa ei suositella A-vitamiinilisiä, koska A-vitamiini voi aiheuttaa sikiön/alkion epämuodostumia. Olethan muistanut syödä myös foolihappoa sen 400mikrogrammaa? Sitähän suositellaan jo aloitettavan ennen yritystä että foolihappovarastot olisivat täynnä ennen raskautumista...

Yhteistyössä