Hakutulokset

1. suvannon helmi

Kaunein väriyhdistelmä (missä vain yhteydessä)?

Tummanvihreä ja luumunvioletti
  2. suvannon helmi

Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

Uusi yritys, uusi kuva, hieman iloisempi ilme ja isolla taitaa tulla, :D.
  3. suvannon helmi

Montako äiteinpäiväkorttia sait?

Kaksi lasta, kaksi korttia. :)
  4. suvannon helmi

Jos teillä on todella kova makeanhimo, mitä ostatte?

Kaikenlaisia jugurtti tai suklaa päällysteisiä pähkinöitä ja kuivattuja marjoja/hedelmiä
  5. suvannon helmi

Aurora ja ?

Elviira Anna Sofia
  6. suvannon helmi

Missä iässä tulit äidiksi?

Olin 31v vuotias kun syntyi eka ja 33v kun syntyi toka. Enään en usko kolmanteen.
  7. suvannon helmi

Mitä tv-ohjelmia seuraatte?

Seuraan vain Kostoa, Tähdet tähdet, Voice of Finland ja American Idols
  8. suvannon helmi

G: monta lasta sinulla on?

Kaksi ja ikäero 2v5kk, tyttöjä molemmat vaikka sitä ei kysyttykkää.
  9. suvannon helmi

g: kuinka monen tunnin yöunet nukutte itse?

Nukun pääsääntöisesti nii arkena kuin viikonloppuina sen 8h joskus enemmän..
  10. suvannon helmi

Minkä ikäsenä vanhemmistasi (tai sinusta) tuli 1. kerran isovanhempia?

Isästä tuli ukki 47v kun pikku siskoni sai esikoisen, äitini ei kerennyt isovanhemmuudesta nauttimaan koska menehtyi 32v.
  11. suvannon helmi

Täydellinen nainen on 165 cm pitkä brunette, painaa 58 kiloa ja omaa c-kupin ryhdikkäät rinnat.

Voi ei, pituus ja paino on just mutta auto liian iso ja rinnat liian pienet. :D Ai nii, eikä viini mee alas, mutta ehkä nois vois joustaa..
  12. suvannon helmi

Muita kenen mies ei muistanut naistenpäivänä?

Minun mies. Ei sanaakaan puhunut naistenpäivästä, ihmetteli vaan viikolla että mikä ihmeen päivä se tuokin on?? Eipä tänään olla nähtykkään ku 5min ettei siin kerenny. :)
  13. suvannon helmi

Jos kaikki maailman miespuoliset henkilöt ja alle 18v tytöt katoisivat

Yksinhän siin jäis ku muu perhe katoais. :(
  14. suvannon helmi

G:Pituutesi?

166cm ja 58kg
  15. suvannon helmi

Jokos teillä siivotaan joulua pois? Uudet paremmat elämäntavat hyvällä mallilla ja silleen?

Siivoan joulun ehkä vapaapäivänä perjantaina ja olen ollu syömättä karkkia, että hyvin pyyhkii! :)
  16. suvannon helmi

No mitäs teillä nyt tapahtuu? Mitä perheenjäsenet tekevät parhaillaan?

Mies ja isä katselevat Haapasalon Villen dokumenttia, itse teen lähtöä lenkille ja lapset leikkivät serkkujen kanssa. :)
  17. suvannon helmi

HuOmenta !!

Huomenta, täällä lunta satanut sopivasti että näyttää taas talvelta. Pikkasen pirstaleinen yö , kiitos humalaisten rakettien mutta näillä mennää ja työt kutsuu! Hyvää uutta kuluvaa vuotta 2014! :)
  18. suvannon helmi

Hyvää uutta vuotta :)

Mie aattelin nukkua vuodesta toiseen, sopii teemaan. Toivottavasti onnistun tavoitteissani . Onnellista Uutta Vuotta kaikille ! :D
  19. suvannon helmi

Uuden vuoden lupauksesi?

Karkkilakkoa oon itelle luvannu, tai se kattaa kaiken herkuttelun.. Aiempi ennätys on 1kk, se olis kiva edes rikkoa. :)
  20. suvannon helmi

G: Oletko asta mielestäsi kaunis ilman meikkiä?

Omasta mielestä niinkää mutta muiden mielestä kyllä. Liikun paljonkin ilman meikkiä. :)

Yhteistyössä