Hakutulokset

1. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

Kovasti kutkuttais ajatus mennä yksityiselle ultraan jotta näkis pitkästä aikaa mitä mahassa löytyy, miten päin ja minkä kokoisena... nyt ei voi muuta kuin arvailla. No, jos tämä vauva ei käänny oikeinpäin niin sitten pääsen kai ultraan ihan neuvolan lähetteellä..kai...mutta siihen on vielä...
  2. J

Rautalisä alkuraskaudessa

Tuosta ladyvitasta ym. ravintolisistä. Itse söin kyllä ladyvitaa heti raskauden alusta asti ja jo ennen sitä mutta siinä on niin vähän rautaa ettei se auttanut nimulla. Lisäksi niihiin on ympätty kalsiumia samaan tablettiin joka on mielestäni outoa sillä kalsium estää raudan imeytymisen samaan...
  3. J

Rautalisä alkuraskaudessa

Sinulla on samanlainen tilanne kuin minulla oli eli alkuraskaudessa hemppa 119. Neuvolassa sain ohjeen että missään tapauksessa ei saa syödä rautaa vielä. Olin myös aika epätoivoinen asian kanssa ja soitin teratologiseen tietokeskukseen koska neuvolassa minua peloteltiin keskenmenolla ja...
  4. J

Kolmatta odottavat 2010

Tänään rv 28+0. Tasan 12 viikkoa la:aan. Menispä äkkiä nuo 12 viikkoo, mutta kun tuntuu aika vaan matelevan. No, päivä kerrallaan! Mulla alkaa muuten äitiysloma jo 4.10 koska halusin sen varhaistettuna. No, kotonahan minä muutenkin olen kun hoitovapaalla olen mutta rahapussissa se tuntuu suuresti.
  5. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tänään rv 28+0. Tasan 12 viikkoa la:aan. Menispä äkkiä nuo 12 viikkoo, mutta kun tuntuu aika vaan matelevan. No, päivä kerrallaan! Mulla alkaa muuten äitiysloma jo 4.10 koska halusin sen varhaistettuna. No, kotonahan minä muutenkin olen kun hoitovapaalla olen mutta rahapussissa se tuntuu...
  6. J

Tänään rv 28+0. Tasan 12 viikkoa la:aan. Menispä äkkiä nuo 12 viikkoo, mutta kun tuntuu aika vaan matelevan. No, päivä kerrallaan! Mulla alkaa muuten äitiysloma jo 4.10 koska halusin sen varhaistettuna. No, kotonahan minä muutenkin olen kun hoitovapaalla olen mutta rahapussissa se tuntuu suuresti.
  7. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Tänään rv 28+0. Tasan 12 viikkoa la:aan. Menispä äkkiä nuo 12 viikkoo, mutta kun tuntuu aika vaan matelevan. No, päivä kerrallaan!
  8. J

SaBiNe voimia koko perheelle :hug:. Todella surullisia olet joutunut kokemaan:'(. Halauksia:hug:
  9. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Pinkille onnea valtavasti vauvelista:flower::heart: Bugsy:laugh: hauskoja tenavia! Meilläkin kaksi kovasti touhukkaasssa ja kekseliäässä iässä olevaa tyttöstä jotka tuntuvat kerkiävän joka paikkaan, joten tutulta kuulosti!
  10. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

tillukas mun täytyy tunnustaa että mulla ei vieläkään ole tullut sitä varmuutta että mun nyytti tulisi syliin saakka. Olo on kyllä jonkinverran rauhoittunut mutta silti on vielä epävarma olo. Mulla äskettäin oli ja meni keskenmenneen lapsen la eli 26.8 ja kyllä siinä sellainen haikea olo tuli...

Yhteistyössä