Hakutulokset

1. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea Tete-a-tete tyttövauvasta:flower::heart: Kun katselin ketjussa olevien listaa niin tuli sellainen apua!-olo kun lista tosiaan elää kokoajan ja oma nimi siirtyy kohti yläpäätä:D. No olihan siellä vielä muutamia nimiä ennen mutta kuitenkin...
  2. J

35 v + odottajat, vol 5

Tänään täyttyi rv 30!!! Vielä 10 viikkoa edessä!
  3. J

Käynnistys edellisen nopean synnytyksen takia! Kokemuksia!

Minulla kuopus syntyi spontaanisti 55 minuutissa ja nyt on meneillään rv 30 ja kyselin neuvolassa käynnistystä ja pelkopolia mutta kumpaankaan ei kuulemma ole aihetta...eli pelkopolille en pääse ja ei ole kuulemma riittävä syy käynnistykseen tuo nopea synnytys eli vähän tuppaa hirvittämään tuleva...
  4. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tänään täyttyi rv 30!!! Vielä 10 viikkoa edessä.
  5. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 SYYSKUUSSA***

auringonpilkku kiitos huojentavista tiedoista nuohon clostridiumjuttuun liittyen!:). Azalea minä taas seurailen joskus marraskuisia kun itsellä ultran mukaan la olisi jo 29.11 vaikka virallinen la onkin 2.12. Lokakuisissakin oon käynyt kurkkimassa. Marraskuisissa on tosiaan tapahtunut...
  6. J

Tänään rv 30!!! Minä oon taas vaihteeks kauheen huolestunut niin monesta asiasta. Uusin huolenaihe liittyy sairaalabakteeeriin joka isälläni on. Hän on eristyshuoneessa ollut jo pitkään vanhainkodissa ja hänellä joku Clostridium-sairaalabakteeri. Tuon tarttumista pelkään. Itse en siellä käy...
  7. J

Kokosin äsken vinon pinon puhelinnumeroita paperille jotta sitten ei tule niin kova hätä kun yhtäkkiä täytyy päästä sairaalaan, synnytyspäivystys ekana ja ambulanssi ja taksit ja sitten naapurit sun muut. Eli täytyy alkaa kai pikkuhiljaa varautua synnytykseen kun mun tosiaan on lähdettävä heti...
  8. J

hampiainen on tullut iffiltä jo vauvavakuutuksen myöntävä päätös lisäselvitysten jälkeen. Yllätyin kun sain kuitenkin sen vakuutuuksen kaiken sen paperirallin jälkeen. Jennyli ihania 4d-kuvia! Hienoa että kaikki oli kunnosssa! Tänään rv 29+6 eli huomenna tulee rv 30 täyteen.
  9. J

35 v + odottajat, vol 5

Siis oon niin tumpula et lähetin jo kerran tän viestin mut en tiedä minne se hävis...no yritän nyt uudestaan. Meillä on joskus vähän tollainen tunnelma kuin ko. linkissä jos saatte sen auki:laugh:
  10. J

Kolmatta odottavat 2010

mahtoikohan tänä onnistua! Olen niin tumpelo varsinkin tämän palstauudistuksen jälkeen että mahtaakohan tuo linkki toimia!!!?. Oli vaan niin osuva ja hauska tuolla toisessa ketjussa että ajattelkin tuoda sen tännekin;) Meillä ainakin isäntä käyttäytyy välillä kuin pienilapsi;)
  11. J

Meinaatko ottaa kausi-influenssa rokotuksen?

Aion ottaa jos mulle tarjotaan sitä. Koskakohan niitä saa? minulla rv 29+5 tänään.
  12. J

Martta09 kirjoittelin tuossa päivemmällä pitkän viestin mutta se hävisi jonnekin:headwall:. mutta nyt uus yritys eli ei ole sen rv 22 jälkeen vauvan asentoa katsottu missään. Rakenneultrassa ja 4d:ssä oli siis pt. Neuvolassa ei ole ollenkaan seurattu missä asennossa on, edes lääkärineuvolassa...
  13. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Lumi-Marja voimia ja rauhallisia päiviä toivottelen sinulle! Noista sektiohaavoista en tiedä omalta osaltani mitään mutta kuulostaa hurjalta. ja tosiaan onneksi jo rv 30 koossa, nyt vaan päivä kerrallaan eteenpäin niin kyllä se siitä!:hug: Diipelille tervetuloa!
  14. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

mur-mur näytin tuon kevennyksen isännälle kun tuli töistä kun muistutti jossain määrin häntä:laugh:.
  15. J

35 v + odottajat, vol 5

Ja mää tein sen taas! Eli vaikka tiedän hyvin ettei netistä kannata ruveta lähtee hakemaan hakusanoilla mitään ikävää niin taas kun askarrutti pari asiaa niin menin lukemaan jos jonkinlaisia tekstejä ja siitäkös yöunet läks ja taas olis kysymyksiä lääkärille. Olen sellainen supervarovainen...
  16. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Ja mää tein sen taas! Eli vaikka tiedän hyvin ettei netistä kannata ruveta lähtee hakemaan hakusanoilla mitään ikävää niin taas kun askarrutti pari asiaa niin menin lukemaan jos jonkinlaisia tekstejä ja siitäkös yöunet läks ja taas olis kysymyksiä lääkärille. Olen sellainen supervarovainen...
  17. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

18. J

Ja mää tein sen taas:headwall:! Eli vaikka tiedän hyvin ettei netistä kannata ruveta lähtee hakemaan hakusanoilla mitään ikävää niin taas kun askarrutti pari asiaa niin menin lukemaan jos jonkinlaisia tekstejä ja siitäkös yöunet läks ja taas olis kysymyksiä lääkärille. Olen sellainen...
  19. J

kokoarviosta ja synnytystapa-arviosta oikeasti tuntuu ettei mulle ole koskaan sellaisia tehtykään. Tehdäänkö ne sairaaalassa? Mulla siis kolmas lapsi tulossa eikä mua ole koskaan arvioitu muualla kuin neuvolassa käsituntumalla:confused:. Vaikka viimeksikin oli rd eli olis voinut olla tulossa...

Yhteistyössä