Hakutulokset

1. Kaneli88

Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

Kerran päivässä olen mitannut. Olisi kai pitänyt mitata kaksi kertaa päivässä, mutta ei nyt huvittanut siskolla koko ajan olla tikkuihin pissimässä. Voipi olla että seuraavassa kierrossa jätetään noi tikut pois.
  2. Kaneli88

Jeps... alan olee kohta samaa mieltä että saa lähtee ovistikut roskiin. Ei tuo muuta kuin pahaa mieltä. Tänään ei sitten tullut mitään viivaa, joten joko sitä ovista ei ollut tai sitten se oli 16-17. Ihan sama koska täällä on pupuiltu sopivasti, joten mahikset on jos oon ovuloinut. Kohta pitäisi...
  3. Kaneli88

Yrityksen odottajat

Joku täällä mietti, että laitetaanko Suomessa edelleen juhannuksena vauvoja paljon alulle niin vastaus on näin sairaalamaailmasta katsottuna niin ei ole enää. Ei ole enää niin sanottua syntyvyyspiikkiä maaliskuun aikana. Heinäkuu on kiireisintä aikaan synnäreillä elikkä kaiketi suomalaiset...
  4. Kaneli88

Katey Mitkä lapsettomuussuunnitelmat??
  5. Kaneli88

Aaa.. siinä onkin jo huominen... uups eli ihan oikein siinä oli. Anteeksi :ashamed:
  6. Kaneli88

Ja miulla on menossa kp 16 eikä 17 :)
  7. Kaneli88

:headwall: Joo ei ois ikinä pitänyt sotkeentua noihin testeihin. Menee hermo. Miulla on näyttänyt hyvin haaleita viivoja tässä ja nyt eilen vahvistu selvästi ja tänään entisestään. Tuossa kuvassa on vielä haaleempi kuin livenä. Sitten tuossa clear bluessa kun siinähän on kanssa noi viivat niin...
  8. Kaneli88

En tajua. Miulla Davidin ovistesti näytti tältä aamulla:20140417 173328[2] - Aijaa.com ja nyt kun pääsin kotiin ja testasin clear bluella niin nega.. En tajuu.. Eiks toi Davidin oo aika selkee plussa vai näänkö jo olemattomia viivoja??
  9. Kaneli88

Ihanaa Liipa!! Onnea!! Täällä ylitettiin itsemme ja hommailtiin vielä ennen kuin mies lähti töihin. Nyt pitäisi pakata ja lähtee itäsuomeen. En oo varma oliks miulla noita nippailuja eilen tuolla oikealla vatsalla vai ei. En siis tiedä oliko unta vai ei. Menin jo kasin aikaan nukkumaan joten...
  10. Kaneli88

Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Miulla on nyt tuohon lähtöpainoon tullut yhteensä miinusta -1,1kg
  11. Kaneli88

Tervetuloa mukaan Gislie. Taas opin teiltä jotain uutta. Okei eli siis kaksi kertaa ainakin vrk:ssa. Saa nähä onko ovis jo mennyt vai oliko sitä edes. Mitään suurempia limoja ei oo näkynyt. Noh ensi kierrossa ollaan fiksumpia. Näin unta että miehelläni oli joku ongelma miksi en voinut tulla...
  12. Kaneli88

Siis voiko ovistesti olla nega aamulla ja pos illalla? Mites se sitten seuraavana aamuna? Onko jo nega? Mie oon kato ihan pihalla näistä. Oon testannut vaan kerran päivässä.
  13. Kaneli88

Jks pahoittelut uudesta kierrosta :( Mie oon kanssa hieman ihmeissäni näistä ovistikuista. Elikkä kp11 vahvistunut viiva verrattuna kp 9 viivaan (kp 10 en laske koska silloin oli se paha tulehdus) ja nyt kp 12 hyvin haalea viiva. Eilisen ja tän päivän clear bluet negatiivisia. Eiks miulle nyt...
  14. Kaneli88

Ovistestissä viiva tummentunut mutta clear blue nega. Eli ei vielä päästä piinailijoihin :) Mie en tiiä mitä aatella. Miulla siis loppuu tänään antibiootit tuohon pissatulehdukseen. Ei enää koske vessassa käynti, mutta jää vielä semmoinen pissattaa-olo vessassa käynnin jälkeen. Tätä samaa...
  15. Kaneli88

Ainakin meidän sairaalan gynekologi on sitä mieltä että tyttösiittiöt ovat kestävämpiä mutta hitaampia kuin taas poikasiittiöt ovat nopeimpia mutta kuolevat myös helpommin. Elikkä tästä voidaan vetää johtopäätös että jos harrastaa hieman ennen ovista seksiä eikä siis lähellä ovista niin...
  16. Kaneli88

Kiitos linkistä. Aattelin myös sairaanhoitaja koulutuksen aikana ostamani anatomian kirjan kaivaa esiin ja vähän lueskella :D
  17. Kaneli88

Muutes.. kuinka monta päivää ovulaatiosta kestää ennen kuin munasolu tulee kohtuun ja mahdollisesti kiinnittyy? Niuski toivotaan että siellä joku sisukas sissi porautuu seinään kiinni :heart:
  18. Kaneli88

Joo vaikka täällä tikutellaan nyt ovista niin yritetään muutenkin pupuilla 2-3 päivän välein. Aattelin myös että siitä oviksesta on sitten helppo tietää että 14 päivän kuluttua pitäisi menkat alkaa. jos mentämentäisiin viime kp mukaan niin ylihuomenna pitäisi olla ovis ja tän päivän talletukset...
  19. Kaneli88

Kiskisnami Joo siis tää on vasta miun kolmas luomukierto. Ensimmäisestä kierrosta olin tuntevina jotain oviksen tyyppistä, mutta ei tullut limoja tai muuta. Viime kierrosta ei oireina ollut kuin runsaat limat. Luulen ettei noihin ovistesteihin nyt oo kyllä luottaminen, koska olin tosiaan yön ja...
  20. Kaneli88

Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Meni eilinen ilta ja tää päivä ihan läskiksi. Oltiin kavereilla kahvittelemassa ja siellä tuli sitten syötyä herkkuja kun nenän eteen niitä laitettiin. Ei jotenkin kehdannut olla syömättä. Olisi kyllä voinut jättää osan syömättä. Tänään sitten kun on tää pissatulehdus niin tuskaan olen syönyt...

Yhteistyössä