Hakutulokset

1. epek

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

Täälä perkele ihan nuin vain ollaan vaikka on itsepäisyyspäivä! Pitäisisi kuorossa kiittää seuraavia henkilöitä: (ei järjestyksessä) Adolf Hitler Simo Häyhä Onni P******arju Suomalainen Sisu Adolf Ehrnrooth Mannerheikki Muutama satatuhatta sotilasta
  2. epek

Itsenäisyyspäivän musiikkiketju

Suomalaisuus on muutakin kuin talvisota. Tai jatkosota. Mutta vittuperkele sieltä se tullee saatana tulukaa koittaa!
  3. epek

Näinhän se on
  4. epek

Mikä on matkapalaveri? En oikeestaan halunnut mitään dickpickejä.. Sori en tykkää "silleen" miehistä vaikka varmasti sieki olet hyvä äijä, et vaan silleen
  5. epek

Mulla kans vähän samanlainen tsydeemi eli pahvilaatikoita! Plus kaikkia muutakin jätettä eli otatteko nyt vai säästänkö ensi viikolle?
  6. epek

Minullahan saattaa olla melko joustavat tsydeemit eli missä haluat minun nousevan laivaan?
  7. epek

EN HUOMANNUKKAAN TÄTÄ! Kiitos kiitos:oops: (Nöyrästi kumartelen kohti kuviteltua paikkaa)
  8. epek

Lapista löytyis hyvä paikka mutta miksi jäis siihen? Norjaan, mie tiijän kaikki paikat Narvikista ylöspäin.
  9. epek

Onneksi olkoon teille, minäkin ainakin kunnes saavat minut kiinni. En luule kuiten että ihan avokiksi heittäisivät mut.
  10. epek

Pyydän anteeksi kaikilta ja ohjaisin kohti mielenterveyspalveluja. Jos ette osaa lähimpään niin tilatkaa taksi, nykyisin se saattaa jopa osata googlettamisen jälkeen perille tai vitun laiskat kävelkää sitte jos ei ees taksikyyti kelepaa. Mitä mie olen kettään neuvomaan

Yhteistyössä