Hakutulokset

1. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Jayy Oho!! Onnea rutkasti :). On teillä hyvin kasvettu! Luulen että meillä ollaan lähellä samoja lukemia ainakin painon suhteen, 3kk neuvolassa kun painoa oli 7,2kg ja pituutta 63cm. Täällä kakkaillaan edelleen noin vajaan viikon välein, tosin viime viikolla kolmena päivänä peräkkäin. Kakka...
  2. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Pitäisiköhän tuota velliä kohtapuoliin meilläkin kokeilla... Tosin pelkään että se haittaa imettämistä/maidontuotantoa, siksi olen miettinyt kokeillako vai ei. Meillä unipätkät vaihtelevat, 3h keskimäärin, mutta olen ajatellut että vielä näin pienen on ihan ok heräilläkin noin usein syömään...
  3. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

malttamaton Voi ei. Ymmärrän kyllä huolesi juuri tuosta kiusaamisesta, lapset kun osaavat olla niin ilkeitä toisilleen. Mutta kun lapsi saa paljon ihailua ja rakkautta vanhemmiltaan/läheisiltään niin varmasti se antaa paljon eväitä hyvän itsetunnon kehittymiseen :) Meillä oli myös tässä nyt...
  4. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

marieh Niinpä! Itseäkin huvittaa miten iloinen olin tuosta kakasta vaikka sitä sitten tulikin kolmen viikon edestä ja oli joka paikassa :D Toivottavasti jatkossa ei olisi yhtä pitkiä panttauksia, vaikka ei siitä näyttänyt mitään haittaa pienelle olleen Ninni Hienoa pieni on hoksannut tutin...
  5. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Takana on kyllä ihan hurjan ihana vuosi, kaikista paras jakso koko elämässä :). Aivan uskomatonta että vuosi on siitä kun vihdoin ja viimein plussa tuli, sitä ei aluksi edes tajunnut :) marieh Hienoa että teillä on nyt nukuttu omassa sängyssä ja saatte kaikki kohtalaisen hyvät unet :)...
  6. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Kyllä täällä itsekin aletaan ihmettelemään jo tätä yli 2 viikon kakkaamattomuutta, mutta kun toinen vaan hymyilee, syö ja nukkuu hyvin eikä tunnu asiasta olevan moksiskaan niin ei kai siinä sitten voi mitään vaarallista olla. Meillä Relatipat menee ja ollaan myös jumppailtu, hierottu vatsaa ja...
  7. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

cubula Meillä lemppareita on kaikki pehmeät, värikkään ja rapisevat lelut. Kovasti yrittää ottaa kiinni noista ja joskus saakin mutta ei vielä sitten osaa pidellä kuitenkaan. tuulia84 Meillä ollaan joka päivä vähän yritetty harjoitella kääntymistä sekä vatsallaan oloa mutta kääntymiseen ei...
  8. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Me ostettiin just unipussi kun säikähdin muutamana yönä kun vauva oli vetänyt peiton päänsä yli. Ei olla vielä tosin käytetty sitä. Meillä oli tänään 3kk neuvola. Pieni sai rota rokotteen suun kautta ja 2 piikkiä rokotteita. Saad nähdä tukeeko niistä mitään, toivottavasti ei. Kasvettu ollaan...
  9. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Tuulia84 Hyvä että tilanne helpottui eikä tuon pahemmaksi mennyt :) hyvä tietää tuo piimäkokkareasia jos ei joskus rinta meinaa tyhjentyäkään :) Koiruuz Mites siellä nuhanenä jakselee? Miten yö meni? bosch Ei tosiaan kannata ajatella mitä muut ajattelevat. Ja eihän tissille nukuttamisessa...
  10. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

tuulia Niin siis jos on ihan tukos niin ei varmaan noista neuvoista ole hyötyä...? Vaikka eikös siihen tukokseenkin suositella ihan alkuun ainakin runsasta imettämistä?
  11. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

tuulia Täällä ei nyt ihan samaa tilannetta ole ollut kun ei ole mitenkään tukossa ollut, mutta tosi tosi täynnä rinnat ovat olleet. Meillä kun on jäänyt yksikin imetys välistä on rinnat tosi kovat ja tekee vähän jo kipeää, mutta aina on helpottanut kun on tyttö saanut syötyä, tosin meillä sitten...
  12. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Meillä myös on ollut ajatuksessa ostaa tuo täkäimuri mutta ei ole ollut tarvetta. Mutta kiva kuulla että se on ollut hyödyllinen niin ostetaan sitten kun muistaisi :). cubula Tuo aikatauluttaminen on kyllä melko hankalaa. Meillä on myös aloteltu hieman kaikenlaisia "kerhoja". Tänään käytiin...
  13. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Meillä myös minä aikalailla hoidan vauvan hoidon, toki mies välillä vaihtaa vaippaa, jutustelee ja leikkii yms. kun käyn suihkussa, syön tai käyn koiran kanssa lenkillä. Mutta hän tekee pitkää päivää koulussa ja töissä, joten mielestäni tavallaan tällä hetkellä on ihan oikeutettua että hänkin...
  14. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Meillä on kans muutamia kertoja käynyt noin, että olen miehelle sanonut esim. että ei "se noin nukahda", mutta kas kummaa juuri silloin tapahtuukin ihme ja vauva nukahtaakin :D. Tuo kävi juuri aikaisemmin kun meilläkin oli tuota että nukahdettiin aina itkun kanssa, onneksi se on nyt loppunut ja...
  15. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

malttamaton Itse olen myös ihmetellyt juuri tuota että tuleeko tisseistä illalla mitään kun ovat kertakaikkiaan sellaiset tyhjät säkit mutta ilmeisesti kuitenkin tulee tarvittavat määrät. Jostain luin että iltasella tulisikin vähemmän mutta rasvaisempaa maitoa ja se varmaan sitten pitää nälkää...
  16. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Annikki Tervetuloa!! malttamaton Meillä myös on alkanut syömiseen menevä aika vähentyä mutta välit ovat pysyneet edelleen siinä keskimäärin 3tunnissa. Nyt öisin välillä on pidempiä pätkiä unta, viime yönä 6 tuntia, jippii!! Meillä pullosta kun on muutaman kerran saanut vetelisi isoja määriä...
  17. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

Ninni Voi ei :(
  18. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

bosch Täällä on myös jouduttu kiristää kukkaron nyörejä nyt äitiyslomalla. Meillä ollaan nukuttu päiväunia nyt parhaiten ulkona, muutamana päivänä 4h putkeen. Sisällä sitten yleensä 1-2h, joskus kolmekin. Iltasella unipätkät ovat lyhyempiä. Yöllä ensimmäinen unipätkä on nyt ollut noin 4,5-5h...
  19. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

cubula Täällä myös on tuo suklaa sellainen pahe että ja tietty muutkin herkut maistuu. Vielä kun on ollut niin kylmä ettei ole viitsinyt paljoa ulkona olla että sitten ollaan kökitty täällä sisällä joka välissä suklaata napsien :D. Minun piti myös kysyä teiltä tuosta kääntymisestä. Me kyllä...
  20. lullaby89

"Lokakuun lutuset 2014"

marieh Noin meillekin terkka jotain selvitti. Mutta rintamaitohan on hyvin sulavaa ja huomaa kyllä että hyvin käyttää sen hyödyksi kun kasvaa niin mahdotonta vauhtia, posket sen kun pullistuu pullistumistaan :D. cubula Hienoa että teillä meni reissu hyvin eikä ottanut pikkuisen korviinkaan...

Yhteistyössä