Hakutulokset

1. P

Toiveena vauva 2017-2018

Kaikille plussanneille ja haamuilijoille kovasti tarrasukkia mukaan! :) Mulle saapi päivittää kp 1/30 ja yk 2. Huomasin kalenteria vilkuillessani, että mahdollinen ovis sattuu juuri reissun kohdalle, eikä miestä mukana. Saakohan sitä vaikka purkissa mukaan? :whistle: Mulla jostain kumpuaa...
  2. P

Toiveena vauva 2017-2018

Mie muistan elävästi sen, kun annettiin lupa lapselle ja ne ekat kuukautiset tuli. Olin jo vuosikausia halunnut äidiksi. Se pettymyksen aalto oli ihan kamala vaikka se oli oikeesti ekat kuukautiset. En voi ymmärtää kuinka pahalta se tuntuu pidempään yrittäneillä ja siksi podin syyllisyyttä ihan...
  3. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En muuten ole. Vois ens kierrossa testata niitä. (y) Noilla apteekin omilla oon edellisetkin testannu ja ovat näyttäneet jo 3+3-3+5 ihan hyvää viivaa. Sit oon vaan varmistellut digillä. Noita PC tais saada ihan halvalla peruskaupasta?
  4. P

Toiveena vauva 2017-2018

Mie oon halunnu kommentoida sun tilannetta mut on pitäny yrittää miettiä mitä kirjoittaisin loukkamatta ketään. Sekä aika hulabaloota ollu kotona niin on hiukan omanapaista ollut kirjoittelu. Mutta ihan ensimmäiseksi sanoisin, että se on teidän elämä, ei muiden. En ylipäätäänsä käsitä miten...
  5. P

Tulin vaan kertomaan, että en enää koskaan tilaa sofin raskaustestejä. Ovulaatiotestit on toiminu mut toi raskaustesti on joka kerta antanu hentoa haamulaista jo viikon verran. Ja raskaana en ole. Seuraavassa kierrossa siis alotan hätäilyn tutulla ja turvallisella apteekin omalla ja menen...
  6. P

Toiveena vauva 2017-2018

Dino En tosiaan osaa sanoa oletko raskaana vai et mutta peukut mulla on pystyssä sille, että vauva olisi masussa! (y) Mulla on tänään kyllä ollu tosisti palliton olo. On mieli heitelly niin naismaisesti, kun olla ja voi. Ja piti tehdä vielä silti testikin ja joku haamulainen siellä taas näkyi...
  7. P

Toiveena vauva 2017-2018

Tänään kaiketi DPO 10. Väsyttää, palelee ja nälkää pukkaa jatkuvasti. Mutta taitanevat olla vaan oireita ennen kuukautisia. Illuminated ONNEA! :love: Nonskille toivon suuresti plussaa! (Kuten tietysti kaikille täällä). Tervetuloa uusille! (y)
  8. P

Toiveena vauva 2017-2018

JonMa Täällä haaveissa neljäs ja mielessä pyörii kovastikin, ettei taideta saada onnitteluja vaan kauhisteluja jos joskus se neljäs ihmeemme alulle saataisiin. Ei varmaan ees kertomalla kerrota asiasta. Saavat huomata omaa tahtiaan / kuulla "juoruja". Jo kolmannesta kertoessa ne onnittelut oli...
  9. P

Toiveena vauva 2017-2018

Ihan hirmusti onnea ja tarrasukkia! :love:(y)
  10. P

Toiveena vauva 2017-2018

Onkohan mulla DPO 8. Pitkä aika ootella seuraavaa kiertoa mutta onneks päivät menee lasten kanssa nopeaa. Testejä nyt jäi paljon ens kertaan. Tää nyt oli eka kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen niin en edes osannut vielä odottaa mitään. Otan tämän kemiallisen merkkinä siitä, että se on sentään...
  11. P

Ihan samanlaiset fiilikset mulla on nyt, ku jos oisin oottanu ja ne menkat ois alkanu. Se on vaan mielenkiintoista katsoa miten se viiva vahvistuu sitten, kun se tärppi käy. Siksi olen himotestaaja, joka tilaa kasan testejä. :LOL:
  12. P

Toiveena vauva 2017-2018

Keijupölyn miehelle kovasti tsemppiä ärsyttävän taudin kanssa! Täällä raskaustesti eilistä haaleampi eli ens kiertoa päin ja täysillä! (y)
  13. P

Eilisestä raskaustesti haalistunu eli varmaankin kemiallinen. Ei muuta kun seuraavaa yritystä päin! Ens kierrossa tuun taas laittaan kuvia aikasista testeistä. Hätähousu kun olen!
  14. P

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla ei oo kierrosta mitään tietoa eli on 24/?. Mun kierto on epäsäännöllinen ollu aina ja nyt on ehkäisyn jälkeen eka kierto menossa. 30 päivää mulla ollu yleensä ja on semmonen keskiverto.
  15. P

Toiveena vauva 2017-2018

Ovis on tikutettu! Tosin se voi heittää päivällä eli voi olla nyt DPO 8 vaikka listassa on 7. Koska kahtena päivänä oli ovisplussa (tai ei kahtena päivänä kokonaisuudessaan vaan illalla sekä seuraavana aamuna niin vahvat viivat etten osannu päättää kumpi on plussa :D). Oon plussannu myös...
  16. P

Flowergirl: En kyllä menisi tuosta vielä mitään johtopäätöksiä tekemään. Kaikki voi olla ihan täydellisesti!
  17. P

http://aijaa.com/nrFS6J En tiiä minkälaatuinen kuva tulee mutta tässä alempi on eilinen ja ylempi tänään aamulla tehty. Onks kokemuksi noista sofi testeistä mitä mulla on?
  18. P

Toiveena vauva 2017-2018

Nyt testiä ei tarvinnu ees käännellä ja väänneellä vaan viiva näkyy selvemmin entä eilen. Jännittää ihan sikana.
  19. P

http://aijaa.com/j5sebu Livenä ainakin vahvistunu huomattavasti, ku ilman tiirailujakin näkyy viiva.
  20. P

Toiveena vauva 2017-2018

DPO 6 ja testiin saatu kaksi kertaa haamuinen jota ei kuvaan saa kunnolla kiinni. Ehkäisyn lopettamisen jälkeen ei ole siis tullut vielä luomukuukautisia. En vain millään voi uskoa, et se tuosta alkaisi vahvistumaan. Onneksi on kasa testejä niin voi testailla huoletta menemään. Aamulla siis...

Yhteistyössä