Hakutulokset

1. Mircea

Esikoista yrittämään 2012

Täällä ei muuten näy eikä kuulu menkkoja vieläkään :o Miulla ei tunnetusti ole koskaan menkat myöhässä :o
  2. Mircea

Puhdas nega testattu tänään.....
  3. Mircea

En vielä tänään testannut, mutta huomenna testaan. Kävi mitä kävi! Pelottaa, mutta ainakin oireilut ovat olleet sellaisia et kyllä se raskautuminen viel joskus tapahtuu :'D Kiitos kun tsemppaatte <3
  4. Mircea

Niin mie kyllä voisinkin. Pelottaa vaan pettyä taas, mutta ei pakkohan siihen on tottua. Miulla tosin ei oo yhtään testiä vielä kaapin kätköissä joten testaaminen menee varmaan perjantaiaamuun. Kaverilla on yksi kaapissa ja voisin lainata siltä sitä..
  5. Mircea

Auttakaa oikeasti. En kestä tätä tissikipuilua mikä miulla on. Tekisi mieli tehdä testi ja päästä tuskista, että onko vai ei mutta toisaalta en halua hätäillä. Mutta jos menkkoja ei kuulu ensi viikon maanantaihin mennessä niin teen testin.
  6. Mircea

millimolli eli toisinsanoen S.S.D.D eli Same Shit Different Day ?
  7. Mircea

Onneksi olkoon Lenkkari <3<3
  8. Mircea

Onko muilla kokemusta et neljä päivää ennen oletettuja menkkoja seksin aikana "sattuu" vasemman muniksen kohdalta? O_o Miulla alkoi eilen tosiaan tuo nännien herkkyys ja väsymys oli jotain niin kaameaa, että piti ottaa tunnin päikkärit että jaksoi. Ja sitten eilen kun päätettiin pupuilla...
  9. Mircea

Oikea asenne! Miekään en ryhtyisi toista muistutteleen ja katsoon perään. Ei vaan voi olla niin saatanan vaikeaa siivota ja hoitaa omaa osuuttaan asioista.
  10. Mircea

Perkule mie oon kyllä sitä mieltä, että jos mies ei voi omaa osuuttaan siivoamisesta esim tehdä niin saa mennä vaihtoon koko tyyppi. Tai ainakaan jos ei edes suostu korjaamaan tilannetta mitenkään. Miulle siivoaminen on iso asia ja jos miun mies ei osallistuisi siivoamiseen en varmaan kovin...
  11. Mircea

KP25 ja nännit ovat kosketysherkät + kauhea väsymys. Huijui. Taas olisi sellainen, että sehän voisi olla vaikka mahdollisuus olla raskaana mutta odottelen ihan rauhassa. Jos menee niinku menkkojen mukaan niin perjantaina/ viikonloppuna alkaa menkat.
  12. Mircea

No mie taas olen jo tottunut elämään ilman luottotietoja ja täytyy kyllä sanoa ettei se ole miun elämää vaikeuttanut. Kaupungin vuokra-asunnossa asutaan kuitenkin ja sossu on meille maksanut takuuvuokran. Mie oon itse maksanut tunnollisesti kaupungille vuokrani aina joten he luottavat miuhun...
  13. Mircea

No voihan hitto pikkumy kun teillä on asiat siellä tuolla mallilla. Tiiän miltä tuntuu, kun tulee perintäkirjeitä. Miullahan meni luottotiedot vuonna 2008, kun kämppikseni ei maksanut vuokrapuolikkaitaan. Meni sitten maksut ulosottoon ~ 3000 tuhatta euroa korkoineen kaikkineen. Sitten kun jätin...
  14. Mircea

Tervetuloa AnnCa Täällä on koko ajan flunssainen olo ja väsyttää 24/7. Lenkille pitäisi lähteä, mutta kun en tiiä uskaltaako sitä jos oon tulossa kipeäksi :s
  15. Mircea

Mie oon nyt ihan sekaisin kroppani kanssa. Valkovuotoa tulee ihan kamalasti (ei onneksi haise tai mitään sellaista) ja viikko olisi aikaa menkkoihin. Onko tää nyt ihan normaalia? Ei miulla muistaakseni oo tällaista ollut ku joskus sillo ku aikoinaan 11 vuotiaana alkoi kuukautiset niin silloin...
  16. Mircea

Joo siis huh hei! Tavoitteena olisi päästä jossain vaiheessa 70kg:n paremmalle puolelle. On kyllä terve tahti nyt painonpudotuksessa ja jos tätä menoa jatkuu niin alta aikayksikön mie saavutan sen :)
  17. Mircea

Ja nyt on pakko tulla hehkuttamaan! Painoa on pudonnut jo 5kg! Nyt ollaan siis vaakalukemassa 88! Hiiiih <3 En olisi uskonut silloin kun vaaka näytti 93kg et joskus ollaan vielä oikeasti 8:lla alkavassa lukemassa! Tästä on hyvä jatkaa <3
  18. Mircea

Ja miulla on alkanut naama kukkimaan :S Kyllä viimeistään nyt mie oon varma, että e-pillereiden tuottama hormoonimoska on kadonnut miusta. Ei miulla koskaan ole kukkinut naama ennen menkkoja. Nythän ois otollinen aika, koska menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon perjantaina. Monet ainakin sanovat...
  19. Mircea

Miekin oon jo pitkän aikaa syönyt nk. puhdasta ruokaa. Kammoan eineksiä ja lisäaineilla kyllästettyjä tuotteita :D Sana aspartaami saa miun karvat pystyyn :'D Kuinkahan vaikeaa tulee olemaan kun joskus raskautuu eikä saa syödä aurajuustoa suoraan paketista :DDD Nimimerkillä: Aurajuustofriikki.
  20. Mircea

mä sain e-pillerit akneen ja kuukautiskipuun...

Ja muista ettei e-pillereiden pakkausselosteessa lue, että "Pitkäaikaisella käytöllä voi olla vaikutuksia hedelmällisyyteen"

Yhteistyössä