Hakutulokset

1. Komentaja

The ketju

Se on ihan mukavaa olla sillo suihkussa kun tietää, ettei lämmin vesi varmasti lopu
  2. Komentaja

Montako rikollista tätiä sinulla on?

4 Tätiä, kaikki elää ja 5 setää, joista 3 kuollu, sekä yksi eno
  3. Komentaja

The ketju

Iltaa pervåt, käväsin suihkussa
  4. Komentaja

The ketju

Kyl se viheltää puhjetessaan
  5. Komentaja

The ketju

6. Komentaja

The ketju

7. Komentaja

The ketju

Taidanpa ny ennen putousta keittää kaffetta ja laittaa sänkyyn uudet petivaatteet
  8. Komentaja

The ketju

Taasko sulla on tukka sekasin?
  9. Komentaja

The ketju

Lapseni kävi jelppimässä ja vei itelleen kolme muovikassillista sapuskaa. Mulle on jääny ihme tapa siitä, kun olin heikossa hapessa. Kun kuljen kaupan ohi niin otan aina sieltä senverta, kuin jaksan kantaa kotiin, vaikken tarttiskaan. Silloin oli sopivasti, kun en jaksanu paljoo sieltä kantaa
  10. Komentaja

The ketju

11. Komentaja

The ketju

Niinhän siinä taas kävi, mun piti ostaa vain salmiakkii, mutta tuli myös kaks kassillista muutakin, vaikka jääkaappi on täys ja pakastimeenkaan ei mahu, ku sekin on täys o_O
  12. Komentaja

The ketju

Mä meen ostaa salmiakkii illaks tuolta kaupasta
  13. Komentaja

The ketju

Mikset kuorinu ennen keittämistä?
  14. Komentaja

The ketju

Muuton jälkeen, n. kuukausi sit
  15. Komentaja

Kamalin luokkaretki tai opintoretki, mikä oli kohde?

Mitää kamalia luokkaretkiä ei ollu, mutta ainakin luokan tytöt ei tykänny opintoretkistä kaatopaikalle, sikalaan ja teurastamolle
  16. Komentaja

The ketju

Kaurapuuroo söin ja pannullisen kaffetta join. Tosin ehä energiaa tuo myös se, että lääkitystä taas vähän kevennettiin viikolla
  17. Komentaja

The ketju

Tässä mietiskelen, että imuroida ja pestä lattiatkin vai jättäskö sen jolleki toiselle päivälle
  18. Komentaja

The ketju

Juu, saat sä tulla pesee ne jos haluut
  19. Komentaja

The ketju

Myöhästyinkö? Kävin pistää pyykit kuivuu kuivaushuoneeseen ja tyhjäsin sängystä petivaatteetki ja vein nekin ny pesuun, myös täkinkin ja petauspatjan viskasin pihalle pihakeinun päälle tuulettumaan
  20. Komentaja

The ketju

Puhtaampaa tulee pyykeistä tuolla taloyhtiön isossa koneessa, nih. Ja mahtuu kerralla monen viikon pyykit

Yhteistyössä