Hakutulokset

1. N

Kuka/ketkä palstalta ansaitsisi mielestäsi "vuoden palstalainen"- tittelin. :D

hmm.. liian vaikita päätöksiä taas. Mut jos joku on pakko valita ni laitetaan vaiks.. äkäinen herra majuri
  2. N

Työeläke ote..

Ja näin vanha viesti piti kaivaa esiin koska????? Eikä tietääkseni kukaan oo valittanu mistään tässä ketjussa. :laugh:
  3. N

Kuka haluaa piiskaa?

Siinä sulle!!!:stick:
  4. N

Moi!

No moi moi!!!! :mad:
  5. N

Kenen kanssa lähtisit joraamaan? (Palstalta)

Hmm.. En tiiä. :/
  6. N

Minkä vaatekappaleen olemassaoloa et ymmärrä?

No ihan oikeasti musta turhia on miehille tehdyt tangat joissa tyhmät kärsät.
  7. N

Kuinka monta Stockmann muumimukia oot ostanut?:)

Mulla on kaksi kyseistä mukia ja on monta monta muutakin..
  8. N

No hoh-hoijaa!!!!

Minkäs mä nyt oon menettän??? :o
  9. N

No hoh-hoijaa!!!!

Siinä se ei mulla muuta asiaa ollutkaan. Kunhan tulin kurkkaa että mitäs tänne, mut ei vissii mitään kummempaa.
  10. N

Laittakaa kuvia itsestänne :)

Kauniita ihmisiä täällä. Toivotaan että myös yhtä kauniita sisältä.
  11. N

Petin miestäni ja nyt olen umpikujassa! (vinkkejä kaivataan)

naurettavia.. tähän naiseen ei uppois. Miksi siis valehdella lisää jos kerran on jo pettänyt..?? hakea sääliä? vaik ite on tehny väärin.. on tää kans muuttunu tää elämä iha sairaaks
  12. N

Petin miestäni ja nyt olen umpikujassa! (vinkkejä kaivataan)

No hyi..!!! Et kyllä ole miestäs rakastanut jos kerran pystyt pettää miestäs..!! Että sinuna pakkaisin nyt kamppet ja kertoisit et lähet nyt iäks sillä olet pettänyt toisen luottamuksen kun oot tollanen pettäjä. ja turhaa tänne on mun mielest tulla parkuu et jos on omaa miestään...
  13. N

mikähän vauvaa vaivaa?

Tuota kauanko kesti miettiä tällainen provo? :laugh:
  14. N

ukkoni liehittelee tällä palstalla palstamammoja varmaan tälläkin hetkellä!!!

:laugh: Jokoha on selvinny ketä tämän hurmurin on saannut??
  15. N

Maistuisiko?

Ruualle ei saa sanoo HYi. Mut en kyllä ikinä söis tuollaista pizzaa vaikka maksettaisiin.
  16. N

Saako netistä ostettua kondomeja?

sehän on miehen ja naisen kauniin välinen asia, miksi sitä hävetä että menee ostaa kyläkaupasta ehkäisyjä? Ellei sitten ole jotain salattavaa, mut joo kukiin tyylillään.
  17. N

Voisiko joku ystävällisesti kertoa että onko hän kateissa vai jo löytynyt?

Niinpä niin.. sitähän minäkin tässä ihmettelen :confused:
  18. N

Mies juo liian vähän

hmm.. en itsekkään hirveän paljoa kyllä vettä juo. Tai sit hän juo sillon kun et vaan ole paikalla?
  19. N

Voisiko joku ystävällisesti kertoa että onko hän kateissa vai jo löytynyt?

Poliisi etsii: 12-vuotias jo kuukauden kateissa | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi Mikä täs taas mättää et taas ei oikein saa kirjoituksista selvää? _______________________________________________________ Poliisi etsii: 12-vuotias jo kuukauden kateissa Torstai 26.4.2012 klo 14.35...

Yhteistyössä