Hakutulokset

1. A

2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista vauvan saaneet

Heipat! Miehen loma lusittu ja paluu arkeen edessä.Ainoat yön yli kesälomareissut oli laivamatka ja sitten oltiin yks yö kylpylässä. Päiväreissuja tehtiin lähimaastoon, mutta paljon oltiin kotonakin, kun ilmat oli mitä oli. No tuli shoppailtua alennusmyynneissä ja nyt on A:n vaatevarasto...
  2. A

Montako alkion siirtoa sinulle on tehty ja mitä sillä on saatu?

Minä kuulun niihin onnellisiin, joilla 1. alkionsiirto toi lapsen syliin asti. Sitä ennen tosin tehtiin viisi pieleenmennyttä hoitoa, mutta kun siirtoon asti päästiin niin onnisti heti. Tämä tsempiksi uusille hoitolaisille!
  3. A

Onpa hiljaista, ovatko kaikki kesälaitumilla?:wave: Neela ihanaa, että teillä nukutaan! Univelka on mulle ainakin ihan ylivoimaisen kamala asia. Oon ihan tööt jos en saa nukuttua. Meillä kanssa A tykkää sormiruokailla varsinkin nyt kun suussa on kaksi hammasta! Refluksi vaivaa edelleen ja...
  4. A

Heipat! Engeli :wave: täällä myös olkavammaa kantelusta... Neela, oikein arvattu! No ehkä me se kämppä vielä syksyllä saadaan, on ainakin vielä nimittäin netissä myynnissä. Tai sitten ollaan ihan sovinnolla tässä nykyisessä asunnossa mun kotonaoloajan, eipä mene ainakaan taloudellisesti...
  5. A

Heipat! Ei saatu uutta asuntoa ei, laina saatiin ja tarjous tehtiin, mutta se ei onneksi mennyt läpi, sillä miehen työpaikalla alkaa yt:t. Odotellaan ainakin niiden yli nyt. No olen sitten sisustanut uudelleen vähän tätä meidän nykyistä kämppää ja tehnyt suursiivoa, saadaan A:llekin oma huone...
  6. A

Heipat! On niin kiireistä tää kotiäidin elämä, ettei tännekään ole taas ehtinyt...A nukkui kanssa parisen viikkoa tosi katkonaisesti ja olin kyllä aika loppu. Nyt on viikon verran nukkunut taas hyvin. Ja on oppinut syömään! Syö jo kolme ateriaa päivässä ja annoskokokin on kasvanut hyvin. Syö...
  7. A

Seinäkukkanen! Kiva, että olet palannut ja että kaikki menee hyvin. On varmasti ollut tosi rankkaa se sairaala-aika, meillä on tyttö joutunut pariin otteeseen olemaan sairaalassa, tosin vain muutaman päivän kerrallaan ja ne ovat kyllä olleet stressaavia tilanteita. DQ meillä neuvola ehdotti...
  8. A

Jospa nyt paremmalla ajalla jatkaisin.. ja tämä kun kirjoitan, niin pian kuuluu varmaan vaunuista byäääää :) Neela onpa kurja, että teillä vielä valvotaan. Mulle ei tuo yöheräily kyllä sovi yhtään, tässä kun A pari viikkoa heräili öisin, niin olin totaalisen "tööt" päivisin koko ajan. Nyt kun...
  9. A

Heipat! En ole taas vähään aikaan ehtinyt täällä käydä, sellaista hulinaa ollut pikku-neidin lääkityksen kanssa. Mutta nyt ollaan vaihteeksi ilman lääkkeitä ja yöunet ovat palanneet!Tyttö siis nukkuu paljon paremmin nyt taas, kokeillaan, että kauanko tätä iloa kestää... Tässä vauva sylissä...
  10. A

Heipat! Täällä kanssa pitkät yöunet on historiaa, herätään yöllä syömään 2-4 välillä ja viideltä ollaan jo ihan pirteinä. A oppi kääntymään, että ehkä uuden taidon oppiminen tekee yölevottomaksi tai sitten pitäisi iltaisinkin alkaa antaa kiinteitä, jos nälkäänsä herää. Mulla on nyt sitten...

Yhteistyössä