Hakutulokset

1. sondee

Huomionkipeä kissa

Kissa on 3-vuotias ja tuli meille 3-vuotiaana. On ollut meillä ehkä noin 2 kk nyt
  2. sondee

Huomionkipeä kissa

Meillä kissa nimeltään Ninja on todella huomionkipeä. Se seuraa, hyppii syliin, pyörii jaloissa yms. enkä jaksa sitä koko ajan että on lähellä, koska haluaisin välillä olla rauhassa. Ninja hyppii pöydälle kun teen ruokaa, haluaa ulos kun vaan minä menen sinne, (ei mene ulos jos mä en siellä...
  3. sondee

4 kk ikäinen vauva ei nuku päivällä

On hyvät päivä rutiinit ja niihin tottui jo 2 kk ikäisenä, mutta nyt on tullut tällainen " huono " vaihe. Tyttö ei nuku rattaissa sitten ollenkaan. Mukavaa lähtä tunnin kävelylenkille kun muksu rääkyy kun mikäkin :D syötön jälkeen meneekin yleensä nukkumaan ja nukkuu mahallaa viileässä huoneessa
  4. sondee

4 kk ikäinen vauva ei nuku päivällä

Joo, mulla on nyt yli 4 kk ikäinen vauva joka ei suostu käydä nukkumaan päivällä vaikka väsyttäis kuinka paljon. Nukkuu yöt kyllä hyvin omassa sängyssä eikä herää kertaakaan syömään, näin on nukkunut yli 2 kk jo :) - onko mitään apua/keinoa että saisin tytön nukkumaan päivällä edes sen tunnin...
  5. sondee

Vauvan yöunet

On esikoinen :) ja kyllä, niin nukkuu. Muutenki todella helppo lapsi. Pimennysverho on käytössä, eli huone on pimeä myös aamulla vaikka aurinko paistaisi, mutta ei sekään auta
  6. sondee

Vauvan yöunet

Miten saisin pidennettyä vauvan yöunia? Tyttö nukkuu päivällä yhdet 3-5h unet, sitten taas noin kello 17 nukkuu 1-3h. Yöunille menee klo 21 tai klo 22, mutta herää joko aamulla klo 5 tai viimeistään ennen kuutta. Ei herää yöllä kertaakaan syömään, vaan tankkaa iltaisin paljon. - tytöllä ikää 3...
  7. sondee

Outoa kipua ylävatsassa

En oo haravoinut kun en sitä pysty tekemään selän takia. Ihan vauvaa olen tässä 7 asti hoidellut. Niitä ei kaapista löydy mutta pitää juoda vettä
  8. sondee

Outoa kipua ylävatsassa

Aamusta asti. Alkoi siis kun heräsin, eli 7 asti
  9. sondee

Outoa kipua ylävatsassa

Mulla on outoa kipua ylävatsassa, rintojen alapuolella. Tunne on paineen tunnetta. Ihan kun joku painaisi kasaan sisuskalujani! :( hengittäminen, istuminen yms. sattuu, makuulla olo on ainut joka ei ole yhtä paha, mutta sattuu silloinkin. - mitähän tää oikein on? Osaako kukaan sanoa?
  10. sondee

Kylmän hiki vauvalla

Moro! Nyt pikaisia vastauksia, kiitos. Elikkä, tyttö täyttää 11. päivä 3 kuukautta. On ollut nyt hieman kiukkunen, syönyt hyvin. Täysimetyksellä tällä hetkellä. Juuri äsken huomasin että hänellä on otsalla vähän kylmän hikeä, sekä hieman unelias. Syö kyllä normaalisti. - voiko tyttö olla...
  11. sondee

Helmikuun Helmiäiset 2016

Meillä tyttö sai kuukausi sitten rota rokotteen ja ei tullut mitään oireita. Jos ei sitten nyt oireile.. kauheen kiukkunen nykyää vaikka aikaisemmin oli todella tyytyväinen ja hymyili koko ajan, mutta nyt huutaa naama punaisena joka aamu ja ilta, päivät nukkuu
  12. sondee

Kiukkuinen vauva

Mikähän mun vauvalla mahtaa olla kun on alkanut olemaan todella kiukkuinen? Vauva täyttää ensi viikon keskiviikkona 3 kk ja on alusta asti ollut todella tyytyväinen, on huutanut vaan kipuja/nälkääsä. Nyt huutaa aamulla sekä illalla, eikä auta mikään. Mahakipuja ei ole, koska suoli toimii hyvin...
  13. sondee

Palan tunne nielussa

En syö allergialääkkeitä :) ja tunnetta ei enää ole
  14. sondee

Palan tunne nielussa

Tunne on vähä helpottanu jo, mulla oli toissapäivänä sekä eilen allergiaa koska oon siitepölylle ja koivulle allerginen
  15. sondee

Palan tunne nielussa

Mä en oo ainakaa mitää tommosii ottanu tietääkseni:D
  16. sondee

Palan tunne nielussa

Pitää tarkkailla

Yhteistyössä