Hakutulokset

1. S

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Moi! Jaa tämmönenkin ketju on pystyssä, mukavaa :) Mulla taustalla siis varhainen keskenmeno/tuulimuna elokuussa. Yks kierto oli yrittämättä välissä, ja sitten heti vähän yllättäenkin plussasin. Pelko on kulkenut mukana, varsinkin alkuraskauden ultra jännitti kauheasti. Eikä tuo nt...
  2. S

Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

Seulontatulokset kilahti netpostiin. Ei kohonnutta riskiä. Nyt saa siltäkin osin hengähtää. Jee :) samour 13+2
  3. S

Tervetuloa uusille ja taasen on hyvät ultrauutiset lisääntyneet, ihanaa :) NeIHM relaaminen on nyt mun uus elämäntehtävä vauvan kasvattelun lisäksi :) Aurora eihän tuo suhdeluku nyt vielä paha ole..? Jos siis sama systeemi kuin Suomessa. Harmi että on aiheuttanut riitaa teille :( Nuo...
  4. S

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Tuosta tiputteluvuodosta ovulaation aikoihin, mulle sitä alkoi tulla toisinaan sen jälkeen kun 30 vee tuli mittariin. Semmosta ruskeaa tuhrua, just ovulaation aikoihin ja vaan ihan vähän. Ite ajattelin että hormonitoiminta vaan muuttuu iän myötä ja kaikenlaisia kummallisuuksia voi olla. Sama...
  5. S

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Oli pakko tulla huutelemaan vauvatoiveiselle onnittelut! :flower: Toivottavasti nyt kaikki menee hyvin :heart: Minulla tämä toinen plussa näytti tänään np ultrassa ihan oikealta vauvalta joka hyppi ja pomppi ja voi hyvin :) Taustailen teitä täällä ja toivon kaikille mahdollisimman...
  6. S

Voi luoja että sitä voikin ihminen olla helpottunut! :) Kaikki oli siis vatsan päältä tehdyssä np-ultrassa oikein hyvin. Aluksi tyyppi pötketteli mutta alkoi sitten huitomaan ja heilumaan ihan kunnolla! Sykkeenkin kuulin ensimmäistä kertaa :heart: Koko vastasi viikkoja 12+4, mikä on...
  7. S

Huh Terhitär, ompas sulla ollu ajateltavaa kerrakseen. Muistat vaan järkeillä, että kyllä se trombosiittijuttu johtuu varmasti flunssasta kun ajankohta täsmää. StaRR luulen myös että eiköhän sulle joku kontrolliultra ois määrätty jos tarvetta olisi..? Mutta ymmärrän kyllä jos vaivaa, kun on...
  8. S

Oi miten ihania ultrakuulumisia monella, onneksi olkoon :heart: Täällä täytyy vielä pari päivää odotella kunnes koittaa oma ultrauspäivä maanantai. Jännittää tietysti mutta yritän ottaa rennosti ja olla ajattelematta koko asiaa (jep jep...). Onneksi viikonlopulle on puuhaa ja ylläri Tallinnan...
  9. S

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

StaRR, tervetuloa! Piti tulla kommentoimaan noista kivuista, mulla ainakin on repäsyjä yskiessä ym. nivusten yläpuolella lähinnä. Ja semmosta tylppää jomotusta toisinaan tuolla alapään "sisällä". Ite oon ajatellut että täytyyhän sen nyt välillä joltain tuntua kun kohtu kasvaa. Pahaolo...
  10. S

Mulla on ultra 12+6. Täällä (Espoossa) sanoivat että viimeinen mahdollinen päivä mutta tiiä näistä sitten... Jännä kun on niin eri jutut. Jee, selvisin flunssasta! Happi kulkee taas. Kiitos vinkeistä, sipulitouhuihin ei tarvinnut onneks ruveta mutta pidetään mielessä ensi kertaa varten...
  11. S

Järki lähtee tukkosuuden takia... Nukkuminenkin on mitä on. Onko kenelläkään täsmävinkkejä flunssan hoitoon? Yritän levätä, tänään on kyllä edessä satojen kilometrien automatka...onneks ei ajaa tartte. Sarvikuonoa oon käyttäny, tosin ei meinaa tulla vesi läpi. Nenäsuihkeita en aijo käyttää...
  12. S

Loistojuttu Tiha ja muut hyviä ultrakuulumisia saaneet! Jälkeenpäin ajateltuna oman silloisen km:n kyllä aavisti ennen ultraa. Muistan kun tärisin jännityksestä ennen ja gynen sanat ei yllättäny mitenkään. Ei mulla ollu oikeen oireitakaan sillon, toisaalta en tiennyt mihin verrata ennen kun...
  13. S

Hieno juttu Pajunkissa! :heart:
  14. S

Pahoitteluni huonoja uutisia saaneille :'( Kyllä niin lujaa toivon että hyvin sujuisi meillä kaikilla. Onnea ultrakuulumisista! Erityisesti SalVe , meidän pomppuinen vauvamatka on edennyt nyt samoja nuotteja ja sinulla kun on ollut surua aiemminkin. Vuodoista... mulla ei ruskea tuhru...
  15. S

Olisko täällä jollain tietoa enterorokosta raskausaikana? Meillä on töissä sitä, ja esimieheltä tuli ohje että yhteys työterveyteen tai neuvolaan vasta-aineiden selvittämistä varten. En ehtinyt enää noihin tänään soittaa, ja yleisestä terveysneuvonnasta tuli vastaus että ei vaadi toimenpiteitä...
  16. S

Mullakin noita masutuntemuksia ollu... Enimmäkseen repäsyjä asentoa vaihtaessa tai aivastaessa. Äsken vihlo vähän kun keittiössä touhusin. Liittyy varmaan kohdun kiinnikkeisiin? Tuntuu nimittäin siltä että ihan kun joku kuminauha venyis siellä, ei tee kipeetä varsinaisesti ja menee pian ohi...
  17. S

** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

Heippa! Tulisinkohan mä nyt sitten tännekin? Kuumeilupuolella kirjoittelin ihanaan kolmekymppisten ketjuun :heart: Koko sydämestäni toivon että nuo ihanat, vahvat naiset yksi kerrallaan löytävät tiensä tänne. Mutta siis... Esikoista odotellaan. Tie tähän on pikkuisen kivinen ja surullinen...
  18. S

Voi ei VeraS ja SalVe! Toivottavasti uusintaultrassa näkyy SalVen pikkuisen syke ja laite on ollut vaan epätarkka. Voimia paljon :heart:
  19. S

Pahoitteluni kaikille huonoja uutisia saaneille... niin kurjaa ja surullista :hug: Tulimpa kirjottelemaan tarkemmin eilisestä ultrauksesta. Kyllä pääsi itku kun lääkäri sano että hyvä löydös on täällä :heart: Kooltaan vastasi noin. 7+2 tai 7+4 kahella eri mittauksella. Lasken viikkoja nyt...
  20. S

Pikapostaus... Kävin kuitenkin ultrassa ja onneks!!! Siellä kökkelön sydän jumputti ja koko vastasi kuukautiskiertoa :heart: samour n. 8+0

Yhteistyössä