Hakutulokset

1. P

Maaliskuiset 2018

@Edith_87 ihana että kaikki oli hyvin ♡ Mulla jäi tänää aamupala väliin...ei vaa saanu mitää alas...flunssanen olokin vaivaa..ei kuitenkaan kuumetta. Tissit ei enää yhtä kipeet.. Olin eilen illal veljen luona käymässä. Olipa aika selittäminen miks en juo kahvia :D ei uskalla viel kertoo kun on...
  2. P

Maaliskuiset 2018

Onko muilla verenpaineen kans ongelmia? Mulla meinaa olla liian korkee samoin pulssi.. mulla siis ollu käytössä verenpainelääke joka nyt raskauden myötä jouduttii vaihtamaan. Nyt pitää seurailla ja kattoo sit mitä lekuri sanoo..
  3. P

Maaliskuiset 2018

Tervetuloa Rosmarin :) mä en tarkkaan tiedä millä viikolla oon. Viimeset menkat oli niin oudot mutta suurinpiirtein 6+0. Reilun viikon pääst on neuvola ja sit lääkäri kans missä ilmeisesti ultrataan niin saadaan selvyys. Must vaa tuntuu et oon ainoo kuka ei tääl ykäile. Tissit kyl on kipeet ja...
  4. P

Maaliskuiset 2018

Mua kyllä huolettaa kun en oo joutunu pönttöö halaileen...eikä ees mikää oikee ällötä... sit oon käyny lueskelee kaikkii keskusteluja läpi mitä ei ehkä kandeis tehä..pelottaa entist enempi.. En kyllä koskaan kuvitellu et tää odotus on näin stressaavaa aikaa..kaikki vaan hehkuttanu kui on ihanaa...
  5. P

Maaliskuiset 2018

@rubikinkuutio mä oon kans miettiny et koska ei enää mee selitykset läpi ;) meinannu kans pari kertaa pyörtyy..tänää tass on nii oireeton päivä..ummetusta ja tissikipua vaan. Vielä vähä reilu viikko nii tulee jonkin sortin varmuus asiaan. :D
  6. P

Maaliskuiset 2018

@Edith_87 toivottavasti ei oo mitään vakavaa. Koitat nyt vaan lepäillä niin jos se vuoyo pysyis poissa. Tsemppiä lekuriin <3
  7. P

Maaliskuiset 2018

Ihan samat on fiilikset täälläkin...niin kovasti tän pikkuisen haluun mut pelkään että haaveet romuttuu eikä toista mahollisuutta enää saa....
  8. P

Maaliskuiset 2018

Mä myös syön mama vitamiineja. Aurajuustoo kyllä tulee ikävä..
  9. P

Maaliskuiset 2018

@lloyd mä en oo vältelly mitää...mitä kaikkee pitäs välttää?
  10. P

Maaliskuiset 2018

Mä ootan et tulis kunnon oksu olo et tietäs olevansa raskaana. Nyt ei hirveesti siltä tunnu..pelottaa jos onkin jotai vialla :( tosin en oo kertaakaan vuotanu yhtää..viimeks silloi joskus kesäkuun puol välin tienoilla. Tulis vaa äkkii se eka ultra et sait enempi tietoo...missä mennään vai...
  11. P

Maaliskuiset 2018

Tunnin välein taas ravasin yöllä vessassa..ei pal jää nukkumiselle aikaa....ja lopun ajan sit oon niistäny nenää...ja tänää olis edessä 10 tunnin työpäivä...
  12. P

Maaliskuiset 2018

Mulla oli aamulla tosi etova olo ja tissit kipeet. Nyt illal ei oo ollu mitää...toivottavasti tää on normaalia..millä viikolla teil muilla on alkanu oksut ja muut oireet? Täs välil jo unohtaa koko raskauden kun olo nii hyvä. Ois vaa pian se eka ultra nii sais varmuuden. Suurin toive on että...
  13. P

Maaliskuiset 2018

@Meora mulla kans yöt aika lyhkäsiä...vessassa pitää ravata koko ajan...vähän meinaa väsy päivällä painaa.. Eilen kävin saunassa..mut ei siel voinu olla kun tuli paha olo heti :D
  14. P

Maaliskuiset 2018

@rubikinkuutio Mä olen myös ravintolassa töissä. Eipä oo mitää herkkua kuuman uunin vieressä seistä koko päivää..
  15. P

Maaliskuiset 2018

Kaupassa tulee kyllä kaikkee ihanaa hypisteltyä ja haaveiltua..ja äitiyspakkausta oon käyny ihastelee :) mut ei todellakaa uskalla hankkii mitää ennenko kaikki on ihan varmasti kunnossa ja raskauskin jo loppusuoralla. <3
  16. P

Maaliskuiset 2018

Täällä ollaa ravattu koko yö pissillä. Millää ei jaksais nousta mut pakko lähtee töihin.. Onneks se eilinen ällötys olo tuntuu helpottaneen.. Tsemppiä @Meora. Eiks pieni vuoto oo iha normaalia.
  17. P

Maaliskuiset 2018

Mun aamulla alkanut ällötys olo on jatkunut koko päivän...pari kertaa meinas iha taju lähtee..kiva kun työkaveri ihmettelee mikä on mut en voi kertoo...ei viel tässä vaiheessa ennenko on varmaa että se joku siellä elossa on :)
  18. P

Maaliskuiset 2018

Mulle iski just nii huono olo että mä vapisen..olin just tukussa ja just ja just selvisin sielt ulos :( apua...toivottavasti tää täst helpottaa...jotenkin epävarma olo ei vaa helpota..viel ois 2 viikkoo varhais ultraan.
  19. P

Maaliskuiset 2018

Ei viel uskalla ajatella sukupuoleen asti..ehkä sitten kun varmistuu että se tiuhti siellä oikeesti on. Nyt on niin pelokkaat tunteet..kiinalaista vilkasin. Toinen näytti tyttöö toinen poikaa..et tiedä sitten :D
  20. P

Maaliskuiset 2018

Mulla ei oo ollu yhtää vuotoa mutta koko ajan on pelko et jos kaikki ei ookkaan hyvin..tissi kipukin on vähän helpottanu eikä muita oireita oikeen oo. Kahen viikon pääst on neuvola ja lekuri jossa ultrataan. Tää jatkuva pelko on vaa iha kamalaa..

Yhteistyössä