Hakutulokset

1. P

Toukokuun tulokkaat 2018

Täällä myös väsymystä ja etenkin iltaisin palelen hirveesti, villasukkia saa käyttää :LOL: Ja nälkä, ihan hirviä nälkä! Mut imetän edelleen kuopusta, joten voi olla et tuplaa tää raskaus nyt näläntunnetta tai jotain. Pissalla saa usein ravata ja rakko ei kestä koko yötä, eli pitää nousta...
  2. P

Toukokuun tulokkaat 2018

Tervetuloa uusille ja onnea plussasta :love: Minäkin laitoin viestiä fb ryhmästä :) Aamuyöstä piti nousta vessaan, aika selvä raskausoire mulla :LOL: En silloin jaksanut testiä tehdä, joten 2,5h pidätyksen jälkeen rfsu liuskaa uitettu. Viiva edelleen haalea, mutta nähtävissä ilman...
  3. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Minni-83 minä nään myös viivan! Vahvistumisia :love: susannnaj selkeä plussa kun viivassa on väriä! Onnea! :love: neIHM pahoittelut menkoista, mut toisaalta hyvä et nyt tuli selvyys tilanteeseen. Tsemppiä uuteen kiertoon :love: Aamuyöstä piti herätä pissalle, aika selvä raskausoire mulla...
  4. P

* Suurperhekuumeilijoiden ketju *

Palleroita kiitos :love: Jossainvaiheessa oviksen jälkeen.nousi sellainen tunne että ois voinu tärpätä ja edelleen se tunne on vahva. Ja yks selvä oire että piti aamuyöstä nousta pissalle :LOL: En silloin viitsinyt testiä tehdä, joten 2,5h pidätyksen jälkeen tein rfsun testin johon taas tuli...
  5. P

Pc raskaustestit

Pahoittelut keskenmenosta :( Meillä myös oli toukokuussa kkm rv 5+6. Eka kierto oli mulle epätyypillisen lyhyt ja seuraava kierto 48 päivää. Tämä kierto näyttää olevan melko normaalin mittainen. Toivottavasti pian selviää mikä teillä on tilanne :love:
  6. P

neIHM kyllä tossa toinen viiva näkyy selvästi. Toivon että tulee pian selvyys! (y) Minni-83 jos ovis onkin ollut myöhemmin ja siksi antaa hailakan viivan? Toivotaan vahvistumista! :) Ihan hetken mielijohteesta menin ja tein iltapäivä pissasta rfsun testin o_O Ja onneksi tein, nimittäin ei...
  7. P

Pc raskaustestit

No ompa hankala tilanne! (n) Voiko olla mahdollista että ovis oliski jostainsyystä vasta nyt? Voithan pyytää lähetettä myös labraan verikokeisiin, niin näkisi onko hcg noussut? Toivottavasti pian tulee selvyys asiaan! Oon myös saanut yhdessä raskaudessa dpo 10 ja 11 juuri tuollaiset ihan...
  8. P

Pc raskaustestit

Tuossa testissä näkyy kyllä tihrustamatta viiva ja mieskin sen näkee! :LOL: Silti vielä epäilyttää, mut jäädään seuraileen.. http://aijaa.com/tVLHBa Jäikö sun testiin Äitikolme viivan paikka näkyviin?
  9. P

Pc raskaustestit

Tein tänään dpo10 pcn liuskan ja siinä testissä oli kaksi viivanpaikkaa jo ennenkuin uitin sitä. Testiajalla tuli haalea viiva jossa selkeästi väriä, nyt kuivuttuaankin näkyy selvästi, mutta on siis haalea. Mutta jos nämä antaakin turhia värillisiä viivoja, niin.. :cry:
  10. P

Toukokuun tulokkaat 2018

Ihan varovasti kurkin tänne :ninja: Jos viivat lähtee vahvistumaan ja kaikki menee hyvin, niin meille olisi tulossa kuudes lapsi toukokuussa. Tänään dpo 10 tuli haalea haamu testiin, oireita on ollut jo jonkinaikaa ja jotenkin ollut olo, että raskaana ollaan. Oviksen perusteella laskettuaika...
  11. P

Elyseen testissä tosi vahva viiva! Mulla eilen dpo 9 nega ja tänään dpo 10 paljon haaleampi viiva! Onnea! :love:
  12. P

Aika hirveetä tässä surun keskellä kertoa omista testailuista.. :cry: Mutta haamu ja viivanpaikka testattu tänään aamusta. En silti tiedä mitä ajatella kun toinen positiivinen ja toinen negatiivinen.. :unsure: http://aijaa.com/yvD1EO
  13. P

Stindepinden testissä näen toisen viivan, vahvistumisia sinnekin :love:
  14. P

Outoa kyllä että tuo viivanpaikka puskee kuvissa esiin, enkä saa kuvaa niin ettei siinä mitään näkyisi. Nyt kun testit on kuivuneet, niin molemmissa hennot viivat näkyy. Pc on selkeesti väriä, mut rfsun testistä en ole oikein varma.. joku viiva siinäkin. En vielä uskalla iloita, huomenna uus...
  15. P

Sinipingviini :cry: Tuntuu kamalalta nyt laittaa perään oma viesti :cry: Antaako pc turhia haamuja testiajalla? Onko pc herkempi kuin rfsu testi? Tilanne siis se, et tein pc liuskan, ennen kastamista jo katoin et näkyy kaks viivanpaikkaa. Testiajalla tuli haalea toinen viiva jossa selvästi...
  16. P

Sinipingviini, oon niin pahoillani :cry: Kovasti toivoin että teidän pieni pysyisi kyydissä. Voimia henkiseen toipumiseen :unsure:
  17. P

Charlotte, tarkoitus olikin vasta huomenna tai alun perin perjantaina testata, koska tiedän ettei vielä testissä mitään näkyisi :D Huomenna uusi testi! :)
  18. P

On siis väritön toinen viiva, eli nega ja tosi hankala kuvaan saada. Livenä näkyy kun valossa katsoo :LOL: Mut siinä nyt kumminkin kuva negasta :D http://aijaa.com/jXsp44 Felessa onnea plussasta :love:
  19. P

Palleroita pahoittelut menkoista. Hyvä että fiilis on silti ok! Kyllä nuo plussat useaan eri testiin viittais siihen, että joku siellä on yrittänyt tarttua kiinni. Ja onnea uuteen kiertoon! :love: Äiti x X tiedän niin tunteen! Meillä on vasta viisi, mutta silti tuntuu monelle sukulaiselle ja...
  20. P

Äiti x X mukaan vain kuumeilemaan! Teilläkin hieno katras :love: Onko teillä yritys päällä nyt? Sinipingviini positiivista että verilima loppui! Hyvä kun pääset verikokeisiin. Mulla on molemmat peukut pystyssä et kaikki on hyvin! :love: Dpo 9 ja niin siinä kävi et tein testin. Argh, inhoon...

Yhteistyössä