Hakutulokset

1. I

40+ so what wol.13

Tarkoitan että siksi jäin taustalle :censored::D
  2. I

40+ so what wol.13

Mistä :oops: Yritys jatkuu mutta en aina kerkee tänne päivittelemään niin ei tarvi turhaan huudella mun nimee mutta käyn jännäämässä teidän puolesta (y)
  3. I

Toiveena vauva 2017-2018

Mihin ihmeeseen se plussa-aalto hävis :eek: Terkut uusille :love: Olen tässä pähkäillyt kun oviksen jälkeen oikea puoli juilii koko ajan ja issias on alkanut vihoitteleen o_O olisko mahdollisesti jotain oireen tynkää vai luulosairauden oireita :notworthy: Nyt olis meneillään 3-4 dpo en tiä...
  4. I

Toiveena vauva 2017-2018

Samoissa mennään :rolleyes: Peukku pystyssä :love:
  5. I

Toiveena vauva 2017-2018

Tiedän tunteen, täällä dpo 2 ja meinaa järki lähtee :confused::geek::ROFLMAO::eek: jokaista pierua analysoin, päivät menee siinä vallan sekavissa merkeissä :whistle::D Tsemppiä :love:
  6. I

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No mä kyllä näen ihanselvän viivan :rolleyes:
  7. I

Toiveena vauva 2017-2018

:rolleyes: viivat tummentui vielä eilen ja tänään aamulla oli jo haalistunut eli tänäänkö olisi sitten DPO 1 vaiko DPO 0:whistle::whistle: Anyway, hyödynnetty ja varmistettu ;);) Loppu jää herranhaltuun :D Tsemppistä naiset ja rauhallista sunnuntai päivää kaikille :love::love:
  8. I

Toiveena vauva 2017-2018

Nyt se on bongattu, OVULAATIO :oops::rolleyes:(y) Vihdoinkin, mutta kyllä turvottaa, huh huh :ninja:
  9. I

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea Bettinah :love: ja muut plussanneet :love:
  10. I

Toiveena vauva 2017-2018

Pärähtää tunteisiin ihan just :mad: Aloittanut oviksen tikuttamisen jo kp 10, hidasta edistymistä ollut, digitaalinen vilkkunut jo neljättä päivää :mad: Tänä aamuna liuskatesti jo hyvin selkeesti haalistunut ja digi vilkkuu o_O Mitä helkkaria tää nyssitte on :devil: Liuskojen mukaan koko...
  11. I

40+ so what wol.13

Mut voi laittaa taustailijoihin, kiitos.
  12. I

Toiveena vauva 2017-2018

Aamulla saatu vilkkuva hymynaama :) Siitä on pitkäaika kun viimeksi olen mitään bongannut kunnolla :oops: Josko nyt tärppäis ettei ens kierrossa tarvitse Clomeja aloittaa :rolleyes: Kivasti uusia plussia :love: Onnea paljon, turvallista odotusta ja jarrusukkia :love::love:
  13. I

Toiveena vauva 2017-2018

Toivottavasti toimii vaikka sitten tuplan verran :love:(y) Onnea koitokseen ja käy kertomassa kuin kävi (y) Itse aloitan ens kierrosta ja kieltämättä vähän jännittää :oops::rolleyes::sick:
  14. I

Toiveena vauva 2017-2018

Onko jollain clomifenkuuri apuna? Jos on niin miten helpottanut raskaaksi tuloa ja miten pian?Kuinka monella tullut monikkoraskaus kuurin jälkeen :rolleyes: Plussanneille onnea :love: ja plussaa odottaville paljon tsemppiä :love:
  15. I

Toiveena vauva 2017-2018

Aika hurjia olet kokenut :eek: Ihanan positiivinen ajattelu kaikesta huolimatta :oops: Toivottavasti meitä onni potkasee ja kaikkia muitakin jotka kovasti vauvaa toivovat :love:
  16. I

Toiveena vauva 2017-2018

Sama täällä, vajiksen kanssa elämistä ja keskenmeno vuoden alusta, kovin nihkeessä tuntuu olevan vauvan tuleminen. Tsemppiä ja iloista mieltä :rolleyes:;)
  17. I

Toiveena vauva 2017-2018

Kellä ollut keltarauhaskuuri apuna, onko ollut mitään hyötyä? Aurinkoterkut :)
  18. I

Toiveena vauva 2017-2018

Hanat aukes, vihdoin, kp 37 :cool: Torstaina lääkäri, sitten alkaa tapahtumaan (y) Plussanneille onnenhali :love: ja yrittäjille plussa onnea :love:(y) Aurinkoista viikonalkua :)
  19. I

Toiveena vauva 2017-2018

DPO 10 kp 34 :confused: ikinä ollut näin, oikea puoli kuumottaa ja välillä nippailee kovastikin :X3: emmä tiiä, tää on niin ärsyttävää, taidan lähtee testi kaupoille :geek: Pus kaikille :love:
  20. I

Toiveena vauva 2017-2018

Tänks :love: Eli ei tarvi piinailla :whistle:

Yhteistyössä