Hakutulokset

1. Tiuhti83

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pupelaattori Mulla oli kanssa eka testi tollanen missä näky toi viivanpaikka, mut oli kuitenki hahmotettavissa viivan muoto...seuraavana päivänä sit oliki jo ihan viiva :love: Tsemppiä piinailuun!
  2. Tiuhti83

Itellä ainakin nyt molemmissa plussissa on joutunu käyttää pikkuhousunsuojaa, kun on ollu niin märät oltavat ja just sellasta kellertävää on jääny suojiin. Ollu myös vähän sellasta niinku hiivan alku oiretta, et on tuon märkyyden lisäksi tutunu kirvelyä. Missään raskaudessa en oo havainnu...
  3. Tiuhti83

Syyskuun söpöläiset 2016

Christmas tervetuloa :) Emböy täällä kanssa etomista, närästystä, väsymystä Lennis tein kyllä testin tänäänkin ja omaan silmään näytti aikas samalta, kun eilen. Vertasin ton kuopuksen aikasiin testeihin (jotka edelleen tallessa), niin aika samalta ne näyttää. Kyl mä meinaan nyt uskoa, että...
  4. Tiuhti83

Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

Heippa, erityisesti tähän pinoon ihan ekana ilmottautuneet...mikäli muistatte mua, niin halusin tulla kertomaan et syyskuisissa nyt kirjottelen...todennäkösesti kyllä elokuinen minusta oikeasti tulee, jos sinne asti päästään. Mulla siis oli la 4.8, mutta raskaus päättyi melkeen heti eli oli...
  5. Tiuhti83

Syyskuun söpöläiset 2016

Venlaana mä kanssa uskon kohtaloon ja sun kohdalla tää oli nyt tarkotettu näin ja jos itselle on selvää, että vauvan meinaat pitää, niin asiassa oo mitään epäselvää. Kerrot isälle sitten, kun viikkoja on vähän enemmän ja hän saa sitten mahdollisuuden päättää miten haluaa asiaan osallistua...
  6. Tiuhti83

Pikkupossulla vahvistunu viiva kyllä oikein mallikkaasti!! Itellä oli eilen vähän kökkö fiilis, kun viiva ei taaskaan vahvistunu ja näytti ihan samalta, kun siinä kemiallisessa, mut tänään aamulla oli mielestäni vahvistunu hyvin vai mitä sanotte? Tänään menossa kp30/28 (joskus 26-30)...
  7. Tiuhti83

Syyskuun söpöläiset 2016

Minä kanssa varmaan ehkä mahdollisesti liityn pinoon. Viime kierrossa eka raskaus mikä ei mennyt loppuun asti, vaan päätty kemialliseen. Nyt testi näytti joulupäivänä taas viivaa, mutta aiemmin ollut itsevarmuus on tipotiessään ja pelottaa ihan kamasti, että vahvistuuko se viiva vai ei nyt tällä...
  8. Tiuhti83

Anteeksi omanapaisuus, mutta kauhea jännitys nyt ton viivan vahvistumisen kanssa :( Tuntuu, että se ei vahvistu tässäkään kierrossa...tosin ainakaan vuotoa ei ole vielä! Aamulla taas testiä ja koitan laittaa huomenna kuvaa....
  9. Tiuhti83

Onko vielä muita syyskuulle plussanneita?

Tein testin jouluaattona ja se näytti hyvin hailakkaa viivaa/viivanpaikkaa, mutta nyt joulupäivänä tein toisen testin ja siihen viiva oli jo hyvin vahvistunut. Olen aikas varovaisin mielin, kun viime kuussa oli minun elämän ensimmäinen kemiallinen raskaus :( Halusin kuitenkin tulla kurkkimaan...
  10. Tiuhti83

HUH mikä urakka! Luin kaikki viestit sitte tuolta joulukuun alusta asti :) Trianna hyvältä näyttää! Theran olevinaan kyllä erotin jotain viivasta! Wolt voi toivon sulle kyllä NIIN kovasti nyt viivansen vahvistumista! Pikkupossu onnea viivasista ja tarrasukkia! ).( Viimeks kirjottelin täällä...
  11. Tiuhti83

Kemiallinen, keskenmeno vai mitä?

Tänään näkyi testissä juuri ja juuri erotettavissa oleva viiva enää No uutta yritystä ja ainakin nyt jotain tapahtui oikeaan suuntaan, kun viivoja testiin piirtyi Nyt vaan kyllä nousee keskenmenon pelko, kun tää oli eka keskenmeno
  12. Tiuhti83

Kiitos zini76 vastauksesta! Jotenki itsekkin oletin, että viiva tuosta testistä häviäisi aika nopeasti, kun ei alkujaankaan ollut mikään kovin vahva, mutta siihen se vaan vielä ainakin on piirtynyt...katsotaan miltä sitten huomenna näyttää?!
  13. Tiuhti83

Osaako joku neuvoa, koska noi tikut näyttää negaa kemiallisen jälkeen? Mitä tää on? Edelliset menkat on alkanu 31.10.2015 (ovis oli ehkä 14.11). Tein ekan raskaustestin (PC) perjantaina 27.11, joka oli nega lauantaina 28.11 sain plussan! Vaalean, mutta selkeän! sunnuntaina 29.11 (kaksi testiä!)...
  14. Tiuhti83

Joo, plussahan toi on mutta sunnuntaina alkoi kevyt vuoto ja maanantaina tulikin sit jo ihan kunnolla :cry: ja tänään on vuotanu kuitenkin enemmän, kun vähän! Googlettamalla löysin, että viittaa juurikin kemialliseen, kun viiva on testissä selkeä, mutta kuitenkin vaalea ja kp on tänään 32/26-30...
  15. Tiuhti83

Tänään taas aamulla testi tehty ja nyt ehkä oli viiva hieman haalistunut. Eilen illalla en saanut teille kuvaa, kun aijaa oli huolto katkolla. Laitan sit tänään illalla, kun lapset nukkuu. Tässä nyt se eilinen kuva missä siis testit perjantai, lauantai, sunnuntailta 2kpl, maanantai päivä...
  16. Tiuhti83

Koitin oikeen koneella tihrustaa ja jotain siellä näkyy, mutta täällä mitä noita tihrustellu, niin useimmitenhan noi on ollu niitä viivan paikkoja. Toisaalta just ite sain tollasen perjantai aamuna ja sit lauantai aamuna jo ihan viivan. Huomenna vois näkyä jo jotain...sulla kuitenkin aika paljon...
  17. Tiuhti83

Kiitos kaikille tsempeistä! Wolt...aika jännät paikat Tammityttö pitkään täällä oon seuraillu ja oot kyllä jääny mieleen. Toi on kyllä jotenki niin väärin, et raha/varallisuus voi ratkasta lapsen saannin :( Oikein paljon tsemppiä kuitenkin tulevaan uuteen projektiin ja myötätuulia elämässä...
  18. Tiuhti83

Nyt ei sit tietenkään oo ees yhtään testiä kaapissa, kun en hakenu tänään lisää...aattelin tän jotenki niin olevan tässä, mut nyt tekiski mieli testata huomenna kuitenki o_O No täytyy hakee päivällä ja pidättää päivä pissaa, joka ei oo kyl ongelma, ku muutenki käyn aina niin harvoin (y)...
  19. Tiuhti83

Kävin nyt nappasee vielä kuvan, kun kaikki tikut on kuivia. Haikeudella käyn niitä vähän väliä kurkkimassa :( Nyt tossa kuvassa ainakin on havaittavissa kyllä, et oiskin ehkä eilisestä hieman vahvistunu noi viivat tai ainakin toi toinen noista tän aamusista testeistä ois vahvempi, kun toi...
  20. Tiuhti83

Elovauvat 2016

Mä varmaan joudun pinosta poistumaan :cry: Tänään aamulla ei ollu viiva testissä vahvistunut ja pyyhkiessä paperiin jäi limaista verta :( Näyttää siis siltä, että joudun kohtaamaan elämäni ensimmäisen keskenmenon! Ehdin jo niin iloita mun aina haaveilemasta elovauvasta, mut näyttää siltä, että...

Yhteistyössä