Hakutulokset

1. P

Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

Ekassa neuvolassa käyty ja np-ultra-aikakin saatu kahden viikon päähän. Verikokeissakim kävin ja yhdistelmäseulaan tahdon osallistua kuten aiemmissakin raskauksissa. Oon luullu et miehet olisivat sen verran enemmän puusilmiä kuin naiset huomaamaan raskauden, mutta nyt on tuttavapiiristä jo...
  2. P

Jos tuhruttaa vain niin tuskinpa. Voi olla ihan harmitonta ja kuulemma aika yleistäkin. (y) Huomenna eka neuvola, iiks. Tuntuu että oon unohtanu kaiken mitä siellä on aiemmissa raskauksissa ekoilla kerroilla tehty :whistle: ultraan saa ainakin lähetteet ja verikokeisiin, ultraa ainakin odotan...
  3. P

2.4.18 /paperikirahvi90 / 27 / 3. / LKS Tässä uusiksi...
  4. P

Huhtikuiset 2018

2.4.2018 / paperikirahvi90 / 27 / 3. / LKS 5.4. / Korallikala / 28 / 1. / K-HKS 18.4.18 / Lellu / 34 / 3. / KYS 22.4.2018 / Siraliina / 31 / 2. / TYKS 24.4.2018 / Miala / 25 / 1. / KYS taiMKS 24.4.2018 / sekopo/ 34/ 3./ K-hks 26.4.2018 / jokonyt / 24 / 2 / OYS
  5. P

Huhtikuiset 2018

Närästystä on ollut täälläkin :unsure: pahoinvointi ei ainakaan vielä ole helpottanut yhtään, viikkoja siis nyt 8+6. Oireet alkoivat n. 4+ viikolla, ensimmäisenä tuli hajuherkkyys ja aloin epäillä raskautta kun tyttären kuorima mandariini haisi todella voimakkaasti minun nenääni :LOL...
  6. P

Huhtikuiset 2018

Rv 6+5 mennään ja tää pahoinvointi on jotain ihan kamalaa :censored: aiemmissa raskauksissa ei ole ollut läheskään näin voimakasta! Ainakin helppo olla syömättä herkkuja kun alas menee lähinnä ruisleivät ja salaatti :whistle: kahviakaan ei pysty juomaan vaikka ennen raskautta ois juonu...
  7. P

Huhtikuiset 2018

Täältä ilmoittautuu mukaan vielä yksi huhtikuinen! :) ikää on 27v, lapsia löytyy ennestään 6v ja 3v ja kolmatta siis odotellaan. Viime syyskuussa otettiin ehkäisykapseli pois ja vajaat kaks viikkoa sitten plussasin viikoilla 4+1, nyt ois menossa 5+6 ja LA on 2.4. ❤ yksi keskenmeno ollut pari...

Yhteistyössä