Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Niin paljon surua tässä ryhmässä Pakkohan se on välillä niitä iloisia onnistuneita raskauksia tulla..Kyllä mä ainakin siihen uskon, vaikka välillä masennus iskeekin. Kp 5 menossa..laskeskelin tuossa, että taitaapi tärppipäivät sattua jälleen yövuoro ajankohtaan Pitäs saada järjestettyä...
  2. M

Voimia uuteen keskenmenojen kanssa kamppaileville! Mä en tajuu..Torstaina ajattelin et menkat alkaa..Kun oli vuotoa vähän..No ei ne sieltä kunnolla oo alkanu..rusehtavaa tuhrua joka toinen päivä..Ei vaan käsitä. Elimistö kai jotenkin sekaisin. Ne ekat kuukautiset tm jälkeen oli kumminkin runsaat...
  3. M

Täälläkin alkoi menkat Olishan se ollu liikaa toivottu et tm jälkeen ensimmäiseen kieroon raskautuis..Kun sitä tm raskautta yritettiin vuosi. Suuri pelko onkin..et tässä nyt sit mennään taas eikä mitään tapahdu yrityksistä huolimatta. Mies sanoikin..et se raskaus taisi olla joku sattuma...
  4. M

Tässä sitä nyt jännäillään 4-6 päivää menkojen alkuun. Tuntemuksena on vatsan turvottelu ja kipristely..rintoja turvottaa myös.. Harmillista, että kuukautisten tulo ja raskaus aiheuttaa miltei samanlaiset oireet. Tältä se tuntui ennen tuulimuna plussaa. .Olin silloin varma et kuukautiset alkaa.
  5. M

Ajattelin et se otollisin aika meni ohi ja sorruin sit ostaa ovistestin..joka näytti viivoja eiliselle ja tänäänkin. En noista testeistä oikeen mitään tiedä..Joten. .Näyttääkö tuo positiivista vain kun ovulaatio on alkamassa vai myös hetken aikaa siitä kun munasolun on jo irronnut? Tyhmiä...
  6. M

No täs nyt on odoteltu niitä tärppipäiviä..Ja tietenkin just silloin kun alkais olla hyvät päivät..Pitää kehitellä riitaa..Arvatkaa vaan tekikö siinä mieli harrastaa seksiä No tosin voihan se olla et ovulaatio on vähän myöhemmin..vaikea laskea päiviä kun oli alkuun se tuhruvuoto. . no jää...
  7. M

Mistäs se kierron laskeminen aloitetaan..tuhruvuodosta, vai vasta kunnon vuodosta?
  8. M

Eilen oli hcg arvojen tarkastus ja näkyivät olevan enää 1 Viikko lääketieteellisen tyhjennykseen jälkeen olleet vielä 650 , onneksi se kaavinta suoritettiin olis muuten tää homma pitkittynyt. Ja kyllä nämä taitaa ihan oikeat kuukautiset olla..Kolmen tuhrupäivän jälkeen hanat aukesi ..pian saa...
  9. M

Onkohan nämä nyt niinku kuukautiset, vai mitä ihmettä..kolmatta päivää sellaista rusehtavaa tuhruvuotoa..seassa kyllä ihan punaista vertakin..Tosi niukasti kuitenkin. Mitään erikoista hajua ei ainakaan ole...Kuukauden verran alkaa olla kaavinnasta aikaa. Millaiset kuukautiset muilla on ollut...
  10. M

Nyt näyttäis lupaavalta, et menkat olis alkamassa..Sit pääsee aloittamaan yrittämisen Tiistaina olis vielä verikokeet siitä raskaushormonista
  11. M

Haavekesä eli taitaa olla ihan virallisesti joku bakteerivaginoosi..Eli mulla valkovuoto on melko runsasta ja kellertävää..Vähän sellaista tympeän hajuista..Ajoittain lievää kutinaa. Oireet on samat kuin aiemminkin, kun kuurin oon saanu..Uskon että kyse on nytkin siitä..Tuntui jo silloin kun...
  12. M

Taustalla täälläkin ollaan..ekoja menkoja odotellaan kaavinnan jälkeen. Todennäköisesti jälleen kerran on emätintulehdus riesana..sitkeä vaiva..Tälle vuodelle jo kaksi flagyl kuuria käytetty ja nyt pitäis kolmas aloittaa..
  13. M

Mulle tuossa kaavinnassa kaikkein kauheita oli laittaa avopaita päälle ja mennä sairaalasängylle ottamaan sitä kaavintaa.. johtunee var maan siitä et hoitajana on kamalaa olla potilas. Kaavinnan jälkeen liikkuminen sujui ihan ok, eikä vuotoakaan ollu. Koko aikana ei ole vuotanut..Lauantai...
  14. M

Yhdet kuukautiset käskettiin myös mun odotella kaavinnan jälkeen. Tänään ollut väsy ja masis olo..voi kohdan se olla jo pms vaivaa..Vai johtuu vaan tästä keskemenorumbasta. Reilu kaks viikkoa sitten keskenmeno alkoi ja kaavinta oli maanantaina. Normikierron mukaan mulla olis just pms aika...
  15. M

Tässä nyt pohdiskelee. .et kauankohan kestää et se kohdunkaula sulkeutuu, maanantaina kaavittiin. Seksiä sais harrastaa kun vuoto loppuu...Mutta kun vuotoa ei kaavinnan jälkeen ole tullut..mistäs sen nyt tietää
  16. M

Haavekesä voi kuinka kurjaa. Just tuossa mietinkin, että tämä rumba keskenmenon jälkeen pitkittää toipumista myös henkisesti. Aiemmin ei tullut edes ajatelleeksi mitä kaikkea keskenmeno on kuuluu..lääketieteellisiä tyhjennykseen, kaavintaan, kohtu tulehduksen pelkoa. Aika yksin noiden...
  17. M

Onnea raskautuneille ja kiitos tsempeistä. Nyt on mieli parempi ja katse kohti tulevaisuutta Kaavinnan jälkeen ei ole tullut yhtään vuotoa, outoa..Lienee kuitenkin parempi pidättäytyä seksistä vähän aikaa. Nyt vaan odottelemaan niitä menkoja. En taida uskaltaa yrittää ennen, kun se lääkäri sanoi...
  18. M

Nyt olis toimenpide ohi..Hyvin sujui. Kotimatkalla, sain jo toimenpiteestä antibioottia suoneen ja nyt kahta eri antibioottia viideksi päiväksi kotiin. Tuntuu että nyt asia on hyvin hoidettu..Kuukauden päästä vielä se raskaushormonipitoisuus. Lääkäri sanoi, että jos jää pienikin murenen istukkaa...
  19. M

Kuvittelin, että kaikki olis vuotanut pois..mut toisin kävi..Nyt odotellaan osastolla kaavintaan..kumpa sinne pääsis pian..mä kammoan sairaalaa..Ja jotenkin ei ollut henkisesti valmistautunut tähän. No jos tästä jotain hyvää haluaa löytää..niin eipä tarvinnu viikkoja odotella.
  20. M

Niin cytotec ei sitten oikeen ollu mun kohdalla tehokas. Odotin kovaa vuotoa ja kipuja..kipuja ei ollenkaan ja jo olemassa oleva vuoto lakkas vuorokaudeksi. Nyt kyllä viikonloppuna on jonkin verran vuotanut, ja luulen et suurin osa olis voinut hyvinkin poistua, mutta aion kyllä törkeästi...

Yhteistyössä