Hakutulokset

1. M

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Montako päivää teillä kestää nuo oviskivut? Mullakin paineen tunnetta ja ties mitä monettako päivää, veikkaisin että tänään oli vasta oikea ovis kun tuli hieman kirkasta verta seksin jälkeen, kohta toiv jomotukset jo helpottaa :confused:
  2. M

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos kun selvensitte asiaa. :LOL: Yritän välttää tikuttelua... Ja ihmettelen ja pähkäilen, kp 9 oli toispuoleista kipua ja seksi sattui ja nyt kp 12 alkaa vasta vuoto olemaan osittain kirkasta.. Ehkä sittenkin ovis vasta tulossa ja ukko reisussa :eek:
  3. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ja mitä se tuon alakerran tunnustelu sormilla kertoo? Millainen oviksen aikaan?
  4. M

Toiveena vauva 2017-2018

Nadine88 mulla sama homma, oviksen aikaan halut katossa seuraavana päivänä jo kaikkea muuta ja haluttomuus kestää useamman päivän. Samalla naamassa finnejä :LOL: Menkkoja kohen taas halut lisääntyy, onneksi sentään näin :rolleyes:
  5. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ajattelin laittaa muistiinpanoni viime kierrosta, joka oli aivan kamala!!! Välillä luulin olevani raskaana ja välillä tuntui että ei. Minipillereiden lopettamisesta nyt 4-5kk, ei vielä kunnon yritystä päällä. Kp10 Luulisin että ovis, halut lisääntyneet, nippailua ja jomotusta oikealla...
  6. M

Milloin oviskivut?

Kysymys.. Voiko ovulaatiokipu tuntua seksin aikana ainoastaan, pistävänä kipuna toisella puolen alavatsaa? Seksihalut myös tänään ja eilen korkealla, mutta vasta kp 9 menossa. Ensi kierrossa pitää alkaa ehkä lämpöjä mittailemaan.
  7. M

Jännää seurata omaa kiertoa ja kehoa pillereiden lopettamisen jälkeen, kaikki muutokset tuntuu niin selvästi.. Tänään seksi sattui oikealle alavatsaan ja halut katossa, mutta eihän kp 9 voi jo ovuloida?!
  8. M

eevve en kyllä itse osaa sanoa, tärkeintä varmaan nyt malttaa odottaa onko menkat myöhässä ja sitten testailla? Kuulemma niitä menkkakipuja ym voi myös olla vaikkei menkat sitten tulisikaan. Se negatiivisen testin näkeminen on kamalaa!!!
  9. M

Voisin liittyä joukkoon ja seurailla miten teillä menee. Meillä mies ei ole vielä valmis, yritys alkaisi kesällä, ehkäisy jätetty jo syyskuussa pois ja keskeytetty yhdyntä ehkäisynä. Ikää meillä jo 29 ja 37. Viime kuussa olin aivan varma että olin raskaana, viikon alavatsajomotteluja, vatsa...
  10. M

Huoh...!!! Menkat alko ja kunnon kivuilla kp 25, ihmeen aikasin vielä. Ainakin viitenä päivänä oli kunnon menkkamaisia kipuja ja alaselkäkipua, aika pelottavaa kun koskaan ei ole tuommoista ollut. Olin aivan varma että olen raskaana joten pettymys oli suuri. Kova funssa sekoitti oireita, oli...
  11. M

Alkaa meneen mielenkiintoiseksi, kamalat menkkakivut oli koko aamun ja selkäkipu mutta ei ne alkanu... Peittokin heilu niin viimeistään silloin mutta ei. Vielä muutama päivä jännäilyä. Nämä oireet on kyllä aivan erilaisia mitä viime raskaudessa jos nyt siitä on kyse, ihmeellistä! Haavejuttu itse...
  12. M

Mulla oviksen jälkeen ne ovisoireet vaan vahvistui, suurimpana varmaan tuo rintojen polttelu mutta se sitten rauhottui.. Ainoa outo oli tuo viikon haluttomuus. Nyt lämpö edelleen melkein 37 ja onhan tuo flunssa vieläkin, ihan alavatsaa edelleen jomottelee ja vilunväreitä on... Vielä pitäisi...
  13. M

Kuinka tarkkaan että raskautta epäilevät nyt syötte? Minusta tuntuu että jääkaapissa on vaan kaikkea kiellettyä! Mut en jotenki jaksa ressata jos onki väärä hälytys? Mitään lääkkeitä en oo uskaltanu ottaa vaikka tämä flunssa on kamala!
  14. M

Hyvin vahvistuu, mitä muita oireita sulla jasuu?? :) Täällä ei muuten enään muita oireita ku ihme menkkajuilimista koko ajan vaikka viikon päästä pitäis alkaa vasta,outoa! Ja kamala flunssa päällä.
  15. M

Eiköhän se plussa siitä jasuu vahvistu :love: koska pitäisi siis menkat alkaa?
  16. M

Täällä kans flunssan kourissa aamulämpö oli 36.0 eli kuviteltuja oli nämä raskausoireet.. :D miten muilla piinailijoilla lämmöt??
  17. M

Voi ompa ikävää. Onko tuollaisessakin tapauksessa vahvat raskaudenoireet? :/
  18. M

Mitä tuo kemiallinen tarkoittaa? :(
  19. M

Täällä myös yksi piinailija... Olen kuvitellut jo pari kuukautta olevani raskaana..! Pillereiden lopetuksen jälkeen (lokakuussa) rinnat on ollu vähän väliä kipeät jopa 2 viikkoa ja ovulaatioireet tuntuneet vasta pari kiertoa eli saattaa olla taas uusia tuntemuksia vain.. Seksiä on harrastettu...
  20. M

Mitä ihmettä?

Minäkin uskon ovulaatioon liittyviin oireisiin. Tänään meni maha sekaisin aamulla ja maistui kuin veri suussa. Kauhun sekaisin tuntein silti pari viikkoa jännitystä! Palelua ja väsymystä ei ole.

Yhteistyössä