Hakutulokset

1. T

Lokakuun lapsoset

Hei kaikki uudet ja vanhat! :) Mulla ollut niin huonot olot etten kauheesti täällä pysty kirjottelee...Kaksi viikkoa jo kestänyt pahaa oloa syödessä ja ilman syömistä ja tänään jouduin lähtemään töistä kun niin huono olo ja kun kotiin pääsin niin oksensin ja kävin nukkumaan. Ruoka ei maistu...
  2. T

Lokakuun lapsoset

@ajatuksissa mulla ihan karmea pahoinvointi joka päivä ja luulisi että syöminen ees auttais mut tulee vaa pahempi olo. Ei oo oikee tiettyä mitä vaa söisin kun yritän kokeilla kaikkea mutta mitään ei tee mieli tai ainakaan enää toista kertaa kun sitä on syönyt. Saa väkisin syödä kera pahan olon...
  3. T

Lokakuun lapsoset

@spoke ei se lapsi noin aikaisin vielä edes liiku siellä. :D 10viikolla alkio alkaa vasta liikkua mitä äiti ei vielä tässäkään vaiheessa tunne.
  4. T

Lokakuun lapsoset

Asuuko kukaan Päijät-hämeessä? :) Ja jos haluaa kertoa mistä päin on mut ei oo pakko :)
  5. T

Lokakuun lapsoset

Mä opiskelen vielä ja valmistun kesän alussa (voin kertoa myöhemmin miksikä valmistun) Meidän perheeseen kuuluu kaksi kissaa ja koira (mies sanoi heti kun tulin raskaaksi että hän mielellään ottaa kissan hiekka-astian työkseen. :) meillä ei ole liukasta tänää kun loskakeli. Pahoissa oloissa...
  6. T

Lokakuun lapsoset

Mulla alkoi pahat olot vasta 7+4 ja sitä ennen ei ollut edes pahoja oloja ja kerkesin riemuitsee että olen niiltä välttynyt. Nyt minulla 8+2 ja rannekkeesta huolimatta paha olo nyt aamulla mutta parempi kuin eilen. Totoro- 8+2
  7. T

Lokakuun lapsoset

@ajatuksissa Mulla sunnuntaista ihan maailman pahin olo koko ajan aamusta iltaan. Heti kun nousen tulee paha olo siihen saakka kunnes olen taas unessa ja syömiset ei auta yhtään vaikka söisin kuinka usein. Tein aamupalaksi smoothieta mutta vaikka oli parasta mitä ikinä olen maistanut niin...
  8. T

Lokakuun lapsoset

K @ladygreen olen todella pahoillani että jouduit tuon kokemaan.:( todella paljon voimia ja haleja ja muista hemmotella nyt itseäsi <3
  9. T

Lokakuun lapsoset

@enusaUOTE="Enisa82, post: 31539077, member: 142097"]Heipparallaa! Fritang pahoitteluni vuodosta, mutta lohdutukseksi voin sanoa että keskimmäistä lasta odottaessa aloin vuotamaan verta samoilla viikoilla kun sä, pelästyttiin ihan hirveästi ja noilla viikoilla ei voinut vielä sydänääniä kuulla...

Yhteistyössä