Hakutulokset

1. R

Elokuu 2017

Helou! Voisin kai jo hypätä tänne minäkin vaikka jostain syystä edelleen tosi epätodellinen olo... 8.8 olis kai laskettu aika ja plussasin dpo 11. Dpo 10-13 oli vahvasti huono olo heikotus kohtauksia ja sit lievemmin ja nyt ei viikkoon ole mitään muuta oloja ku tissit kipeet ja vihloo...
  2. R

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Minni-83 loppuko sun vuoto vai mikä tilanne? Äääks viimeinkin torstai ja meen töiden jälkeen hakeen viimeisen viikko digin ja huomenna teen sen :ninja: sitte en enää testaa! :whistle:
  3. R

En kyllä liputa rfsu:n puolesta yhtään....mulle ei sopinu ja aiheutti vaan pään vaivaa :confused: kuten @nööse totesi myös niin näyttää tosi hitaasti plussan eikä myöskään se plussa viiva lähe tummumaan vaikka muilla merkeillä tummuiski...niih..mun mielipide :ninja:
  4. R

Huh ku ehdin säikähtää @Hipiti noita viestejä lukiessa... Onneksi kaikki vaikuttaa olevan ok :love: Joku kysy pillereiden syöjiä niin: Mä söin minipillereitä ja lopetuksen jälkeen ei tullu mitään vuotoja ennenkun n.60 päivän jälkeen ja siinä en ihan selvää ovista onnistunut bongaamaan...se ehkä...
  5. R

@Hipiti ja @Hernekikka kiitos vertauskuvia! Kylläpä helpotti taas :D vitsi mitä tunteiden vuoristorataa.... mun viiva oli nyt teidän 1-2vk ja 3+ välistä tummuusasteeltaan :rolleyes: eli tulkitsin sen nyt niin että tässä vaiheessa kiertoa ihan normi! Ja vielä yhen viikko testin ostan, mutta...
  6. R

Siis woot mähän sitte avasin sen ja siinä toisessa liuskassa oli 2 melkein tasa vahvaa viivaa ja toisessa liuskassa oli vaan yks??? Eikö se testi onnistunu, enkö liruuttanu tarpeeksi vai eikö se hormoni ole noussu ollenkaan? :eek: se on kyllä mahdollista etten pissannu siihen tarpeeksi...nyt...
  7. R

Mä niin meen tonkiin sen testin roskiksesta! :ninja: Nyt vissiin on dpo 21, mutta siinä viikko raskaustestissä tais lukea jotain että se näyttää ajan hedelmöitymisestä eli silloinhan se tarkottais että muutama päivä oviksen jälkeen voi alkaa aikaa laskeen? Vai ymmärsinkö oikein? (n) @Hipiti...
  8. R

Niin ja menin sitten ja tein sen viikko testin....edelleen 2-3 :( ja vihloo välistä kovasti alamahaa ja esim kääntyessä sängyssä pitää miettiä miten kääntyy ja äkkiliikkeitä ei pysty tehä (n) edellisen viikko digin tein viime torstaina.
  9. R

Hei saako lipeäkalaa syödä? Ku en löydä kieltoa mistään mut jotenki se ei kuulosta oikeelle (n) anoppi kutsui itsenäisyyspäivän päivälliselle lipeäkalaa syömään :X3:
  10. R

@Hipiti peukut pystyssä verikokeet puolesta! @Nachsal ihanaa, onnea!! Ja nuin hienot viivat vieläpä :love:

Yhteistyössä