Hakutulokset

1. R

.

@hitvetti onko sulla voinu olla joku kiinnittymisyritys jos super paljon nyt vuotaa (n) @chili_ testi onnea, en malta odottaa :X3:(y) Kiitos gallup vastauksista :love: @Miina- voisin kai tulla listalle Rosmariini86 kp 20/28-30 yk1 Laitoin nyt optimistina noin kirtopäiviksi vaikka edellinen...
  2. R

.

Gallup: Kuinka pitkä luteaali vaihe sulla on? Ei haittaa jos heittoja, arvon tässä kuinka pitkä kierto itelle mahdollisesti tulossa ja onko nuo heitelleet paljon eri kierrossa teillä? Kuinka pitkään oviskivut on tuntuneet esim. dpo -2 - dpo +2? ja loppuuko ne välissä ennen menkka jomoja tai...
  3. R

.

@Beibihaaveilija näen hailukkaa punnerrusta :love: @Suspi mulla ei kokemusta mutta jotku täälläkin on saaneet ovistikuun eri vahvuisia viivoja menkkojen lähestyessä (n) ja joillakin enteillyt tulevaa plussaa :love: jälkimmäistä toivon sulle (y)
  4. R

.

OT: mulla viikon näytti tikku melkein ovis plussaa ja tänään plussaa :eek: olin jo varma että missasin sen ja koska kelit oli liukkaat su ja ma sekä ma-ti yönä jomotti vihlovasti munasarjat :eek: mutta nyt jomottelee vaan vähän ja tuli vähän eggwhitea niin en nyt tiiä näyttääkö mulla tikku just...
  5. R

.

@SINISYDÄN<3 tervetuloa (y) @W.we se ressi on erilaista nyt kun on jo lapsia...mutta ekaa kyllä ite ressasin tyyliin et me ei koskaan saada lapsia.. hän kuitenkin tärppäsi mukaan puolen vuoden jälkeen... Että voin kuvitella kuin vaikeaa on esim.sun tilanteessa olla ressaamatta :(...
  6. R

.

Vähän noloa, mutta just ku pääsin kitisemästä tältä miehen puheita niin jo oli eri ääni kellossa sillä :oops: @Beibihaaveilija sehän meni vissiin just niinku sanoit...ovis siemet sisään stressi :barefoot: Eli oli tuossa hetki sitten hellä hetki ja lopuksi mies mun päällä sano simpoilleen että...
  7. R

.

Voi @Miina- :cry: Pahoittelut muillekkin kellä uusi kierto alkanut :( Ja plussiakin tullut, onnea :love: Täällä peiton heilutus talkoot todellakin pitäis olla hyvässä vauhdissa mutta ku ei kerkeä :eek: alkaa nousta sarvi ottaan ja mies alkaa ressaan ja miettii et kannattaako sittenkään enää...
  8. R

.

@Wintersun kuinka :poop::poop::poop::poop::cry::cry::cry: ei tosiaan oo reilua joutua taas odottamaan!!! Voimia! <3 Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( @Miina- käääk vahvistumista haamulaiselle :love: Ot: ovis kolkuttelee...viikonlopulle ennustanut itse ja flo kans, mutta saapas nähdä...
  9. R

.

Tervetuloa @Camy ja @Vaarojentyttö @Ilonetsijä viivalle vahvistumista, kyllä näkyy haamulainen :love: @W.we voi kuin jaksat toisia tsempata :love: kyllä ois teidänki aika jo saada oma plussa! Ite en voi muuta kun kuvitella kuin raastavaa noin pitkä odotus on :( mut hurjasti jaksuhaleja...
  10. R

.

Iiiiiiihanaaaaa!!!! Mulla alko vuoto... :love: eli kroppa ainaki käynnistyi kp 40 jälkeen... :love: toivottavasti nyt käynnisty ihan normi kierrot ja pääsen toiveileen ja piinaileen :rolleyes::geek: jos aikoja entisiä muistelee niin kierto ois 28-30 joten otan siitä keskiarvon 29 :D nyt siis...
  11. R

.

@Wintersun mä oon myös niin pahoillani :cry: paljon voimia tulevaan operaatioon ja muutenkin!!! Kyllä sää vielä selätät ne muutokset! Onneksi ei tarvi perua sitä lapsettomuushoito aikaa (y) OT : nyt vissiin kp 38 ja ei näy eikä kuulu menkkoja :ninja: tai no nyt ollu pari päivää alaselkä niin...
  12. R

.

@haaveilija92 minä juoksisin kipin kapin digiä tai niitä pc liuskoja hakemaan :barefoot: onko se viiva vahvistunut siitä milloin viimeksi teit? @Minic tosi ärsyttävää toi että vuoto jo tuli pillereiden jälkeen ja eka normi kierto sitten venyy tolleen :eek: mulle kävi pienimmän kans niin että...
  13. R

.

Hui ku jännää täällä taas :X3: peukkuja kaikille (y) Ja onnea taas hienoista plussista :love: @mimmik miten ihmeessä pystyt olla noilla oireilla testaamatta :eek: jos se ovis olikin aiemmin jo niin eikö se sitten hyvinkin vois jo näkyä tikussa plussa :barefoot: @haaveilija92 sinä kans :eek...
  14. R

.

@Sarianne81 ihanaa, onnittelut plussasta :love: mikä piristys syksyyn ja isänpäivään! Plussa tuulia kaikille ja viivojen vahvistumista :love: Mulla on nyt menny 1,5vk pillereiden lopetuksesta ja luulin jo viikon jälkeen että sieltä ne menkat saapuu kun iloisen punaista rupes vuotaan...
  15. R

.

@Wintersun :cry: eikä, nekö ei vieläkään saanu kaikkea pahaa pois? :cry: voimia!!!! Ihan pakko saada sut terveeksi nyt ja vauva hoidot käyntiin ja viimeistään 2020 oltava teidän vuosi <3
  16. R

.

Täällä oli jo niin plussa aalto akamaisillaan :love: onnea plussanneille ja viivojen vahvistumista!!! :love: Ja sitten onkin osa joutunut uuteen kiertoon tai viivat ei vahvistu :( tsemppiä!!!! Ja uskoa uuteen yritykseen (y):love: Täällä on pillerit historiaa toivottavasti seuraavaksi vuodeksi...
  17. R

.

Paljon Onnea @pillipöllö :love: Jes täällä tuntuis ottavan plussapuhuri tuulta purjeeseen niin on lupaavia oloja ja haamulaisia muillakin (y):love: Vihdoinkin mulla enää 2 e- pilleriä jäljellä ja saan alkaa odottaa menkkoja :barefoot: toivottavasti ne alkaa pian ja pääsen tikuttaan ovista :p...
  18. R

.

@poreilevalimu paljon onnea jos en oo muistanut sua onnitella ja ei varmaan tuplaonnittelut haittaa :LOL::love: @iK ihanaa!! Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia :love::love: :geek: kyttäämässä piinailijoita :geek: Nyt joukkoraskautukaa(y)(y):love:
  19. R

.

@Wintersun todellakin isot peukut että kaikki :poop: saadaan pois nyt(y)(y)(y)(y) ja että viimein pieni ois kyydissä viimeistään alkuvuodesta :love: ja mielellään jouluna jo :love: Täällä meinaa tiputella taas ja tekis mieli nakata loput pillerit roskiin :ninja: mutta en halua menkkoja nyt just...
  20. R

.

@kathii tosi surku juttu, voimia <3 onneksi näyttää vuotavan edes hyvin pois itekseen.. @amadecasa meillä on talviloma lapsi ja kesäloma lapsi ja sit yks elokuinen ja henk.koht.ajattelen, että ei enää loma lasta meille :D mutta toivoisin kovasti syys vauvvaa koska sitä meillä ei ole ja itse...

Yhteistyössä