Hakutulokset

1. M

Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

Hejsan vaan kaikille ja onnea Kalinalle! Maanantaina oli varhaisultra ja kyllähän siellä kauniisti mini sydän sykki. Niin liikuttava ja ihana hetki ❤️. Kävin noin viikk sitten akupunktiossa tuon raskauspahoinvoinnin takia. No, minulta se ei huonovointisuutta kokonaan vienyt, mutta koen että sen...
  2. M

Ihania uutisia Cinya . Nyt on sitten jännittävät ajat edessä. Mulla raskausviikko 6+6 nyt menossa ja reilun viikon olen saanut kärvistellä jonkin asteiseen raskauspahoinvoinnin kanssa. En oksentele, mutta on tää kyllä ollu melko häiritsevää ja ympäri vuorokautista. Eilen mun työkaveri ehdotti...
  3. M

Tänä aamuna tein digi testin, ja raskaana olemistahan se näytti . Minä päätin mennä klinikan tarjoamaan varhaisultraan, niin saan nopeammin itselleni selvyyden siitä, että missä mennään. Tämä ultra olisi lokakuun loppupuolella, joten muutama viikko ihmettelyä sitä odotellessa. Mitä kaikkia...
  4. M

Kiitos Agrafiina ! Taas kerran olo on kuin halolla päähän lyöty. Tiedän kyllä että asiat voi vielä mennä vaikka miten päin, mutta oon päättänyt että nautin jokaisesta raskauspäivästä, enkä turhaan mieti asioita, mitkä voi mennä pieleen.
  5. M

Hei kanssasisaret, se on niin ku KAKS VIIVAA ! JEEEEEEE!
  6. M

http://www.hs.fi/m/ilta/17092015/a1442458239182 Ihan hyvä juttu
  7. M

Onko mitään tietoa, minkä hintainen tuo yksityisellä puolella tehtävä varhaisultra noin suunnilleen on? Entä miten nuo raskausviikot lasketaan? Joidenkin tietojen mukaan viikot aletaan laskemaan jo siitä kun edelliset kuukautisen ovat alkaneet ja joidenkin mukaan siitä, milloin hedelmöitys on...
  8. M

Tänään oli toisen inseminaation aika. Katsotaan kuinka tällä kertaa käy. Toivottavasti hyvin
  9. M

Kiitos Agrafiina kauniista sanoista .
  10. M

Aivan huikean hieno juttu Agrafiina. Todella paljon onnea . Mulla ei käynyt ihan niin hyvin, sillä menkat alkoi . Otti kyllä tosi koville ja aikamoisia itkukohtauksia on tullut koettua. Vaikka sen tietää että on tosi pieni todennäköisyys että ensimmäisellä tärppää, niin kyllä sitä vaan ihan...
  11. M

Mahtavaa Cinya, että sulla asiat menee eteenpäin. Tuossa joku aika sitten mietinkin että mitä sinulle tämän vauva-asian suhteen kuuluu .
  12. M

Niinpä... Aika paljonhan koko homma on tuurista ja oikeasta ajoituksesta kiinni. Te jotka olette vauvan jo saaneet tai parhaillaan sitä odotatte, niin oliko teillä mitään fyysisiä tuntemuksia näiden "piina viikojen" aikana? Esim. itselläni tuntuu alavatsassa pientä nipistelyä ja jonkun...
  13. M

Kiitos Susanna38 ... Aikamoista kidutusta taitaa kyllä olla nää kaks viikkoa, kun nyt on vasta muutama päivä mennyt ja mieli malttamaton. Kai sitä vaan pitää lähteä jokaiseen yrityskertaan sillä periaatteella, että nyt se onnistuu. Olen tässä aijemminkin pohtinut, että onko jo ensimmäisen...
  14. M

Mulla oli tänään ensimmäinen inseminaatio ❤️. Jotenkin hyvällä tavalla outo olo/tunne kun kaikki on mennyt niin vauhdilla eteenpäin. Nyt ei muuta kuin peukut pystyyn ja kahden viikon päästä nähdään,miten kävi .
  15. M

Ihan mahtavaa Wannawalli, että toinen lapsi lähtee yritykseen . Itse kävin tänään aukiolotutkimuksessa ja kaikki näytti hyvältä. Yksi munasolu oli sen kokoinen että jos se jatkaa samaa tahtia kasvamistaan, niin inssi osuu (niin kuin aijemmin olen maininnutkin) tämän viikon torstaille tai...
  16. M

Nyt on sitten elokuu, mitä kovasti olen odottanut kesäkuun ensikäynnistä lähtien. Maanantaina oli psykologin luona käynti, mikä meni varsin hyvin ja oli oikein kiva juttelu hetki. Psykologi lupasi kirjoittaa puoltavan lausunnon lääkärille . Ja jos oikein olen laskeskellut, niin 21.8 päivän...
  17. M

Ensikäynti on nyt takana päin ja hyvinhän se meni vaikka jännitys oli äärimmäisen suuri. Elokuun alussa olis vuorossa käynti psykologilla, aukiolotutkimus ja ensimmäinen inssi . Olihan se aikamoista kun lääkäri kertoi hoitosuunnitelman ja seuraavaan hengenvetoon sanoi, että:" sä voisit nyt...
  18. M

Mulla on vähän sama ajatus Cinia sun kanssa ton onnistumisen suhteen eli niin kauan kaikki on mahdollista kunnes toisin todistetaan . On se kyllä jännää, miten ajatukset on (ainakin itsellä) niin kiinni tossa vauvan saamisessa öin ja päivin. Ensikäyntiin aikaa neljä päivää, ja niin paljon...
  19. M

Kiitos tiedosta Susanna38. Täytyypä huomenna marssia apteekkiin "raskausvitamiineja" ostamaan .
  20. M

Hei Susanna! Puhuit raskausvitamiineista... Itse aloin syömään foolihappoa, mutta pitäisikö jotain muita vitamiineja ottaa käyttöön?

Yhteistyössä