Hakutulokset

1. M

Toiveena vauva 2017-2018

Kp 2. Aloitetaan uusi IVF hoito. Huomenna alkaa pregnyl pistokset. Vihdoin saa jotain suoritettavaa asiam tiimoilta. Nyt vaan jännitän meneekö kaikki niinkuin viimeksikin, eli huonosti. Ja kuinka jaksan sen. Stressia pukkaa, sille ei vaan voi minkään. Töissä pitäisi jaksaa olla hymyilevä, koska...
  2. M

Toiveena vauva 2017-2018

Oon pahoillani etten jaksa lukea toisten kirjoituksia. En jaksa enää seurata tätä ketjua aktiivisesti. En ole jaksanut enään pariin kuukauteen. Mun voimat ei vaan riitä lukemaan näitä juttuja. Kun omassa elämässä on tarpeeksi. Oon saanu paniikkikohtauksia tän stressin määrän takia. Ja välillä...
  3. M

Toiveena vauva 2017-2018

Hei, päivitystä omaan kiertoon. Eli nyt KR 3.
  4. M

Toiveena vauva 2017-2018

Tarkotuksella olen jättäny tässä ryhmässä vierailut mahdollisimman vähiin. Täällä nousee aina odotukset niin korkealla, että tippuminen todellisuuteen sattuu jokakerta enemmän kuin osaisi kuvitellakkaan. Yhteen aikaan kirjoitin tänne tosi aktiivisesti viestejä, ja silloin mä kuvittelin todella...
  5. M

Toiveena vauva 2017-2018

Voin niin kuvitella ton tunteen kun läheinen tulee raskaaksi!! Mun suurin pelko on, että veljen vaimo tulee raskaaksi ennen mua. En kestäisi sitä. Tiedän että pitäisi iloita veljen puolesta, ja niin iloitsisinkin, sitten kun olen siihen valmis. Me ollaa yritetty miehen kanssa niin kauan. Ja he...
  6. M

Toiveena vauva 2017-2018

Pitkään oon selvinny ilman valeoireita. Mutta nyt jostain mun pää repii mahakramppeja, tiukkimista yms. Toissapäiväset mahatuntemukset vaikutti kiinnityskivuilta. Mut en tosiaan tiedä miltä ne tuntuu, kun en oo koskaan niitä tuntenu. Mut tuolta mitä tunsin, voisin sen kuvitella tuntuvan. Menkat...
  7. M

Toiveena vauva 2017-2018

Mulle voipi laittaa Kp 1.
  8. M

Toiveena vauva 2017-2018

Me ollaan yritetty lasta kohta kolme vuotta. Noin puolitoista vuotta sitten aloitimme lapsettomuushoidot. Ollaan käyty kaikki testit/kokeet läpi. Miehellä siittiöissä hieman epämuotosia yksilöitä jne. Itselläni ei ovulaatio tapahtunut joka kuukausihoitoja aloittaessa. Nyt olen sen pongannut joka...
  9. M

Toiveena vauva 2017-2018

Sori etten oo päivitellyt, ei oo ollu intoa tulla tänne lueskelemaan kuulumisia. Enkä jaksa oikein omianikaan sen enempää kertoa kuin, että kp 18 taitaa olla. Onnee plussanneille.
  10. M

Toiveena vauva 2017-2018

Paljon olen netistä lukenut ivf hoitotuloksista. Ja tuntuu todella usein siinäkin tärppäävän toisella tai kolmannella kerralla. Ensimmäisellä kerralla kun vähän tavallaan kokeillaan kuinka paljon hormoonipistoksia, eli näitä follikkeleja kasvattavaa lääkettä voidaan antaa. Kun liikaakaan ei...
  11. M

Toiveena vauva 2017-2018

Tällä viikolla käytiin ivf hoito punktiossa. Vain kaksi hyvähköä, kuitenki pienehköä munarakkulaa löytyi. Toimenpide oli kyllä haastava mun osalta. Toinenhoitaja painoi käsillään mahaani, ettei munarakkulat karkaa kun niitä piikillä tyhjennettiin. Kohta kaksi hoitajaa painoi mahaani ja yksi...
  12. M

Toiveena vauva 2017-2018

Ei mulla mitään oireita ole. Hermot nyt kireellä muutenki ku kaikkea mahdollista stressaan nyt. Sain töitäkin, niin täytyy kaikkien ultra, lääkäri, toimenpide käyntien takia vaihdella työvuoroja, kamala sumpliminen. Varmaan töissäkin alkavat ihmetellä missä juoksen jatkuvaan. Noi hormoonit ei...
  13. M

Toiveena vauva 2017-2018

Heeeeeeii.. Ööö.. Kuukautiset alkoi seittemäs päivä. Ja hormoonipistoshoidot aloitettu. Oliskohan tämä kolmas vai neljäs päivä kun olen pistäny puregonia 100 yksikköä päivässä. Ja 13 päivä täytyy alkaapistämään vielä toista hormonia. Tuntuu et alan olla ihan hirviö ku kilahtelen millo mistäki...
  14. M

Toiveena vauva 2017-2018

Jooo siiis... Mulla ensiviikolla gyne. Sitten ne faksaa helsinkiin tietoja. Ja helsingistä sitten soittavat. Tässä pitäisi keretä kuukautisten alkaa ennentuota gyneä. Että gyne käynnin jälkeen kun alkaa seuraavat kuukautiset, pitää heti soittaa helsinkiin. Niin antavat ohjeistuksen miten...
  15. M

Toiveena vauva 2017-2018

Nopeesti selasin kommentteja ja kauheeeeesti uusia tyyppejä, taas!! :D Oonko mä ainut niitä ns. alkuperäisiä vanhoja vauvaa yrittäviä!? ;o Naurattaa ihan nää toivottavasti ekalla yrityksellä tuun raskaaksi, ja sit ei tulla ja maailma romahtaa. Joo ymmärrän, ettei se kivalta tunnu jne. Ite ollaa...
  16. M

Toiveena vauva 2017-2018

Johan toi plussanneiden pino on kohta pidempi, ku meidän kuumeilijoiden! Sen verran omaa napaa, että menkat alko eilen. Soitin ajanvarauksen IVF hoidon aloittamiseksi. Sanoivat, että soittavat kahden viikon sisällä.
  17. M

Toiveena vauva 2017-2018

Hellou kaikille! Tänne on taas tullut ihmisiä sankoin joukoin. Anteeksi etten ole ollut seuraamassa teidän kuulumisia. En vain yksinkertaisesti halua antaa sille suurelle tunteelle valtaa, joka mulla oli päänsisällä päälimmäisenä kaksi vuotta. Nyt oon osannut olla lähestulkoon omaitseni vihdoin...
  18. M

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla menellään kiertopäivä 2.
  19. M

Toiveena vauva 2017-2018

En olekkaan itse päässyt hetkeen tänne päivittämään omia juttuja, saati lukemaankaan. Sivusto oli kirjannut mut ulos, enkä muistanut salasanaa. Ja aina kun yritin uutta saada, ei sivusto reagoinut mitenkään.. Tänne on tullut taas hurjasti lisää ihmisiä, Tervetulos vaan mukaan!! Plussanneitakin...
  20. M

Toiveena vauva 2017-2018

Mä en jaksa päivitellä tänne oikein mitään kuulumisia. En seuraa ovulaatiota. Enkä jaksa vouhottaa kaikkien tuntemuksien perään. Tarpeeks rankkaa muutenkin. Stressiä on yhä. Mutta ei läheskään niin paljon kuin muutama kuukausi sitten. Varmaan johtuu siintä, että alkaa tottua siihen, että aina ne...

Yhteistyössä