Hakutulokset

1. ananasbananas

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Tsemppiä tulevaan siirtoon @Taival (y) Tervetuloa! @Haaveilija(ko) :) Toivottavasti enteilee plussaa(y) Huomenna tulee kuluneeksi kaksi viikkoa viimeisestä Terolut tabletista, eikä menkkoja näy edelleenkään... Olo on ollut aika ällöttävä, kun on niin turvonnut ja ällöttävä olo kokoajan. Tänään...
  2. ananasbananas

@Charlotte82 selvästi näkyy ja hienosti vahvistunut(y) hyvältä vaikuttaa:love:
  3. ananasbananas

@Wintersun ja @-dino- Tässä kierrossa en tikutellut ovista, koska ajattelin sen olevan ihan turhaa. Myös lomaillessa se olisi mennyt aika säätämiseksi. Ovisoireita en myöskään ole kauheasti bongannut, tosin en niitä hirveästi edes tarkkaillut. Ei auta, kun odottaa. Ajattelin, että loppuviikosta...
  4. ananasbananas

Mahtavaa @Charlotte82 !:) toivotaan, että vahvistuu. Varovaiset onnittelut:love: Mun outo olo jatkuuo_O pieni tiputtelu jäi siihen eiliseen muutamaa tippaan.. Tänään ei enää mitään. Kuitenkin ihan menkkaolo, kun vatsa turvoksissa ja nännit arat. Kipeet finnit vaan puuttuu.. Alan tulla kohta...
  5. ananasbananas

@Wintersun Meillä ei ainakaan kuukautiskierron vaihe vaikuttanut siihen koska ensikäynti pidettiin. Mulle tehtiin ensi käynnillä aukiolotutkimus, koska oli siihen sopivat päivät, olisin saanut uuden ajan jos olisi ollut kierto jo pidemmällä. Toki eri paikoissa voi olla eri käytännöt. Toivotaan...
  6. ananasbananas

@aavalvar hurjasti onnea:love: Lomat alkaa olla loppusuoralla, ihanan rentouttava loma ollut kyllä:love: Loman takia aika hiljaista on täällä suunnalla ollut, välillä kyllä teidän juttuja käynyt lukemassa ja ollut hengessä mukana :) Meillä menossa välikierto Letroista, nyt kp 26. Gynen...
  7. ananasbananas

Ikävä kuulla @Wintersun :unsure: Olen pahoillani puolestasi, voimia! :love:
  8. ananasbananas

@Josia mahtavaa, että kysta oli poissa ja saitte hyviä uutisia :) Tuohon lääkeasiaan en osaa oikeen ottaa kantaa, kun minulla on vain Letroista kokemusta. @kirsillevauva Pahoittelut negasta:unsure: ja tsemppiä:love: Lääkäri soitti eilen ja oli tosi tyytyväinen Letroilla saatuun tulokseen. Nyt...
  9. ananasbananas

Kiitos tsempeistä :love: Yllättävän vähän harmitti nega testissä, eniten jännitti oliko ovulaatiota sittenkään, kun ei viikonloppuna menkkoja näkynyt. Mutta tänään aamulla alkoi vuoto, melkeen tekis mieli tuulettaa siitä ilosta, että Letrot kasvatti follin, tuli ovulaatio ja kierto oli 30...
  10. ananasbananas

@Wintersun vaikka nyt varmasti tuntuu rankalta, niin elokuu tulee kuitenkin nopeasti. Toivon, että saisitte silloin hyviä uutisia ja hienoa, että voitte ensikäynnillä mennä :) tsemppiä:love: @kirsillevauva mulla on todettu lievänä monirakkulaiset munasarjat, jonka vuoksi kierrot epätasaisia...
  11. ananasbananas

@Alinah92 okei. Hyvä että jatkosuunnitelmat on kuitenkin selvillä (y) Tänään kp 29/dpo14 ja negan testasin :unsure: nyt sitten taas odotellaan...:rolleyes:
  12. ananasbananas

@kirsillevauva Tervetuloa mukaan jutustelemaan :) Onnea ja voimia hoitoihin(y) Testauspäivä lähetyy... ja alkaa olemaan jo aika malttamaton olo. Päivittäin on niitä menkkaoiremaisia selkä/alavatsakipuja, vatsa on sekaisin ja rinnat välillä aristaa. Oireet alkaa aina ihan puskista ja sitten...
  13. ananasbananas

@Charlotte82 Okei, parempi olla niistä tosiaan stressaamatta. Oletan, että lääkäri olisi asiasta jotakin ilmaissut, jos huolissaan tilanteesta olisi. Lauantai kuulostaa hyvältä testauspäivältä;) Toivottavasti saataisiin tänne iloisia uutisia :) Vähän alkaa itsellä kyllä pieni pelko menkoista...
  14. ananasbananas

Kiitos @Fritang kiva, että sama testauspäivä suunnitelmissa:) kuulostavat päivät edessä, tsemppiä sinulle myös (y) @Charlotte82 kiitos :) hyvä, että kaikesta huolimatta teillä on ensikäynti takana ja suunnitelmat tulevaa varten valmiina :) harmi se varjostama, koska saat tietää tulokset...
  15. ananasbananas

Kiitos! :love: @Wintersun ! Hyvä, että aika on jo tiedossa ja keho ehtii palautua toimenpiteestä ennen sitä :) Tsemppiä myös sinulle:love: Täällä menossa dpo9/kp24. Jotenkin tosi ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta tosi toiveikas ja sitten välillä kuitenkin tulee sellainen olo, että miksi nyt...
  16. ananasbananas

Kyllä täytyy sanoa, että on mennyt tämä viikko niin hitaasti... :confused: Aika hyvin olen pystynyt pitämään mielen kurissa, mutta kaikkea puhdetyötä on tarvinnut kehittää, ettei iltaisin liikaa pohdi näitä juttuja. Pari päivää ollut alavatsalla sellaista painontunnetta ja vatsa ollut sekaisin...
  17. ananasbananas

@Fritang Mukava "yllätys" sulla :) Kiva, että on piinailukavereita (y)
  18. ananasbananas

@Josia Hyvä vuositeema(y) Tuohon itsekkin pitäisi pyrkiä :) Ihanaa ja rentouttavaa lomaa:love: @-dino- Niin voisi! Itse ajattelen, että olen aika kylmähermoinen, mutta jotenkin nyt taas alkaa joku sekopäisyys nousemaan tuolta jostain. Kokoajan lueskelee jotain keskusteluja tms. Joka tietysti...
  19. ananasbananas

Kiitos @Fritang :love: sitä tarvitaan! :LOL: Päivät tuntuu niin pitkiltä ja vielä olisi ainakin 1,5 viikkoa odotettava... Täytyy vaan keksiä nyt muuta ajateltavaa ( se onkin kauheen helppoa :rolleyes::LOL:)...
  20. ananasbananas

Pahoittelut menkoista :unsure: @Josia

Yhteistyössä