Hakutulokset

1. ananasbananas

❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Äskettäin tein Clear bluen plus -testin ja silmiä siristämällä näkyy varjomainen pystyviiva :geek:, negaksi sen tulkitsin. Tänään siis dpo 13. Ajattelin torstaina testata uudelleen, jos ei menkat ennen sitä ala. Gyne soitti mulle perjantaina labroista ja kertoi, että ovis on varmasti tapahtunut...
  2. ananasbananas

@Josia ei ole minusta yhtään hölmöä. Tietenkään ei kenellekkään pitkää odottelua ja raskaita hoitoja toivo, mutta kyllä tämä on ainakin itselle ollut sellainen ajatusten purkupaikka. Saa rauhassa kertoa omista fiiliksistään, kiitos siitä :love: Se mitä kaksosraskauteen tulee, niin rehellisyyden...
  3. ananasbananas

@Wintersun kaikki lääkkeet eivät varmaankaan kerrytä maksukattoa. Riippuu siitä mitkä Kela on tähän hyväksynyt, En osaa lääkkeistä sen enempää sanoa. Epäilen myös, että onkohan teille sanottu noi käyntimaksut väärin päin? Meillä ainakin käyntimaksut tulee vain mulle. Toki ekasta käynnistä tuli...
  4. ananasbananas

@Jennipä Kiitos! :) Kieltämättä kävi myös itsellä mielessä, että voisiko johtua kahden follin irtoamisesta. Kyllä nyt jännittää... ja vaikka yrittää itselleen mantrata, ettei saa liian suuria odotuksia asettaa, niin korkealta pudotaan jos menkat alkaa. Onneksi huomenna lähden reissuun ja tulen...
  5. ananasbananas

@Wintersun Mahtavaa, että käynti sujui hyvin :) Toivotaan hyviä tuloksia kokeista (y) @Josia harmi, että ollut surua ja murhetta :unsure: Onnea oviksesta ja toivotaav parasta! (y) Kävin äskön omakannassa ja siellä s-prog: 95,4. Tulosta ei sinne mitenkään ole kommentoitu. Huslabin sivuilta...
  6. ananasbananas

@-dino- Tänään olin joo siellä verikokeissa. En oikein tiedä kauanko kestää valmistua. Kysyin sitä sillon folliultrassa, niin sain vastaukseksi vaan: jos raskaudut, niin ovulaatio on tapahtunut ja jos et niin varaa hoitopuhelu o_O Että täytyy varmaan odottaa sitten ensi viikkoon joka...
  7. ananasbananas

Kiva kuulla, että loma on tehnyt hyvää @Fritang :) @Tuimatar jännittävää Varmasti, tsemppiä suunnittelukäyntiin!(y) @kirsillevauva ei toi painonpudotus koskaan helppoa ole. Ruokavalion muokkaaminen tuntuu aina niin vaivanloiselta. Kesä on mennyt itsellä vähän rennommin. Täytyis alkaa katsomaan...
  8. ananasbananas

Kyllä nyt olen melko varma, että ovis oli eilen:) Melkoisia kramppeja oikealla alavatsalla. Lenkillä tärinäarkuutta ja sitä paljon puhuttua limaa oli todella runsaasti. Yön aikana alavatsatuntemukset hävinneet. Toki maanantaina tsekataan vielä, että ovis on varmasti ollut. Kyllä tämä herättää...
  9. ananasbananas

@Riannah Hyvia uutisia siis, hienoa! :) Mulla kanssa ollut melkeen joka kerta eri lääkäri folliultrissa. Nyt kesällä, kun poli on sulussa folliultrat ollut naistentautien poliklinikan puolella. On jotenkin vähän tympeetä selittää alusta koko juttu ja sitten eivät kuitenkaan uskalla jatkoista...
  10. ananasbananas

@Wintersun ovis ajoittui sitten sopivasti polikäyntiä ajatellen(y) Rentouttavaa loppu lomaa!:) @Jennipä hienoa, että viivat vahvistuu ja saat varhaisultran!:) Varmasti rauhoittaa tuo varhaisultra mieltä, tule ihmeessä kertomaan kuulumisia. Kaikkea hyvää ja tsemppiä! :love: @Nonsk jospa tässä...
  11. ananasbananas

@-dino- näinhän se juuri on :) @Alinah92 toivottavasti ultrassa hyviä uutisia tiedossa(y) @Wintersun joo, olen nyt käyttänyt niitä kaksoishormoonitestejä. Toivottavasti kierto asettuu hyvin ennen polikäyntiä:) Olen myös joskus pohtinut, että miten itse reagoisi siihen jos se plussa joskus...
  12. ananasbananas

@Riannah Voi harmi :unsure:. Osasiko lääkäri kertoa syytä miksi follikkeli on kadonnut? Tylsää, kun joudut niin usein käymään siellä ultrassa. Itsellä aina noi polikäynnit aiheuttaa töiden takia hirveän säädön. Joo me kanssa pohdittiin sen ultran jälkeen sitä mahdollisuutta kaksosraskauteen...
  13. ananasbananas

Kiva kuulla sun kuulumisia @Alinah92 :) tsemppiä (y) Kävin tänään (kp10) follikkeliultrassa ja oikealla puolella 2 kpl 17x12mm follikkeli, eli aika hyvältä vaikuttais. Nyt täytyy toivoa, että ovis tapahtuu. Ajattelin testailla ovistesteillä ja kp 22 katsotaan vielä labrassa olenko ovuloinut...
  14. ananasbananas

Ihanaa @Jennipä ! Olen niin onnellinen teidän puolesta :love: @Tuimatar Kyllä kesäloma tekee todella hyvää. Itse ainakin koin, että kun ajatukset sai kokonaan muualle, niin ei ihan niin paljoa tämä tilanne ahdista. Toivottavasti pääsette seuraavasta kierrosta aloittamaan. Tsemppiä(y)
  15. ananasbananas

@-dino- ja @Riannah On kyllä käsittämätöntä miten voi olla niin eri ohjeistukset! :rolleyes: Olen pienemmän sairaalan poililla hoidossa ja heillä ei ilmeisesti noita pistoshoitoja määrätä. Oli gynen kanssa puhetta, että Letroja kokeillaan muutama kierto ja jos toivottua tulosta ei tule, niin...
  16. ananasbananas

@Wintersun Aika tuntu aina niin pitkältä, kun jotain odottaa, pääasia kuitenkin että saatte asioihin selvyyttä. Hyvä, että lääke toimii :)Tsemppiä odotteluun(y) @-dino- Näin uskon myös, pitivät eilen sellaisen puolen päivän tauon ja nyt taas jatkuu.. Jatkoin siis Letrojan ihan normaalisti...
  17. ananasbananas

@kirsillevauva Mulla on todetta monirakkulaiset munasarjat, joka aiheuttaa sitä että ovulaatiota ei aina tapahdu, kierrot on siis epäsäännölliset. Letrot kasvattaa munasoluja ja jos kaikki menee hyvin niin ovis tulee. Viimeisimmässä letrokierrossa mulla oli hyvä vaste, kun tuli hyvä johtofolli...
  18. ananasbananas

Nyt on avautumista luvassa... Enää en ymmärrä mikä tätä kroppaa vaivaa. Maanantaina alkoi menkat, jotka ihan normaalit ovat olleet, mutta tänään aamupäivällä loppuivat, kuin seinääno_O Mulla on aina tosi runsaat vuodot ja kestävät vähintään 5 päivää, joten nämä 2,5 päivän menkat tuntuvat hieman...
  19. ananasbananas

Kiitos tsempeistä @Taival :) @kirsillevauva Letroja alan huomisesta alkaen ottamaan kp 7 asti. Ensi viikolla folliultra kp 10, niin nähdään onko vastetta tällä kertaa :) Harmi, että teillä ovis ajoittuu huonoon ajankohtaan:unsure:
  20. ananasbananas

@Haaveilija(ko) mua jännitti ennen ensikäyntiä toi painoasia, kun itsellä kanssa muutama ylimääräinen kilo. Mut ei ne kauheesti siitä ole onneksi mitään sanoneet. Yksi gyne sanoi, että nyky tutkimuksien mukaan painoa isompi tekijä on se, että harrastaako säännöllisesti liikuntaa. Säännöllisellä...

Yhteistyössä