Hakutulokset

1. T

Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

Tervetuloa uudet ja suuri suru menetettyjen puolesta. <3 Missä mun virtuaalikalja, luin tekstit? Alkoholiton kiitos.. Mua pelottaa välillä ihan saaaaanasti ettei mun mahassa ole ketään. Vielä kaks viikkoa ekaan neuvolaan (täällä onneksi ultraan joka käyntikerta). Oon jo joutunut kertoon...
  2. T

Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

Tää väsymys on ihan järkyttävää. Kuolen. Onneksi mies vielä hetken lomalla, mitenhän sitä jaksais touhuta ton kohta 2v-uhmiksen kans ittekseen.. toivottavasti elämä palaa muhun pian! Hui, mut ei sais valittaa. Paljon kyllä vuotelijoita meidän joukossa! Vaikka yleensä ihan normaalia niin...
  3. T

Maaliskuiset 2018

Voimia @pienimatkassa . Teidän vuoro tulee vielä <3 Täällä tänään ekaa kertaa ollu kuvottava olo pitkin päivää. Toivottavasti pääsis yhtä helpolla kun esikon kanssa, alussa kuvotti joo mut oksensin varmaan yhteensä viis kertaa.. kymmenen korkeintaan!
  4. T

Maaliskuiset 2018

Voi että tää tän palstan lukeminen on hankalaa. Tai no ei kai, mut en vaan osaa.. luin ketjua puoli yhteen yöllä (koska mihinkäs alkuraskaudessa unta tarvis Nimim. Ikikooma), mut huomasin et luen aina vaan tekstit enkä ikinä sitä nimimerkkiä joka sen asian kirjoitti! En nyt sit yhtään tiiä kuka...
  5. T

Maaliskuiset 2018

Moi! Iiiiiiiiiiik. En saa puettua sanoiksi. Plussasin jo melkein kaks viikkoa sitten. Ei olla kerrottu kenellekään, vaikka moni odottaa sormet ja varpaat ristissä et tärppäis (yritystä takana vasta joku 8kk, et sinänsä paniikkia ei ollut, mut yhdessä on jännätty). Nyt kun tärppäs oonki mennyt...
  6. T

Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

Mun kyllä tekis mieli syödä koko ajan. Oon jo valmiiksi lihava, niin voi kiesus miten iso oon tällä menolla elokuuhun mennessä.. "Vauva haluaa" on mun uus ärsyttävä tapa pyytää miestä tuomaan mulle herkkuja. Valitettavasti ei mee läpi.. Onneksi ollaan eri työpaikoilla, töissä vauva halus...
  7. T

Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

Hei, eksyin tänne jotain ihme kautta, ja piti ihan rekisteröityä tätä ketjua varten koko kaksplussaan.. Oon tehnyt pari heikkoa positiivista testiä. Yritän malttaa viikonloppuun ennenkuin teen niitä lisää.. ei yhtään raskaana oleva olo (en tosin tiedä mitä pitäis odottaa), tosin väsyttää jopa...

Yhteistyössä