Hakutulokset

1. S

Lokakuun Lapsoset Toukokuussa 2017 ♡

Moikka! Kiva lukee teidä kuulumisia. Jännittävää, ku osa teistä tuntee paljonki jo vauvan liikkeitä. Mä oon iha pari kertaa kuvitellu tuntevani, mut en oo ollenkaan varma niistä. Odottelen, että alkaisin tuntemaan niitä oikeasti :) Mulla alkanu maha vihdoinki näkymää, et näytän muultaki ku...
  2. S

Lokakuun Lapsoset huhtikuussa 2017 ♡

Nii ja hyvää viikonloppua ja vappus kaikille!! :) T Sinkkumamaja beibi 16+1
  3. S

Täällä aika perusmeininki. Pahoinvointi ilmeisesti nyt hellittänyt, mistä kyllä iloitsen :) Energiaa enemmän, eikä päikkäreitä tartte ottaa enää päivittäin. Mut sit se jatkuva nälkä. Mä en ymmärrä, miten just söin ja taas on nälkä :D oon muutenki huono syömää säännöllisesti ja nyt se olis vähä...
  4. S

Mä oon käyttänyt liukuvoidetta dopplerin kans ja hyvin toimii ;):D vartalorasvat ei toiminu mulla ollenkaan. Mulla on se halvin mahdollinen laite.
  5. S

Moikka! Mulle suositeltii neuvolassa, että käyn siellä sokerirasituksessa kahteen kertaan eli ennen rv 16 ja sit joskus myöhemmin, koska mun papalla oli diabetes. Kävin viime viikolla ja se oli oikeeastaan aika iisi juttu. Kuvittelin siitä hulluja :D Mulla oli jo hyvä putki päällä, etten ollu...
  6. S

Mä ostin eilen sen dopplerin. Vitsi että on kiva kuunnella niitä sydänääniä ja kopsahteluita, ku pikkunen liikkuu. Tosin hirveen vaikee löytää ne sydänäänet..johtuskoha siitä, et istukka kuulemma edessä.. tai sit vaa etsin alkuu väärästä paikasta :D Tuntuu et heti helpompi ajatella...
  7. S

@Milpin kiitos! Toivottavasti pahoinvointisi helpottaa pian. Se on aivan järkyttävää..tai siis tämä. Eihän se vielä minulta pois ole mennyt kun pahenee vaan. Kävin tänään ostamassa pahoinvointirannekkeet, joita ajattelin käyttää vapaapäivinä.. töissä en kyllä pysty käyttämään, mutta jospa ne...
  8. S

@Hiekkasärkkä79 Kiitos! Joo oon saanut tästä keskustelusta koko raskauden ajan tosi paljon irti, kun olette keskustelleet niin avoimesti, mutta nyt uskaltauduin itsekin mukaan :) Eli siis ei miehestä ole paljon hyötyä, vaikka hän olisikin arjessa läsnä, koska ei voi käsittää näitä tuntemuksia ja...
  9. S

Oih vitsi te ootte kyl ihania ja kannustavia. :) @Hyppymassu olen siis 29 :) Hyvä, että en ole yksin ajatusteni kanssa. @Tassuttelija kiitos vinkistä. Sitä mulle neuvolassakin ehdotettiin, kun tänään sinne itkien soitin, mutta en voi oikein käyttää työni vuoksi mitään ranteissa, koska täytyy...
  10. S

:LOL::)(n);) Hymiöt tipahti pois viestistä o_O
  11. S

Moikka! Mua vähän arveluttaa jutella tuntemattomien kans, mut oon vertaistukee vailla ja teidän keskusteluja oon seurannut jo parisen kuukautta ja vaikutatte mahtavilta ja keskustelu on avointa Nii eli mut mut voi lisätä sinne listaan. Laskettu aika 12.10. ja eka lapsi tulossa. Vielä en...

Yhteistyössä