Hakutulokset

1. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Ikävä kuulla cherrytomato erosta :unsure: Tsemppihalit sulle! :love: Mulla oli tänään neuvola ja siellä se vauva oli jo lähtökuopissa. Kyllä se maha vähän tuntuu laskeneenkin. On tainnut kävelylenkeillä olla jotain vaikutusta asiaan, pitää siis jatkaa niitä (y) Sitten vaan odotellaan koska se...
  2. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Meillä myös pidemmän aikaa vauva ollut rt. En tiedä koska sitten laskeutuu kunnolla, tuntuu että alhaalla olisi vielä hyvin tilaa :D Tänään tein pitkän kävelylenkin jos lantion keinunta vähän auttaisi sitä laskeutumaan :LOL: Hei! Mä sain sairaalakassin pakattua. Tosin täytyy vielä ennen lähtöä...
  3. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Hui Lennis! Kuulostaa hurjalta että jollain meistä voi pian jo olla pikkuinen sylissä :) Tsemppiä :love: Itsellä ei mitään merkkejä. Supistelee päivittäin tosi usein mutta edelleen täysin kivuttomia. Toisaalta toivon ettei menisi edes laskettuun päivään asti kun meille luvattiin vähän isompaa...
  4. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Mulla on nyt joku ihme pesänrakennus vietti. Kumma kun en esikoisen odotusaikana muista semmoista olleen :D Pyykkiä pesty monta koneellista, vaatekaappeja järjestetty ja vaatteita viikattu, rätti kädessä koko ajan. Kyllä sitä silti pitää levätäkin välissä.. Ostin myös H&M:n imetysliivejä...
  5. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Täällä vointi on välillä tosi hyvä mutta enimmäkseen väsynyt ja kipeä. :cry: Jotkut päivät menee vuodepotilaana kun paikkoja särkee niin, toisina päivinä taas saa enemmän aikaan. Tulee vain huono omatunto kun ei pysty esikoisen kanssa touhuamaan niinkuin ennen. Onneksi tytölle kelpaa sekin että...
  6. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Viljaa mulla oli esikoiselle pari 50cm bodya ja menivät hyvin ensimmäiset viikot, kun 56cm roikkuivat päällä. Vauva oli kuitenkin aika kookas syntyessään, 54cm ja lähes nelikiloinen.. :whistle: Toivottavasti pikkuveli ei olisi ainakaan paljon isompi. PikkuneMyy ihana kuulla ettei istukka ole...
  7. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Musta tuntuu että kaikki on vielä ihan kesken ja ehdinkö mitään tekemään ennen vauvan syntymää (n) Esikoisesta kaikki oli valmiina varmaan puolivuotta ennen :whistle: Vaatteita en ole vielä pessyt, täytyy joku päivä ottaa urakaksi. Sitterin päälliset pesin, uusi kaukalo ja vaunut hommattu...
  8. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Pitkästä aikaa! Mullakin olis noita vaivoja.. :D Yöt menee siinä kun vaihtaa kylkeä vähän väliä kun lonkat kipeytyy niin äkkiä. Ja se asennon vaihtokin käy ihan työstä. Ensin pitää valmistautua henkisesti siihen kipuun alavatsalla ja häpyluussa ja miettiä miten sen vaihdon tekee (n) Ja sitten...
  9. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Kestovaipat jätän suosista muille. Arvostan suuresti niitä jotka siihen ryhtyy, mutta itse en sitä jaksaisi. :rolleyes: Täällä myös tuskaillaan yöllisten lonkkasärkyjen takia.. :cry: Yöunet jää kovin vähäisiksi ja aamulla tekee kipeää nousta ylös. Päivällä on alkanut tulla useammin supistuksia...
  10. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Pitkästä aikaa täällä :whistle: Tuntuu että viikot menee ihan hurjaa vauhtia eteenpäin, esikoisen aikaan ei siltä tuntunut :D Juuri tarkistin ja taas lähti uusi viikko käyntiin! Meillä on isosiskolta valmiina pinnasänky ja vaunut, mutta turvakaukaloa olen haaveillut uutta. Pitää miehen kanssa...
  11. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Heippa pitkästä aikaa! Täällä on liikkeet tuntunut selvästi parin viikon ajan. :love: Eilen käytiin vihdoin rakenneultrassa ja kaikki oli oikein hyvin. (y) Pikkuveljeä lupailtiin neidille! :love: Kuinkahan sitä oikein osaa hoitaa poikaa tytön jälkeen.. :LOL: kerttuliina 20+4
  12. K

Syyskuun söpöläiset 2016

Moi! Yksi uusi taas ilmoittautuu. Alusta asti lueskellut mutta nyt vasta uskaltauduin mukaan. :whistle: Tällä kertaa ei ole lähipiirissä odotuskavereita joten mukava saada jostain juttuseuraa. :) Raskaus on mennyt yllättävän hyvin. Lievä pahoinvointi loppui jo 12. viikon tienoilla ja ruokahalu...

Yhteistyössä