Hakutulokset

1. E

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Näyttää hyvältä!!:love:
  2. E

Ihan oikein muistat.. ei pitäis luottaa noihin testeihin ollenkaan :D ihmetyttää vaan niin suuresti kun ovulaatiotesti näyttää edelleen tasavahvaa viivaa. Kun ei tiedä onko ovulaatio mennyt jo vai vasta tulossa.. tästä on nyt about 3vkoa kun joka päivä saan samanlaiset viivat testiin..
  3. E

Erillään olen ne aina pitänytkin juurikin tuosta syystä. Kuvan ottamisen ajaksi vaan laitettu vierekkäin :)
  4. E

Tämän aamuiset testit... onkohan taas vaan todella törkee viivanpaikka niinkun viimekskin, vai voiskohan tää vihdoin tarkottaa jotain.. pitäis uskaltautuu hakemaan toisenlainen testi, mutta kun ei haluais taas pettyä :( https://aijaa.com/fbs6vu
  5. E

Oisko täällä joku halukas spekuloimaan testejä :D eli ovulaatiotesti näyttänyt noin 2vkoa jo tasavahvoja viivoja. Menkat siis tuli ja meni, mutta koska ne oli taas todella omituiset ni päätin vielä testata. Eli ylemmät testit tehty eilen, raskaustestinä herkkä testi ja alemmat tänä aamuna ja...
  6. E

Nään ehkä jotain tosi haaleeta. Toivottavasti vahvistuu!
  7. E

En enää edes tiedä kun uusi kierto jo menossa. Testasin niiden outojen kuukautisten takia.. mutta lopputulos on se, että tein cb testin joka oli puhdas nega.. ei haamun haamua :( noh.. ehkä ne selkeät kaksi viivaa joskus minunkin testissä näkyy. Tiedänpähän nyt, että en enää rahojani tuhlaa...
  8. E

Tän päiväiset testit... ennenkun joku ihmettelee että miks testasin kaks kertaa, nii kuten kuvasta näkyy niin keskimmäisessä viiva levisi jotenkin oudosti (kastuikohan liikaa) ni päätin sit kokeilla vielä toisella. Onko teidän mielestä vahvistunut vai pysynyt samana? Tänään vihdoin pääsee...
  9. E

Voi ei :( tsemppiä sulle ja toivotaan että seuraavasta kierrosta tärppää! Itse kans kun oon hätähousu aina testien kanssa ja sit jos siellä jotain näkyykin, niin hirvee pettymys aina vuodon alkaessa :( mut kun ei vaan malta olla testaamatta. Itse en kerennyt enää eilen töiden jälkeen hakemaan...
  10. E

Niin se mieskin sanoin :D pitäis vielä malttaa mielensä kun tänään tuskin iltavuoron jälkeen kerkeän hakemaan toisenlaista testiä :( Oisko jollain antaa suosituksia testeistä mitä kannattaisi kokeilla? Kerro sitten mitä sinun testit näytti! Mielenkiinnolla täällä seuraan muidenkin testailuja;)
  11. E

Tän aamuiset testit.. onko teidän mielestä raskaustestin viiva haalistunut? Itse kun en ole ihan varma :D https://aijaa.com/rCbQl2
  12. E

Onko viivat vahvistunut vai oliko pelkkiä viivanpaikkoja? :(
  13. E

Nään viivan! Toivottavasti vahvistuu :) itsellä ei oo kyllä kokemusta kyseisestä testistä...
  14. E

Testasin nyt sit taas.. ylimpänä taas heti kastamisen jälkeen, sit parin minuutin päästä ja kuivana.. pakko varmaan käydä ostamassa toisen merkkinen testi ja kokeilla sitä. Välillä sellanen tunne vatsassa, että menkat alkaa kohta vaikka ne oli ja meni jo :D mitä ootte taas mieltä :)...
  15. E

Minusta tuntuu kans, että jokaiseen testiin (ainaki mitä ite oon tehny) ni tulee vähän turhanki selkeitä viivanpaikkoja.. ja sit vielä kun sitä vauvaa niin kovasti toivoo niin sitä testiä tulee katsottua aika tarkasti :D itse en taas tiedä mitä pitäisi ajatella kun vuoto loppui päiväksi, eilen...
  16. E

Täytyy varmaan käydä ostamassa toisen merkkinen testi ja kokeilla sitä. Jos sekin antaa jonkin näköistä viivaa niin sit vois ehkä herätellä toivoa... :)
  17. E

Testasin nyt sit kumminkin. Ylin heti kastamisen jälkeen otettu, keskimmäinen noin parin minuutin jälkeen ja alin testin kuivuttua. Itse ainakin näen viivan ja livenä näkyi taas paljon selkeämmin kuin kuvissa. Mitä ootte mieltä? https://aijaa.com/ngAExX
  18. E

Itsellä nyt sitten vuoto loppuikin kolmantena päivänä, sen normaalin 6päivän sijaan.. Tai oikeestaan voisi sanoa, että toisena päivänä. Eilen tuli vain rusehtavaa vuotoa välillä. En tiedä mitähän tästä pitäisi nyt ajatella :D jotenkin tuntuis tyhmältä testata kun ne ”menkat” kuitenkin tuli ja...
  19. E

Näyttäis minunkin silmään vähän tummuneen!:love:
  20. E

kiitti tiedosta! Itse ensimmäistä kertaa viime kierrossa kokeilin oviksen tikuttaa ja jäi vähän ihmetyttämään kun testi ei missään vaiheessa antanut sitä kontrolliviivan vahvuista tai vahvempaa viivaa.. silti oviksen tunsin kyllä selvästi. Vai onkohan kyseessä vain huono testi

Yhteistyössä