Hakutulokset

1. U

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Se niistä haaveista, että enkelivauvan lasketunajan lähellä tulis plussa testiin, tänäänkin dpo 11 negaa. Tosin oli vain 25 herkkyyden testi, mutta en jaksa uskoa, että se tuosta plussaksi enää muuttuisi. Jatkan kuitenkin testailua. Tilasin wishistä 80 raskaustestiä ja 50 ovistestiä, maksoi...
  2. U

Dpo 10 täällä ja negaa herkällä testillä. Tais olla siinä sitten taas
  3. U

Ja oon huomannut noissa one step ovistesteissä sellaisen, että vaikka olis tosi vahva plussa, niin se ei välttämättä näy siinä testissä ihan heti. Testiajan sisällä kuitenkin, mutta moni varmaan katsoo testiä ja toteaa negaksi ja heittää pois. En ole kertaakaan saanut siihen ihan samantien kun...
  4. U

Mistä verkkokaupasta noita mamin testejä saa? Monessa vain myydään herkkiä testejä eikä merkistä sanota mitään
  5. U

Mitähän halpistestejä kannattais sitten tilata? Mä oon noihin ja rfsu testeihin saanut kyllä sellaisia viivasia, että onneksi olen testannut uudestaan, enkä soitellut jo neuvolaan... Ja kaikki negoja, uskomatonta. Nyt on kyse ihan varmaan viivanpaikasta, koska vain kääntelemällä näkyy, mutta...
  6. U

Mä sain viimeksi myös dpo 10 aika selvän plussan, en testannut ees aiemmin, tummempi kuin tuo sun jopa, siksi mietinkin et mahtaisko kuitenkin jo iltapäivällä näkyä. dpo 12 sanoi digi jo raskaana 1-2. Testejä kyllä piisaa, mutta jos hormoni ei tässä ajassa nouse niin turhaa tuhlata. Taas...
  7. U

Kannattaako iltapäivällä tehdä uusi herkkä testi jos aamulla 8 aikaan saanut vain kääntelemällä näkyvän erittäin hailakan viivan? Ehtiikö siinä ajassa hormonia tulemaan sen verran, että voisi jo iltapäivällä näkyä selkeämmin? Testaan myös aamulla, mutta en millään malttaisi odottaa sinne saakka...
  8. U

Tänään samanlainen, tuollainen tummempi kohta testissä, haamujen haamu. Onko noissa herkimmissä one step testeissä ollut tällaista? Ne kaikkista ohuimmat testit Tosin vasta dpo 8, mutta ihmetyttää jo toinen samanlainen testi, aiemminkin olen noita tehnyt enkä ole saanut tuollaisia ja olen niitä...
  9. U

Mulla tuli tänään todella todella hailakka plussa dpo7, vessassa lampun lähettyvillä kirkkaammassa valossa jos katsoi, niin ei näkynyt mitään, mutta toisella puolen vessaa vähän hämärämmässä näkyi, mites tää nyt voi olla mahdollista :D Mutta kyllä hyvää mielikuvitusta sai käyttää, toivottavasti...
  10. U

Onnittelut :) Toivotaan, että pysyy kyydissä
  11. U

Kokemuksia LH:n noususta, koskahan tulis plussa testiin?? Ekaa kertaa ihan seurasin sen nousua kp 7 lähtien, nyt tänään kp 12. Selvästi huomaa melkein viivattoman testin muuttuneen ensin ihan pikkaisen vahvemmaksi ja tänään sitten vahvistunut ihan kunnolla, vaikka ei vielä plussa olekkaan...
  12. U

Sama juttu, oon myös ihmetellyt että miksi näin? Kun kaikissa testeissä kuitenkin sanotaan, että menee se 24h vähintään. Oon ajatellut että niin sen täytyy olla ja se kova kipu on vain kasvamisesta johtuvaa kipua, mutta jälkitarkastuksen ultrassa näkyi 22mm (vai olikohan 23mm) follikkeli ja...
  13. U

Ovis on voinut olla aikaisemmin :) Mulla ei ainakaan mene ovisplussasta 24-72 tuntia irtoamiseen, vaan paremminkin 12h ja näkyy vielä oviksen jälkeenkin testissä, eli jos liian myöhään oot aloittanut testaamisen tjn niin voi olla että on jo isommat dpo:t
  14. U

Näyttää vain kuvassa siltä kuin ois alaosassa enemmän väriä. Mun testi oli just sellainen, että viiva oli kyllä yhtä paksu, mutta toisessa päässä oli enemmän väriä niin näytti kuin ois ollut eri paksuinen. Pidetään peukkuja pystyssä, mä varmaan tekisin seuraavasta pissasta vielä uuden niin...
  15. U

Mä sain samanlaisen viime kierrossa, onko viiva yhtä paksu alhaalta ylös asti? Mulla oli toisesta päästä vähän leveämpi kuin toisesta, ei ollut plussa Missähän kohtaa ovistestiin pitäis alkaa tulemaan jotain selkeämpää viivaa? Kp 7 ja melkein valkoinen, aivan hento viiva vain näkyy.
  16. U

Huomasin nyt vasta tän. Siis oot tehnyt raskaustestejä luullen niiden olevan ovistestejä, eiköhän sitten oo onnittelun paikka :) varovaiset onnittelut siis :) Äkkii testiostoksille
  17. U

Mulla oli just ennen noita ihme menkkojen alkua ovisoireita, en tehnyt ovistestiä kuin vasta kp5 jolloin oli plussa, tiedä sitten kauanko se oli ollut jo plussana. Juili samalla tavalla munasarjaa kuin oviksessa mutta useamman päivän. Oli vielä kp 6 plussa ja siis vahvempi kuin kontrolli. Joko...
  18. U

On kyllä jo ihan kunnon vuotoa että tuskin siitä enää kyse. :( Pääasia että nyt tuli ees menkat niin pääsee uuteen normaaliin (toivonmukaan) kiertoon
  19. U

Oviksesta nyt siit 10 päivää ja menkat nyt kp 16. Voiko kiinnittymisvuoto alkaa näin? Ilman mitään varoitusta, ei vuoda vielä ainakaan paljon mutta ei mulla kyllä koskaan ekana päivänä vuoda. Viimeinen toivonkipinä jälleen
  20. U

Jaahas, mitähän mussa tapahtuu? Ensin 2 päivän menkat ajallaan, sitten kp 5-6 ovistesti jo plussa ja nyt kp 16 alkoi MENKAT. En ole tässä välissä saanut ovisplussaa enää.

Yhteistyössä