Hakutulokset

1. Tiuhti83

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heippa kaikki! Nuolin hetken haavojani ja tulin kertomaan, että kesken meni tämäkin raskaus :'( Kaippa se ikä sitten tekee tepposensa, kun nyt mittarissa 32v ja kaksi lasta (kohta 10 ja 3v) ja kaksi keskenmenoa/kemiallista nyt perättäisinä kuukausina...vetää vähän mielen matalaks ja turhautunut...
  2. Tiuhti83

Syyskuun söpöläiset 2016

Tänään viiva oli haaleampi, kun ihan eka viiva minkä sillon joulupäivänä testasin, et ryminällä on tultu nyt alas :( Vuotoa ei oo ja tissit oli illalla taas kipeemmät, kun pariin päivään ja nännit edelleen ihan kosketusarat...ei millään ilkeis rintsikoita ees pukea, mut koht on pakko :oops: No...
  3. Tiuhti83

Kyllä siellä ainakin viivanpaikka näkyy...
  4. Tiuhti83

Syyskuun söpöläiset 2016

AnnikkiMaria tervetuloa! Lennis eipä sit ollu paljoo apua mun vinkistä :ROFLMAO: Onkohan tölkki muuttunu tässä kolmen vuoden aikana (n) joy9 tervetuloa! samsukka tervetuloa myös! ).( Mua jotenki on tänään taas ahdistanu, ku tikkuun piirty nyt taas vaaleampi viiva, kun eilen ja vieläkään ei olla...
  5. Tiuhti83

Mua nyt alko taas vaivaa, kun noi viivat ei vahvistu :( Hienosti jo tummeni ja nyt tänään tuli taas hieman vaaleampi ja aika kaukana ollaan vieläkin tosta kontrolli viivasta. Aaaargh olin jo niin asennoitunu, et kaikki hyvin ja raskaana ollaan, mut nyt kuitenki käyny noit viivoja vertailee koko...
  6. Tiuhti83

Lisbonilla näen olevinaan ihan värillistä viivaa (y) Cembalo ois näkyvissä kans jotain, mut näyttää vielä ehkä enemmän viivanpaikalta? Välli on se hyvä alottaa aikasin, ettei vaan jää se haamujen haamu näkemättä ja pohtimatta ja jännittämättä...oishan se nyt aika hirveetä, kun tikkuun tuliskin...
  7. Tiuhti83

Syyskuun söpöläiset 2016

Lennis kato recordelikin (vai miten se nyt kirjotetaan) siideritölkki. Ite join kaverin juhlissa pari sellasta viime raskaudessa ja kukaan ei tajunnu niiden olevan alkoholittomia ja tuli vähän väärinkäsityksiä...olin siis sillon jo jollain rv36 :rolleyes:
  8. Tiuhti83

Syyskuun söpöläiset 2016

Pikkupossu sillon, kun mä odotin ensimmäistä kyseisessä kunnassa sai valita yhden ultran, joko niskaturvotus- tai rakenneultran. Valitsin sillon niskaturvotuksen, koska se oli aikasemmin. No "jouduttiin" sit rakenneultraan vielä, kun sydän ei näkyny niskaturvotuksessa kunnolla. Sit mul tuli...
  9. Tiuhti83

Mulla ollu ekassa raskaudessa ja nyt tässä kolmannessa tissikipu selkein oire. Illalla kun rintaliivit riisuu tissit tuntuu tiiliskiviltä! Menkka juilinnat on kans kuulunu oireisiin ja tuo alapään kosteus ja olo, et nyt ne menkat alko. Tässä raskaudessa ollu myös närästys, josta en kärsi ikinä...
  10. Tiuhti83

Syyskuun söpöläiset 2016

Eea tervetuloa! Toivottavasti saatte tämän pienokaisen syliin asti ja kovin pahoillani olen teidän menetyksistä...aina niin surullista :( Pikkupossu mun mielestä on jotenki hassua, et noihin ultriin on niinkin tarkat kriteerit...joo ymmärrän, et sit ne ois entistä ruuhkasempia, mut kuitenkin...

Yhteistyössä