Hakutulokset

1. S

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Polkka Ajattelet nyt vaan, että ainakin jotakin yritystä on ollut ja jos vaan jaksatte niin uutta hoitoa perään niin pian kuin lääkäri suosittelee, jos ei tästä nyt sitten vielä natsaa. Jaksamisia!
  2. S

Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

Heippa! Tänään selvisi, että meillä alkaa Pride maaliskuussa ja kestää toukokuuhun asti. Kivaa! Meillä kaupunki ostaa Pride koulutuksen Pelalta, eikä ole mikään pikkukaupunki.. mutta näissä on paikkakuntakohtaisia eroja tosiaan. Oletteko muuten lukeneet Anna-Leena Härkösen Onnen tunti ja...
  3. S

Haamuplussa Pregent stickillä

Hyvä, että viiva vahvistui. Eihän sitä tosiaan aina tarkkaan tiedä, milloin hedelmöitys tapahtui.. Paljon paljon onnea!!
  4. S

Haamuplussa Pregent stickillä

Hei! Kannattaa käydä tosiaan labrassa mittauttamassa HCG niin tietää missä mennään.. Itselläni oli haamuplussa ja ruskeaa vuotoa, joka paljastui kohdunulkoiseksi. Tosin tämä oli lapsettomuushoidoissa, enkä nyt halua mitenkään pelotella, mahdollisuus on n. 2% luokkaa. Vuotoja tulee...
  5. S

Polkka Milloin sulla on virallinen testauspäivä? Kyllähän sitä joskus voi olla täysin oireetonkin. Mutta omasta kokemuksesta kyllä mulla kävi niin, että sen ainoan kerran kun olen ollut "raskaana" (siis kohdunulkoinen) tiesin sen ilman testejä ja kaikkina muina kertoina tiennyt, että en ole nyt...
  6. S

Polkka! Mahtavaa, onnea, että pääsitte siirtoon! Itse huomasin viimeisessä hoidossa, että piinailupäivien aikana kuunnellut rentoutus/meditaatio cd:t auttoivat omaa oloa, suosittelen kokeilemaan. Tsemitän täällä hirveesti ja toivon, että piinapäivät kuluu nopsaan. Hanki mukavaa luettavaa, hyviä...
  7. S

Hei Polkka ystäväiseni! Ihana kuulla susta!! Mulla ei ole tietoa asiasta, mutta luulisin, että on niin niinku Tiiuhiskin sanoi, ettei ole haittaa vaikka onkin hoidoissa samaan aikaan. Kyllä sitä voi nainenkin, jolla on jo lapsia entuudestaan ja haluaa sijaisäidiksi tulla silloinkin raskaaksi...
  8. S

Heippa! Vinkiksi kaikille, YLE TV1 näyttää ma 9.1. dokumentin Ikuisesti sinun, joka kertoo sijaisvanhemmuudesta. Mahtavaa! Just vasta oli leffassa ja harmitti, kun en päässyt katsomaan.
  9. S

Eksä ja l.suojeluilmoitusuhkailut ym.

http://www.narsistienuhrientuki.info/
  10. S

Voiko lääkäri kieltäytyä määräämästä Klomifeenisitraatti lääkkeitä nuoren iän vuoksi?

Ainakin kunnallisella puolella käsittääkseni edelleen pidetään yhtä vuotta rajana, ennen kun ruvetaan tutkimaan syitä miksi ei ole raskautunut. Eli vuosi yritystä pitäisi olla takana. Yksityiselle erikoislääkärille pääsee tietysti kuka vaan.
  11. S

Katylina Kannattaa varmaan ottaa oman paikkakunnan sosialityöntekijän lastensuojelussa yhteyttä. Uskoisin, että teillä on ihan hyvät mahdollisuudet ryhtyä sijaisvanhemmiksi. Pride koulutuksen voi jokatapauksessa käydä ja sitten miettiä haluaako todella ryhtyä vai ei tähän hommaan.
  12. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea SatuSofia ja Haave! Ihania joululahjoja!
  13. S

Hei Katyliina! Vastaan mitä osaan. Netistä löytyy sellainen sivusto kun sijaisvanhemmaksi.fi, kannattaa käydä katsomassa. Meidän paikkakunnalla ainakin sanoivat, että iän suhteen on samanlainen linjaus suurinpiirtein, kun adoption kanssa. Eli vanhemman ja lapsen ikäero ei saisi olla yli 45v...
  14. S

Kiitos Mustaruusu! Ihana kuulla noin positiivisia kokemuksia! Meillä on nyt ensimmäinen info takana ja odotellaan, että keväällä joskus alkaa Pride. Toivottavasti jo sitä ennen sosiaalityöntekijät ottavat meihin yhteyttä asioiden etenemiseksi.
  15. S

Kohdunulkoisen raskauden kokeneita!?

Onnea menkoista :) ! Kyllä meni sitten aikaa, ennenkun tuli, jos sulla oli HCG niin matala.. Missä te olitte hoidossa? Sulla ei siis ollut yli 7 viikkoa vai saitko sen piikin? Mulla oli yli, omien laskujen mukaan 7+4 eikä kukaan maininnut asiasta yhtään mitään, itse sitä Käypä hoito...
  16. S

Heippa Kyyneltenhymy! Ai ei ole vieläkään tullut menkkoja? Oho, ehkä hormonitoiminta on sekaisin, kun kuumiakin aaltoja on. Ootko tehnyt raskaustestiä, olisiko mahdollista olla raskaana? Mulle lääkäri sanoi, että menkkoja ei tule ennen kun HCG on alle 10. Tänään sainkin hyviä uutisia, HCG oli...
  17. S

Iloksi on täysin mahdollista käyttää omaa luovuttajaa, on sitten sisko tai kaveri tai muu vastaava. Yksi lääkäri sanoi, että kokemuksesta on huomannut, että siskon soluilla on saattanut olla huonompi tulos kuin muuten, mutta tiedä sitten.. Hoidon hinta on sama kuin normaalissakin luovutetussa...
  18. S

Lumeton Olen niin niin pahoillani, ettei sanat riitä kertomaan! Tosi ikävä uutinen. Toivottavasti sille suonele pystytään jotakin tekemään. Kaikkea hyvää elämäänne!
  19. S

SatuSofia Kiitos kysymästä! Vointi alkaa normalisoitua ja elämää palaa uomiinsa. Hcg oli keskiviikkona 40 eli hyvin on tippunut! Vielä yksi tai kaksi kontrollia, niin toivottavasti on 0! Ensi viikolla on sijaisvanhemmuusinfo, sitä jo innolla odotan. Täällä mäkin jännitän sun ultraa.. :) On...
  20. S

Tikruitin Kiitos, että jaoit kokemuksesi. Onpa rankkaa teillä ollut, mutta ihana lukea, että kuitenkin lopulta onnellisesti olette saaneet tytön syliin. Itselläni jo ruskeaksi muuttunut vuoto muuttui jälleen veriseksi, harmillista. Sitten tajusin, että aloitin syömään Helokkikapseleita ihon...

Yhteistyössä