Hakutulokset

1. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

willarose: Ei se tee ketään huonoksi vanhemmaksi jos ihan oikeasti tiedostaa ja myöntää ettei itsestä olisi erityislasta kasvattamaan. Ennemmin niin, kuin että väkisin sen lapsen pitäisi koska "niin kuuluu tehdä" ja sitten siitä ei tulisikaan mitään. : / Me ollaan niin erilaisia, jokaisella on...
  2. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Hehe Dolly! :D Aina näihin mun blogin seuraajiin pakkaan törmäämään täällä palstallakin. ;)
  3. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Voi ei, pahoittelut wenda! :hug: Kertomisesta: Me ollaan kerrottu jo aika monille. Ollaan niin innoissaan tästä! :D Muutamat kaverit tietää, tulevat isovanhemmat kaikki tietää jo ja melkein kaikki tulevat iso-isovanhemmatkin. Loppuille kerrotaan sitten seuraavan ultran jälkeen. :) Miten...
  4. Grill

Satakuntalaiset odottajat

Kiva että mukaan "eksyi" myös joku muukin kuin lokakuinen odottaja. :) Mä jo pelkäsin etteikö tänne muita uskalla tulla. :D Olisi tosi kiva kertoa itsekin missä tarkalleen asustellaan, mutta vielä sen verran aristan että haluan raskauden olevan julkinen kaikille ennen kuin kerron täälläkään...
  5. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Tervetuloa uusille! :wave: kathii: Juu eli lokakuisille on kaksi fb-ryhmää. Juurikin se "vanha" mihin otetaan jäseniä ihan niin paljon kuin on halukkaita ja sitten "uusi" minkä koko on tarkoitus jäädä suhteellisen pieneksi, mutta sinnekin vielä mukaan ilmeisesti mahtuu. :) ChocolateBox...
  6. Grill

Kiva kun tulit mukaan tännekin Kinkula! :wave: Mä voisin olla siitä pienemmästä kerhosta kyllä kiinnostunut, mutta vielä mietin että koska on sopiva hetki "tulla ulos kaapista". ;)
  7. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

koruharakka: Mun mielestä taas siellä pakkauksessa on vaan yksi vaate mikä ei niin tytölle sopisi. :D Mutta siis jokaisella tässäkin niin oma maku. Pihla: Mulle tämä rauhallisuus tulee varmaan ihan siitä, että on tullut liikaa vastaan niitä tapauksia kun raskaus on mennyt kesken tai jouduttu...
  8. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Oi jee, vielä lisää hyviä ultrauutisia! :heart: maijac: Tsempit huomiseen! =) Tervetuloa uusille! :wave:
  9. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Tähtitomu: Vakuutuksesta mulla on joku sellainen mielikuva että olisko ollut 3 kk ennen laskettua aikaa... Mutta täällä jo vakuutuksen omaavat ehkä tietävät paremmin! :) Ja voihan se olla firmastakin riippuvainen? Morrisson: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! =)
  10. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Aiotteko muuten käyttää / kokeilla kestovaippoja? Oletteko ajatelleet asiaa? Minä kyllä kannatan sitä niiden ekologista puolta ja myös rahaa säästyisi niiden kanssa varmasti, mutta ne ei siltikään ole meitä varten. Ei varmasti kärsivällisyys riittäisi.
  11. Grill

Meillä oli eka neuvolakäynti (nuo varhaisultrat siis lapsettomuuspolilla) 7.2. ja mä ajattelin ettei siellä nyt niin kauaa mee, mutta hemmetti mehän juteltiin sen terveyden hoitajan kanssa yli tunti ja kauemminkin oltais voitu, mutta kun sitten piti lähteä jo ajamaan kohti Poria ja ekaa...
  12. Grill

Kaipa sitä tänne uskaltautuu "tunnistautumaan" kun on se tuolla muutenkin julkisesti tiedossa että synnärinä on Satks. :D Meillä yritystä tuli plussapäivänä täyteen 2v 4kk. Ikää minulla 23, samoin miehellä. La 8.10. ja varhaisultrassa käyty kaksikin kertaa 7.2 ja 14.2. Toisella kertaa sitten...
  13. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Niiskuneiti kyselit pahoinvoinnin alkamisesta. Mulla se nosti päätään ekan kerran rv 4+2 (silloin luulin olevan 5+2) ja siitä sitten voimistunut ja yleistynyt viikko viikolta.
  14. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

83yrittäjä: Meilläkin edessä ensi kuussa risteily ja koska nyt sitten en voikaan juoda, niin odotin oikein innolla sitä buffettia ja perhana kun aloin miettiä että sitähän pitää olla oikein tosi tarkkana sielläkin mitä siihen lautaselle ottaa! :D Mulla ruoka menee alas tosi vaihtelevasti...
  15. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Minäkin ehdin töiltäni vilkaisemaan uutta äityspakkausta, pelokkain tuntein sinne sivulle menin, mutta onneksi pelko oli turha! :D -Laatikon säilyminen ihan ehdoton plussa, jes! -Värimaailma ihan kiva, ruskea on mun väri joten on myös vauvan väri. ;) -Turkoosikin sopii mielestäni myös...
  16. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

vauvatoiveinen: Voi ei! Paljon jaksamisia! :'( Tähtitomu: Mahtavaa! :)
  17. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Siis eihän mulle oo tullut mieleen edes koko majoneesi!! :O Hyvä että tuli puheeksi!
  18. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Pumbuliini: Niin piti sullekin kommentoida. :D Eli olen vähän tuota samaa asiaa miettinyt, mutta jotenkin sitä vaan yrittää luottaa näihin ruokapaikkoihin, vaikka ne sitten olis vain niitä kebabbiloita. ;) Sillä olisi sitten miten tasokas ravintola vain, ethän sinä voi siitäkään tietää 100%...
  19. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

Voi ei, olen tosi pahoillani efi! :( Tervetuloa uudet! :wave: Liikunnasta: Olen käynyt suht' aktiivisesti salilla, mutta plussan jälkeen en ole kertaakaan niistä ovista astunut sisään. Osittain pelkoa, osittain huonon olon vuoksi ja osittain myös kiireen takia. Pitäisi ainakin yrittää...
  20. Grill

Lokakuun Lutuset 2014

vauvatoiveinen: No onneksi teillä oli noin kärsivällinen tarjoilija! :) Mutta niinhän heidän kuulukin olla, etpä sinä sille mitään voi jos heidän ruuat on noin epäsopivia sulle. ;) Tähtitomu: Tsempit! :hug: Äitiysvaatteista: Minä kun nykyään sovittaisin mielelläni vaatteita ennen ostoa...

Yhteistyössä