Hakutulokset

1. S

Huhtikuiset 2018 helmi-huhtikuussa

Mäkin haluan jo että jotain tapahtuis! Miten jännää @Korallikala
  2. S

Plussannut, merkkaako plussan vahvuus

Viivojen vahvuudella ei ole mitään merkitystä kun kyseessä on raskaustesti. Eri testeillä on erilaisia herkkyyksiä. Lisäksi vaikuttaa mm. virtsan väkevyys: pienessä määrässä nestettä on enemmän raskaushormonia kuin suuremmassa pissamäärässä, koska tällöin se kaiken järjen mukaan on hieman...
  3. S

Me ostettiin 1,5 vuotta sitten täysin remontoitava 100+ vuotias mökki ja nyt aika tasan 10 kuukautta kestäneen remontin jälkeen mökistä puuttuu enää verhotangot :) Voin kyllä sanoa että siellä on kirjaimellisesti oltu ihan kaikki mahdollinen vapaa-aika aamusta iltaan, pääasiassa kahdestaan tehty...
  4. S

Tossa yks ilta haistelin mun tyynyliinaa ja totesin että se haisee ihan järkyttävälle. Vaihdoin vaan tyynyliinan ja tänä aamuna haistoin taas sen ällöttävän hajun. Sitten tuli vaan mieleen että mähän olen tässä jo useamman viikon kuolannut oikein lahjakkaasti nukkuessani :LOL: Siis ihan oikeasti...
  5. S

@Bluebelle Mukavaa hotellilomaa! Pro Tip -tähän kohtaan: ottakaa erilliset sängyt :LOL: Ai miksi? No kun kotona on kuitenkin se parisänky, joka heiluu ja huojuu kun vähänkin kylkeä kääntää ja sen takia vähintään toisen unet on mitä ne nyt sitten on. Voihan mieskin häiriintyä siitä kyljen...
  6. S

Musta tuntuu et vaikka neuvolassa parikin kertaa on sanottu et vauva on pää alaspäin ja RT niin ei se sitä kyllä koko aikaa ole. Kyllä se aamuisin on ihan kuinka sattuu.
  7. S

Koita jaksaa @Lellu83! Täälläkin miehellä oli joku ihme vaihe vuoden vaihteesta näihin päiviin asti. Minkä lie kolauksen saanu päähänsä. Taisin siitä kirjoittaakin, kun ei ole koskenut vauvavatsaan eikä oikeastaan koskenut ollenkaan, halaukset jäi eikä kiinnostanut mun vointi. No nyt näköjään...
  8. S

S-Marketista löytyi imetysliivejä, mutta eivät olleet mitään halpoja... 25e-> Sillä vaivalla hakee sitten jo alusvaateliikkeestä kunnolliset. En jaksanut enempää niitä katsella kun olo on ollut aika kenkku tänään. Kaikki jaloilla oleminen alkaa olemaan tuskaa lähinnä lantion seudulla. Aamuisin...
  9. S

Nyyh, meillä on vaan peruskaupat Cittari, HH, Tokmanni, S-Market jne. Pitäisi sitten lähteä shoppailureissulle (ei jaksaisi eikä huvittaisi yhtään) toiseen kaupunkiin. Mulla ainakin jossain vauvasovelluksessa tiedoitetaan, että näillä viimeisillä viikoilla pimpukasta lorahtelee monenmoista...

Yhteistyössä