Hakutulokset

1. Pitayah

Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

Hirmuisesti onnea pupumama!!!! Ihanaa kun kaikki meni hyvin. On tää vaan jännäö kun ei tiedä meneekö päivö, viikko vai jopa vielä se 7 viikkoa! Mut kärsivällisyys ja epätietoisuus, se nyt vaan on osa tätä pakettia. Pitayah ja pikkukaveri tasan 35 ❤
  2. Pitayah

Hurjasti tsemppiä pupumama!!!!! Täällä vauva myllännyt eilisillalla ittsensä kyllä aellaiseen asentoon, että enää en oo kärryillä hytkyykö peppu vai pää. Tuntuisi olevan poikittain! Kunhan nyt ei enään perätilaan kääntyisi. Pääasia kuitenkin että aktiivisesti liikkuu, mut kyllä teki eilen...
  3. Pitayah

Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

Tuu Spunkka huhtikuulle tarinoimaan ❤.
  4. Pitayah

Jiihaa, tässä sitä rennosti sohvalla köllötellään ensimmäisen mammalomapäivän kunniaksi. Ihanaa! Tosin piti heti aamusta tehdä vielä vähän työjuttuja, kun tajusin, että olin unohtanut mm poissaoloviestin ja kululaskut tehdä ja samalla sitten tuli putsattua koneelta kaikki töihin liittyvät...
  5. Pitayah

Viimeinen maanantai töissä alkaa olla voiton puolella. Viimeinen viikonloppu vietetty - muuttuukko elämä nyt yhdeksi ainaiseksi (vuodenmittaiseksi) viikonlopuksi? :) Viikonloppuna kasattiin pinnis ja oikeen mallikkaasti sujui ilman suurempaa draamaa. Mun mielestä aina kun kasaamassa on kaksi...
  6. Pitayah

Mä näin viime yönä unta, et yritin imettää vauvaa eikä hänelle oikeen maistunut. Sit älysin, et sehän kävi just syömässä ruokakipponsa tyhjäks, että ei ihme kun ei maistu. Meni vissiin vauvat ja koirat sekaisin . Pitää varmaan ruveta pitää unipäiväkirjaa, kun nää on välillä vähän levottomia...
  7. Pitayah

Onnittelut Sulkava_ "äippäloman" alkamisesta, vaikka kotona onkin, niin onhan se varmasti taas yksi etappi saavutettuna. Täällä vielä tasan viikko töitä, eli ensi torstaina koittaa aamut kun saa jäädä sohvalle köllimään vatsansa viereen. Odotan kyllä jo tosi paljon, sillä kaikki keskittyminen...
  8. Pitayah

Onnea Ninnananna tämän etapin saavuttamisesta!!!! Leppoisia ja lokoisia valmistatumishetkiä. Itsekin jo kovasti odotan, että saa jättää työkuviot ja keskittyä itseensä ja vauvan odotukseen ja pesänrakentamiseen. Ei oikein meinaa enää jaksaa keskittyä mihinkään .
  9. Pitayah

@8YW mä ostin Lidlistä pari viikkoa sitten joogapaidan hintaan 7.99, joka mun mielestä soveltuisi täydellisesti imetyspaidaksi, pitkähihainen, joka edestä auki lähes napaan saakka. Ja kivasti uppoo kasvava mahakin ainakin toistaiseksi sen uumeniin. Mutta lidlin löydöt on kyl niin kausilöytöjä...
  10. Pitayah

@ninnananna, mä jotenkin aattelen, että mitä enempi riehuu, sitä vähemmän on syytä huoleen. Taitaa olla vaan vähän mönkeröisempi tapaus tai sit tosiaan keksinyt vielä vähän kieputtaa itseään uuteen asentoon. Mut tosi kiva, että huomenna neuvola, niin saat suuntaa sieltä, miten on kääntynyt, jos...
  11. Pitayah

Nyt mä tiedän, miltä se hikka tuntuu. Voihan suloisuus ❤. Tänään ollut taas pikkuisella muuten hiljainen päivä ja piti äsken ruveta oikeen tökkimään tyyppiä hereille. Auttoi kun vetelin vähän jätskiä ja karkkia. Ja nyt on vauvalla sokerihumalabileet ja mulla äklö olo. Jotenkin on taas...
  12. Pitayah

Voi pöh, miten pinnasängyn edes saa homeeseen? Tosi kurja juttu! Kyllä noissa saa oikeen nihkeen tarkka olla. Me ostettiin torin kautta vaunut ja nyt jännittää, että toivottavasti siinä toimii kaikki, mitä en hoksannut hakiessa testailla. Vaunut vein suoraan varastoon, joten parasta toivotaan...
  13. Pitayah

Terkkuja neuvolasta ja poks vaan 31+0! Kaikki ok ja lapselle isä tunnustettu - se olikin kevyt prosessi, yhteensä 8 allekirjoitusta ja siinä se! Toki muuttuu viralliseksi vasta n kuukausi vauvan syntymän jälkeen, mutta eipä tartte missään maistraateissa pikkuvauvan kanssa juosta...
  14. Pitayah

Mä löysin kirppikseltä ihanat pinniksen muumilakanat parilla eurolla ja ihan priimakunnossa. Jos vaan käytetty tavara kelpaa niin silmät auki. Usein lastentarvikekirppikset, erityisesti sellaiset, joissa myyjät paikalla on parhaita, kun kerrasta saa monta kärpästä eikä tartte erikseen etsiä...
  15. Pitayah

Elnis, kurja kuulla - mutta ota se mahdollisuutena keskittyy terveellisiin herkkuihin. Ja leivo urakalla pakkaseen, nauti kesällä ansaitusti (kylmän)kahvin kanssa. Harkkasupistukset: mulla tuntuu, että vatsanahka repee kun niin pingottuu ja sit höllää, myös tuo pissatustunne liittyy siihen...
  16. Pitayah

Hyvä hankintalista, kiitos ironmom! Mä oon tehnyt oikeen Excelin kans kaikesta, jotta pysyisin kärryillä, mitä kaikkee on jo ja mitä on tulossa esim vielä kavereilta. Mun listalla lisäks imetystyyny (en oo tosin varma, onko välttämätön), hoitolaukku, pinniksen patja ja reunapehmuste (kun...
  17. Pitayah

Käytiin tänään kun oli niin komee keli, päiväkävelyllä hautuumaalla etsimässä nimiä. saatiinkin inspiraatiota -suosittelen, jos ideoita puuttuu -siellä sitä nimien kirjoa ja yhdistelmiä riittää. Meinas vaan itku päästä kun satuttiin haudalle, johon haudattu viikon ikäinen pieni poika. Ei paljoa...
  18. Pitayah

Hurjasti onnea Mikayla! Täällä meni melkoisissa vauvaunissa yö, kävin nimittäin eilen hakemassa meille vaunut ja kaukalon ja sain kaverilta lainaan trikoisen kantoliinan. Että nyt on kaikki välttämättömät (eli kaukalo, että päästään kotiin ) hankittu, jos täälläkin nopeatempoinen tulokas...
  19. Pitayah

Uusi äitiyspakkaus on julkaistu : http://www.kela.fi/aitiyspakkaus Oliko vielä joku, joka ei ollut ehtinyt laittaa hakemusta? Itsellä olisi kyllä niin viime metreille mennyt, että en uskaltanut odottaa (ettei vain unohdu!) ja kivalta näyttää nuo uudet kuosit, mutta melkein enempi tykkään siitä...
  20. Pitayah

Spukka, mä hipelöin tänään vielä ikeasäkeissä lojuvia vauvanvaatteita ja kyllä meinas itku tulla kun niin liikutuin. Piti ihan mieskin huutaa paikalle, että kato nyt kuinka pieniä nää on ja nää saadaan ihan kohta pukea just meidän vauvan päälle. ❤ Nyt taas tajusin, että mahassa oltu hiljaa...

Yhteistyössä