Hakutulokset

1. eevas

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Jennipä onnittelut onnistuneen tallettelun ja ovisplussan johdosta(y) Mä oon aina jotenkin ajatellut, että mulla saattais kestää raskautuminen kauan, kun on aina ollut kiertojen kanssa epäsäännöllisyyttä... Sittenpä nähdään, kun aletaan yrittää kuin käy:D Oon kuitenki yllättynyt, että ilman...
  2. eevas

Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY/TALVI 2017-2018

Moikka mäkin kirjoitin aikoinani aiempaan ketjuun.. Yritys meni tauolle ja on edelleen, kun sain uuden työpaikan. En halua listalle, kun en tiedä kuinka vanha oon, kun vihdoin pääsen odottajien puolelle tai edes oikean yrityksen alkuun:ROFLMAO: Mut oli pakko tulla moikkaan @Fritang :) Harmi...
  3. eevas

@Pilvilinna91 ihanaa paljon onnea!  :love:Kannatti tuhlata testi;)
  4. eevas

@Jennipä ihanaa, että myös letrot vaikuttaneet toivotusti, kun niitä toisia ei kerran enää saa:) Ja ihanaa sekin, että kaikki näytty noin hyvältä! Toivottavasti nyt pääsisit plussaan:love:, mutta varmasti sekin kiva, että ei tarvi seuranta-ultrassa ravata.(y) Kivaa viikonloppua kaikille! :)
  5. eevas

@Riannah mulla oli se eka kierto Nuvaringin lopettamisen jälkeen jotai yli 80 päivää ja ihan itsestään ne lopulta alkoi. Ovat sitten kokoajan lyhentyneet ja normalisoituneet. Jouluna vuosi sitten jätin ehkäisyn pois. Mulla taustalla alipaino ja kilpirauhasen vajaatoiminta. En oo ees käynyt...
  6. eevas

Voi ei @Minguliini :cry: Jospa kuitenkin ois ollut kiinnittymisyritystä? Mutta tuo on kyllä kauheeta, kun ehtii jo innostua ja sitten tuleekin menkat:cry:. Pahoittelut myös @Mimpsu93 Täällä innostus lässähti, vatsaa nippailee, että taitaa olla se ovis vasta nyt. Höhhh:unsure: Noh säästyypä...
  7. eevas

@tilliina onhan se minulta vähän epäreilua toivoa vahinko plussaa, kun muut käy läpi hoitoja tms... Mutta on niin ihanaa toivoa:love:, vaikka tietääkin, että ois järkevämpää tässä tilanteessa toivoa negaa:cautious:. Noh isänpäiväviikonloppuna uranaiset testaa kui käy:LOL: Onnea meille ja...
  8. eevas

He he mies otti mun eiliset intoilut tosissaan:ROFLMAO: Lähti tossa taas reissuun ja sanoi lähteissään, että laita viestiä, jos tulee plussa. Kyllä mä vähän nauroin, että sähän tuut perjantaina takas, että kui nopeesti sä luulet, että se plussa näkyis:LOL: No aika suloista kuitenkin, varsinkin...
  9. eevas

@Jennipä onneks en enää muista milloin piti olla la, mutta eiköhän se ois just noin ku sanoit:ROFLMAO: Mut joo tänään jo reilummin jäitä hatussa. Ihan mukavasti on nyt kyllä ollut kierrot ennusteiden mukaisia, mutta en tiedä huonontaako se mahdollisuuksia jotenkin, kun ne on 33-35 päiväsiä...
  10. eevas

Kääk onnea piinailijoille! Aina jännää lukea oireiluita:) Pahoittelut neganneille ja uuteen kiertoon joutuneille:unsure: Kyllä me kaikki vielä plussa saadaan(y) Onnittelut @Minguliini :love: Ja vahvistumisia viivalle! Täällä on yllätys yrityskierto X päällä... :LOL: Täällä ollut remonttia ja...

Yhteistyössä