Hakutulokset

1. V

Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

SaaraN, tosi kurja kuulla! Tsemppiä uuteen yritykseen! Täällä palattu viikon lomareissulta ympäri suomea, hyvin meni. Ennakkoon jännitin selkää, joka täälläkin vihottelee ja on tosi tärkeää että nukkuma-alusta on hyvä. Ei onneksi kipeytynyt, vaikka tuli käveltyä normaalia enemmän ja nukuttua...
  2. V

Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

Kelan todistus neuvolasta haettuna sekä kasa muita lippusia ja lappusia. Rautakuuri pitäisi aloittaa, hemppa oli 110. Ei onneksi valittanut lisineestä painosta, totesi vaan että painoa tullut nyt enemmän (viissiin 560g/vko). Täytyis oikeesti hillitä nyt herkkujen syömistä, siitä se on kiinni...
  3. V

Syyskuun söpöläiset <3 - Toukokuussa

Hei pystyykö kelan kanssa asioimaan mitenkään ennen kun on käyty se "kelaneuvola" (eli voiko tietoja ilmottaa ennakkoon)? Ja mites jos hakee äitiyspäivärahaa viimeisen puolen vuoden tulojen perusteella, niin pitääkö niistä olla jonkunlainen laskelma vai saako kela tiedot jostain (olen kunnan...
  4. V

No niin, unet taas vaihteeksi karkasi vessareissun yhteydessä, johan tuota sainkin pari yötä taas kunnolla nukuttua. Minä, ainakin tämän hetkisen ajattelun mukaan, palaan töihin kuten hispula, eli elokuussa 2015. En koe olevani kotiäitityyppiä, vaan paljon parempi äiti lapsilleni kun käyn...
  5. V

Ilokarpalo, luulen että huomaisit jos sulla olis peräpukama! Itellä kanssa se just nyt riesana ja pelottaa jo valmiiksi seuraava isompi vessareissu. Sattuu aivan saakelisti ja toimitus vielä kestää ja kestää. Pyyhkiessä jää paperiin verta. Mulla ennen ollu vaan suolensisäisiä, nyt on pullahtanu...
  6. V

Hyvää Äitienpäivän iltaa nykyiset ja tulevat äidit! Toivottavasti päivänne on ollut onnellinen. Meillä ainakin samaa vastaan väittämistä kuin ennenkin. ;) Kylläpä huomaa, että paikat rupeaa löystymään. Tällä viikolla kun kävin kaksi kertaa kävelylenkillä, niin yöllä koski vessaan kävellessä...
  7. V

Ultrassa käyty ja siellä köllötteli, ahtaassa rakosessa ison istukan alla puristuksissa (sille se näytti!) n. 370g painoinen laiskan oloinen poika. Mulla oli esikoisestakin iso istukka (1113g) eikä tämän päiväinen kätilö sitä tiennyt, koska olen synnyttäny eri sairaalassa ja papereita ei oo...
  8. V

Napsi, mullakin istukka etuseinässä ja olen huomannut sen saman, että keskellä mahaa ei liikkeitä tunnu vaan ainoastaan reunalla. Ja sydänääniä kuunnellessa kuului kamalat äänet istukasta, kuin ois tuuli kovaa vinkunut. Muhvi, loppukuun odottajana vielä jotenkin kestää sen, että kaikki muut...
  9. V

Kiitos uudesta ketjusta! Tsemppiä sydäntähti, rankkaa tulee varmasti olemaan, mutta kyllä sinä selviät! Pakko oli käydä lukemassa tammikuisten kirjoituksia ja fiilistelemässä raskauden alkuaikaa. Me ollaan jo tosi pitkällä! Rakenneultra torstaina, kysytään kumpi tulossa. Viime yönä näin...
  10. V

Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

Apelle pikaista paranemista, kuullostaa hurjalle! Kyselen täältä sängyn pohjalta, kamalan flunssan kourista, että kuinkahan paljon panadolia uskaltaa päivässä syödä? Ja voiko ottaa kerralla 1g? Mulla niin kipeä pää, että 500mg auttaa hetken jos auttaa. Parina päivänä on nyt tuntunu...

Yhteistyössä