Hakutulokset

1. Pamsku

Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

No jo nyt on kumma, ettei kukaan voi sanoa faktoja pöytään! Pidä sitä nestelöllöä _oikeana_ vauvamahana, jos haluat PISTE. Ja minäkin taisin tuossa mainita, että minustakin se maha oli ihan kiva, mutta......
  2. Pamsku

Miramei oo, vautsi :) äänet kuulu (tosi pienenä, piti olla äänet täysillä) ihan tuolta häpyluun kohdilta, siis doppleria piti painaa jonkun verran, että sain kohdun hollille anturin (kaiken sen turvotuksen takaa).. Ja käänsin anturia vielä niin paljon sinne häpyluun "alle" kuin mahdollista...
  3. Pamsku

Listaa päivitelty, ja ihanaa Lumihiutale, kun tulit tänne! :heart: Tuosta mahasta; kyllä mustakin oli ihan kiva, kun vatsaa turvotti, mutta se ihan oikee vauvamahan kasvu on ihanaa! :heart: Turvotus on turvotusta - ei vauvaa, vaan nesteitä. Mulla se oikee vauvamaha alkoi näkymään vasta joskus...
  4. Pamsku

Lisäsin Aadazin listoille, kertokaa, jos mulla jotakin jäi uupumaan. :) Hukkapiru: kiitoksia! :) Tyttölupaus oli kyllä aikamoinen ylläri, kun oli niin vahva poikaolo, mutta... :D Nyt alkaa vaatekaappi pikkuhiljaa täyttyä vaaleanpunaisista prinsessavaatteista! Ja me päätettiin ny kuitenkin...
  5. Pamsku

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Eka kuva tähän pinoon! Hurjaa! :) Kuva otettu eilen poksumisen kunniaksi, joten tyttömasua rv21+0 :heart: Pamsku ja tyttö rv21+1 :heart:
  6. Pamsku

Alkion koko VU:ssa?

kävin vu:ssa rv 6+1 (niskaturvotusultran mukaan 7+0). Syke näkyi ja alkio oli 4,1mm. :)
  7. Pamsku

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

VIIMOINEN masukuva tähän pinoon! :wave: Kuva otettu tänään rv 20+5 :heart: Pamsku ja tyttönen :heart:
  8. Pamsku

Joo, kiitoksia icy :heart: Tuun vaan pikasesti päivittämään kuvaa pienestä ja sitten pitääkin jo rientää tulevan kummin luo kahville :) Eli, tänään oli rakenneultra ja siellä selvisi, että meilleppä tulee pieni tyttönen :heart: eli ultrakuvaa rv 20+3 :) Pamsku ja typy :heart:
  9. Pamsku

Miramei oo, ihanaa! :heart: mä olin niin väsynyt eilen illalla, kun kävin katsomassa, mitä olit kirjoittanut, mutten sitten jaksanu kirjautua sisään ja vastata! Mutta ihan mahtavaa! Nyt vaan kasvattelemaan kunnon pötsiä ensi kesäksi! :) Icylle jaksamisia pahoinvointien kanssa.. :hug: Mä...
  10. Pamsku

Muita, jotka kirjoittelevat odotus- / vauvablogia?

Haaveissa oma pieni

Yhteistyössä