Hakutulokset

1. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

@ladygreen Mulla oli ihan samanlainen olo! Ihme heikotus ja huono olo, mutta ei kuitenkaan niin voimakas, että olisin oksentanut. Kyllä se sitten helpotti vähitellen, mutta oli kyllä varsinainen krapula. Sanoinkin miehelle, että en tiedä onko se nyt raskauspahoinvoinnin esiaste vai eilisen...
  2. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

@Fritang, mulla on ajoittain (nyt ollut mielestäni kahdesti) ihan hetkellisesti sellaista vaaleanpunaista/kermakahvin väristä (sori ällötyksiä) valkovuotoa. Mennyt nopeasti ohi onneksi. Yritän luottaa siihen, että kuuluu asiaan. Itse kun olen vain vähän tällainen hermoilija, ja oon ollut sitä...
  3. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Mukavaa viikonloppua myös sinulle, @Hiekkasärkkä79 ! :) Mä aloitin viikonloppuni jo eilisellä vapaapäivällä, huomenna menen illaksi töihin, ja siitä alkaa sitten tiukka kuuden päivän työputki. Eipähän jää liikaa aikaa tunnustella olotiloja. :D Ja väsymys on kyllä iltaisin taattu, aamuherätykset...
  4. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Mä tein äsken CB:n digin, ja ainakin on nyt viikossa noussut viikot 2-3:sta 3+:aan. Vähän ainakin sai mielenrauhaa, että hormonitasot ovat nousseet. :) Nyt ei auta kotikonstein testata muuta, täytyy vain odotella. ajatuksissa, 5+3
  5. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

@Fritang, Mä myös suosittelisin jotain muuta testiä. Olen kuullut ihan samaa kuin nnipsu!, että eivät välttämättä näytä kunnollisia viivoja.
  6. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Tuo on ihan totta, että ikinä ei tiedä, mikä on "oikea" oire ja mikä on mielikuvituksen tuotetta. :D Kyllä mä uskon, et mäkin alan tässä kohta rauhoittua, etenkin kun nyt sai nuo konkreettiset päivät (nla+ultra) sovittua tasan kahden viikon päähän. En tiedä, olisinko mä muuten näin huolissani...
  7. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Ihanaa, @ladygreen! Hienoja uutisia! :love: Onko sulla vielä oireita mitään? En enää muista, kirjoititko niistä aiemmin. Ja kyllä, todellakin tuo google on välillä mukava vertaistuki, mutta välillä sitten pahin vihollinen. ajatuksissa, 5+2
  8. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

@SunSweat28, tuolla pari sivua taaksepäin oli kaksi henkilöä, joille voi laittaa täältä yksityisviestillä oman nimen, niin he lisäävät ryhmään. :) En ole itse vielä liittynyt. Mä siirsin oman varhaisraskauden ultran samalle päivälle kuin on ensimmäinen neuvola, eli 24.2. Jännittää jo nyt ihan...
  9. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Mä meen kans aika pitkälti maalaisjärjellä. Viime lauantaina plussan jälkeen kävimme syömässä sushia, kai sitten viimeistä kertaa useampaan kuukauteen, jos kaikki menee hyvin. :D Mulla on ruokavalio muutenkin vähän poikkeava virallisista ravitsemussuosituksista (en käytä tällä hetkellä...
  10. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Kyllä tuo lohduttaa, @nnipsu! :)
  11. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Mua taas "ärsyttää", kun ei oikein oo oireita. Viime viikolla oli sitä etovaa oloa vähän, mut nyt ei ole enää sitäkään. Rinnat eivät ole kipät, mieliala on kauhean hyvä, väsymys normaalia,jne. Ainut on palelu ja ruokahaluttomuus, mutta palelukin voi johtua vain näistä pakkasista. Toisin sanoen...
  12. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Mä kans oon miettinyt, pitäisikö tehdä vaikka ens viikolla raskaustesti, vai onko se vaan veren kaivamista nenästä. Digitesti viime lauantaina kuitenkin piti täysin paikkansa.
  13. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Tervetuloa, @SunSweat28! :) Niin, siis minkälaista vuotoa sinulla on, @Fritang? En tiedä, oletko siitä jossain sanonut, mutten valitettavasti huomannut. Mä oon nyt yrittänyt taas uskoa siihen, että kyytiläinen pysyy mukana. Näyttäisi siltä, että se lievä väri vaalenee taas ja sitä ei tosiaan...
  14. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Kiitos tsempeistä ja myötäelämisestä. :) @Fritang, Minulla on vain tuollaista todella lievää menkkajomottelua ajoittain, mutta ei voi puhua kivuista. Eilen illalla oli myös sen vuodon huomaamisen jälkeen sellaista nipistelyä oikealla puolella, jonka ajattelin kyllä hyväksi asiaksi. Eli kivuiksi...
  15. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Mua alkoi kovin huolestuttaa illan ratoksi. Taas alkoivat ne menkkajomottelut ja suihkussa huomasin että valkovuodossa oli vähän väriä. Kunpa nyt vaan kuuluisi asiaan, eikä enteilisi keskenmenoa. :unsure: Jännittää entistä enemmän, juuri kun tästä raskautumisesta ehti niin kovasti innostua...
  16. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Mä yritin tänään soittaa neuvolaan, mutten päässyt läpi. Meidän soittoaika on vain 12-13 ja olen sillain töissä, että siinä on just mahdotonta pahemmin puhelimessa jonotella. Täytyy yrittää tällä viikolla kuitenkin saada yhteys, niin saisi ekan ajan. :) Mulla on kans keskittyminen kaikkeen...
  17. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Hehe, mun etiäinen ja kalenteri puhuvat ristiin. Tuon mukaan olisi tyttö tulossa. :D
  18. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Mulla ei kans oikeastaan ole oireita, paitsi nämä jomottelut. Samanlaista kuin @Hiekkasärkkä79 llä. Meillä ei pääse ultraan ilmeisimmin vielä 10-viikon tuntumassa, eli siksi sitä varhaisultraa kovasti havittelen. On vain tosissaan ihan älyttömän kallista lystiä. Jos tämä ei olisi eka raskaus...
  19. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Kiitos huojentavista vastauksista. :) Meinasitteko käydä ar-ultrassa omaan piikkiin? Mä olen omasta kaupungistani etsinyt kohtuullisen edullista paikkaa, mutta ei sellaista taida ollakaan. Haluaisin kuitenkin varmistaa n. rv7 paikkeilla, että elämää on ja oikeassa paikassa. Omalla gynelläni...
  20. ajatuksissa

Lokakuun lapsoset

Onko teillä muilla menkkajomotuksia? Mulla on tosiaan n. rv 4+4 ja pari päivää on ollut lähes jatkuvaa jomottelua sekä vatsalla että alaselässä. Mitään vuotoja ei ole eikä kipu ole kovin voimakasta, mutta kuitenkin sellaista että sen usein huomaa. Tietysti pelottaa heti, että enteileekö tämä...

Yhteistyössä