Hakutulokset

1. R

.

@peanut_butter voiiiii kovasti plussalle vahvistumista!!! <3 kuten muutkin sano niin eihän se siinä puikossa oo haalistunut ..ite luottaisin ehkä siihen enemmän kun tikkuihin (n):love: @Wintersun toivottavasti tää sun poikkeuksellinen kierto tarkottaa plussaa :love: menee kyllä jännäksi :X3...
  2. R

.

@haaveilija92 en kyllä tiedä miksi Flo sanoo noin mutta epäilisin että liittyykö siihen että Flo ennustaa vaan sen munasolun kannalta eli se ei tavallaan ennusta sitä että koska kannattaa laittaa simppoja matkaan vaan koska munasolu on valmis hedelmöittymään (n) ja sen ennusteen perusteella...
  3. R

.

@peanut_butter ihanaa kun plussa vahvistunut :love: onnea! @Rimaleli sinulle kans onnea hurjasti jos en vielä ole onnittelut :love: @Wintersun niin jännää :X3: kaikki peukut ja varpaat pystyssä ihmeen puolesta (y):barefoot::love: @vauvameille ihana kun tuli ovis, tärppi onnea (y) ja meet...
  4. R

.

Pikainen Ot: ois dpo 9-10 ainakin, mahdollisesti pidemmällä ja mulla ei oo testejä :cry::cry::cry::cry::cry: perhana ...pitääkö se huomenna lähteä 40km päähän ostamaan ja illalla yrittää tikkua uittaa :ninja: ei mitään oireita kylläkään muuta paitsi jomottelee vähän ovismaiseen tyyliin ihan ala...
  5. R

.

@W.we paljon onnea :love: @haaveilija92 voi ihanuus tuota teidän rakkauden lomaa :love: @empuska voi :poop: ku ei tuu sitä viivaa vaikka kuin pissii :confused::( oon niin oottanu et kyllä nyt viiva yllättää iloisesti :rolleyes: itekki olin aikonut ahkerasti tikuttaa nyt alkuviikosta lähtien...
  6. R

.

Oi onnea plusasta @Laima :love: ja @Santrana minusta näyttää haamulaiselle, vahvistumista sille (y) @Beibihaaveilija kyllä on jo niin selvä plussa että uskalla vaan jo iloita :love::love: @Wintersun voi jee mikä kommentti.... :notworthy: meinasinki kysyä että tietääkö kommentoija teidän...
  7. R

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Pumpkinbred jep, pitää jatkossa varautua etten ainakaan pelkkiin oireisiin luota jos ne on alkaneet heitellä erilailla eri kiertoissa eli tuun varmaan tikuttamaan jatkossakin :geek:
  8. R

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heips! Ilmoittaudun taas tännekin kun käyn kyttäämäässä teidän viivoja ja oireita jokatapauksessa :geek: Viimeksi täällä siis syksyllä 2016 :love: OT: dpo 2-3 ehkä menossa tikun mukaan ja oireiden mukaan ois jo 3-4 eli aikaisintaan testaamaan pääsen vasta ens viikonloppuna :X3: ei ookkaan mulle...
  9. R

.

@Wintersun plussalta näyttää (y) vällyjen väliin mars! @empuska mullaki toissa aamuna repi alamahaa niin kovasti että meinas itku tulla ku käänsin kylkeä sängyssä ...nousin sit pissalle ja ylös niin helpotti ja jäi vaan särky jomotus.. mutta mulla tuo oletettavasti liittyi kyllä ovikseen...
  10. R

.

@Miina- ai just samaan aikaan päivitit :barefoot: ei oo kiire laittaa mua listalle! Sit ku seuraavan kerran katot vaikka (y)

Yhteistyössä