Hakutulokset

1. S

Lokakuun Lapsoset Kesä- Heinäkuussa 2017 ♡

mulla ollu vähä parempi mieli,oon nähny nyt parina yönä synnytys unta ja se rakkaus sitä vauvaa kohtaan on ollut jotain käsittämättömän suurta :love: tullu siitä olo että jospa tää tästä sittenkin. kävin päivystyksessä äitipolilla eilen illalla, ihan tarkastaa kohdun suun kun ollu öisin ihme...
  2. S

onks kellään tullu mitään vuotoa? mulla tuli tänään jotain rusehtavaa.oon muutenki välillä tosi väsyny.oikeestaan oon vaan aamulla sen 4h pirtee ja sit voisinki vaan nukkuu. Taidan käydä ensviikolla tarkistuttaa veriarvot. Mulla on täs raskaudessa ollu 2 kertaa neuvola + 2 ultraa, koska oon...
  3. S

ahistaako synnytyksen ajattelu? Hyi kauheeta tuli hirvee paniikki ku mietin, pelottaa sekin. Mun on tosi vaikee hyväksyy tää raskaus, tai haluan hyväksyä mut pelkään helkutisti miten tuun pärjää ja miten osaan enää olla vauvan kanssa..hui hui ja hui. Pelottaa ettei oo enää vapaa aikaa, väsymys...
  4. S

@Hyppymassu eikös teijän vauvelil ollu jotkut kasvumitat isompia ku toiset? meillä vauvelilla on kuulema mahtavat sääret :oops: se reisiluumitta meni viikoilla 23 ja muut mitat 21..sit laskettu aikakin oli ultrakuvien mukaan viikko aikasemmin :unsure: outoa...
  5. S

ultra takana ja kaikki hyvin ainakin tähänasti :love: ja ilmeisesti tyttö tulossa:rolleyes: muuten onki ollu ihan sikakireellä hermot tänään. Oon ihan hirveeks muuttunu, en yhtään ihmettele että oon yksin tässä raskaudessa...hyvä kun ite jaksan itteeni...plaah :cautious:
  6. S

Menin lukee netistä ultraus juttuja niist isoist sydänsuonista mitä meil ei saanu kuvattuu ja nyt mua vast ahistaaki! :( pelottaa et on joku sydänvika. Luin kauheita kuolema kertomuksia vauvojen sydänvioista,ihan hirveetä. Pelolla huomista odottaen :unsure: kaikilla muilla tais näkyy kaikki...
  7. S

kävin äsken 6kilsan lenkillä..huh huh. Kyl täl mahal voi hiljakseen kävellä mut silti painaa ja vähä sattuuki mahaan ja pitää pysähtyy välil venyttää selkää,alaselkään vetää oudosti. Parempi ku makaa vaan sohval . mitkä viikkoarviot saitte rakenne ultrassa ja mitä mitta arviot? mulla sano et...
  8. S

@Hiekkasärkkä79 juu ihan meen kattelemaan Jukolanviestiin :) olis kyl kiva kokemus osallistuakkin mutta eipä tän mahan kanssa pysty kauheesti menemään.
  9. S

kävin tänään ultrassa ja kaikki näytti olevan ok, paitsi että sydämen jotain verisuonia ei saatu näkyviin koska vauveli oli selkä edellä niin uusintakäynti keskiviikkona...ei myöskään näkyny kumpi siellä on ku jalka ja napanuora oli haarojen välissä. Mun pitäis keretä viikonloppuna jukolan...
  10. S

ahistaaks ketään se maha?..siis tälläkertaa en tarkota henkisellä tasolla :LOL: Mun ei tarvii paljoo syödä kun tuntuu että oisin vetäny ihan sika yliannostuksen ruokaa ja sit oon hirveessä ähkyssä loppupäivän..mahakin turpoo ja selkä jo ihan notkolla tästä mahan kantamisesta. Ja mun maha on...

Yhteistyössä