Hakutulokset

1. nanja_

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Onpa täällä vaan tullu päivän aikana kivasti juttua :) Mie oon tähän mennessä käyny yksityisellä gynellä. Kunnalliseen mennee tällä perällä niin kauaa päästä. Viimeksi kävin abouttirallaa pari kuukautta sitten, määräsi primotultit kolmeksi kuuakudeksi välivuotojen vähentämiseksi. Niitä oon nyt...
  2. nanja_

Voi Mustikk4, kuulostaa niin tutulta! Meilläkään ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä varmaan viiteen vuoteen, mutta marraskuussa vasta alettiin yrittämään eli yk 8 menossa. Sitä on koko ajan semmonen olo ettei me varmasti saada lapsia ja meissä on vaasti jotakin vikaa.. kauhia pelko koko ajan :(...
  3. nanja_

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kokkeillaanpa sitten näin. :) http://aijaa.com/8B8H65
  4. nanja_

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heippa! Kertokaapa te viisaammat... kp 13-16 tein ovistestin, jotka näytti kaikki selvää haamua. Asteen haaleampaa mitä kontrolliviiva. Nyt kp 20 tein uuden ja taas samanlainen haamu. (n) mitenköhän nuo pitäs nyt tulkita? Kuvan laitan tämän päivän testistä. Tällä kännykällä tullee vaan niin...
  5. nanja_

Mukana! Mie oon 24 täyttävä tyttönen, mies 26. Vauvakuume on aivan kauhian kova! Mekin alettiin yrittämään vauvaa siinä loka-marraskuussa. Eli onko se nyt sitten yk 8-9 menossa. Kp 26-28, nyt menossa kp 19. Viime viikolla ovista yritin bongailla, mutta tikut näytti viis peräkkäistä päivää...
  6. nanja_

Vauva vuodelle 2016 <3

Heippa! Vieläkö tänne mahtuu mukaan? Tässä pari päivää olen tätä ketjua seuraillut ja nyt uskaltauduin kirjoittelemaan. Olen 23vuotias nainen ja mieheni on 26. Seurustelua takana kohta 7 vuotta. Minulla on vauvakuume ollut jo muutaman vuoden, mutta tuo mies on ollut asialle vähän hitaammin...

Yhteistyössä